متن خبر

Atlassian Rewatch را با ورود به ربات‌های جلسه هوش مصنوعی خریداری می‌کند

Atlassian Rewatch را با ورود به ربات‌های جلسه هوش مصنوعی خریداری می‌کند

شناسهٔ خبر: 719364 -




اطلسیان روز پنجشنبه اعلام کرد که Rewatch را خریداری کرده است، یک دفتر یادداشت جلسه با هوش مصنوعی، ابزار ضبط صفحه و هاب ویدیو. این شرکت قصد دارد Rewatch را در Loom، پلتفرم پیام‌رسانی ویدیویی ناهمزمان که اکتبر گذشته به قیمت 975 میلیون دلار خریداری کرد، ادغام کند. اما شاید مهم‌تر از آن، این شرکت همچنین قصد دارد آن را در پلتفرم هوش مصنوعی Rovo که اخیراً راه‌اندازی کرده است، ادغام کند تا یادداشت‌های جلسه به‌سرعت به مسائل Jira تبدیل شوند، و رونوشت‌ها در زمینه کلی کسب‌وکار قابل جستجو شوند.

این دو شرکت قیمت این خرید را فاش نکردند. در روزهای پر هیاهو اوایل سال 2021، زمانی که به نظر می رسید همه به دنبال راه حل های ویدیو محور بهتری بودند، Rewatch یک دور سری A 20 میلیون دلاری به رهبری آندریسن هوروویتز جمع آوری کرد. بر اساس گزارش Crunchbase، این شرکت از آن زمان هیچ بودجه اضافی جذب نکرده است.

همانطور که جو توماس یکی از بنیانگذاران Loom در مصاحبه ای اختصاصی قبل از اعلام روز پنجشنبه به من گفت، لوم قبلاً یک ادغام با Zoom را برای ضبط جلسات و ایجاد متن ارائه کرده است. او گفت، اما این تنها با آنچه شرکت در تلاش بود با Loom انجام دهد، مماس بود.

توماس غمگین گفت: «ارزش این بود که پلتفرم خود را توسعه دهیم و IP عالی را از Rewatch وارد کنیم تا تلاش‌هایمان در آنجا تسریع شود. دلیل اینکه ما در مورد Rewatch بسیار هیجان زده شدیم این واقعیت است که ما معتقدیم Atlassian به طور نامتناسبی برای ضبط جلسات ضبط شده و به حداکثر رساندن ارزش آنها قرار دارد. این به این دلیل است که Loom از قبل برای هر ویدیویی که ایجاد می‌شود رونوشت‌هایی تولید می‌کند و سپس همه درخواست‌های هوش مصنوعی را در اطراف آن لایه‌بندی می‌کنیم – بخشی از Rovo این است که یک جستجو [پلتفرم] یکپارچه در سراسر یک شرکت است و همچنین در بالای آن ایجاد می‌شود.

اعتبار تصویر: Atlassian

Loom و Rewatch یک سرمایه گذار مشترک در Andreessen Horowitz دارند. توماس و بنیانگذار Rewatch، کانر سیرز، گهگاه خود را در جلسات مشابهی چند سال پیش می دیدند. اما این تیم توسعه شرکتی Atlassian بود که ابتدا با Rewatch ملاقات کرد و سپس از توماس خواست تا با شرکت نیز ملاقات کند.

توماس معتقد است که ادغام پشته فناوری Rewatch در واقع کاملاً ساده خواهد بود، به خصوص اکنون که Loom پشته خود را به پلتفرم Atlassian منتقل کرده است.

او بيان کرد که چالش واقعی در حال حاضر ارائه بهترین تجربه کاربری است. هنگامی که یک نماینده به یک جلسه ملحق می شود، باید زمینه های زیادی را درک کند. حتی اگر این یک سیستم انسان در حلقه خواهد بود، هنوز هم باید در بیشتر مواقع آن را درست انجام دهد. به عنوان مثال، اگر بعد از یک جلسه دائماً موارد اقدام اشتباه را پیشنهاد کند، کاربران به سرعت از آن صرف نظر می کنند.

فکر می‌کنم Rovo و agents از نظر فنی نسبتاً پیچیده است، اما از نظر کاربر نهایی نیز پیچیده است، خوب، اگر در مورد Confluence Doc صحبت می‌کنیم، چه بخش‌هایی از آن را به‌روزرسانی می‌کنم؟ از دیدگاه عامل هوش مصنوعی چه چیزی برای یک کاربر نهایی یا شرکت کنندگان در جلسه از طرف او انجام دهد؟ این چیزی است که برای بسیاری از ما در Atlassian نسبتاً جدید است. ... من فکر می کنم که احتمالاً 6 تا 12 ماه طول می کشد تا واقعاً در این جبهه با آزمایش های زیادی از زمان حال تا آن زمان محفوظ بماند.

اعتبار تصویر: Atlassian

یکی دیگر از ویژگی های Rewatch که Atlassian به ویژه به آن علاقه مند بود، ادغام تقویم آن است. تیم Rewatch آن را به تجربه ای بسیار ساده تبدیل کرده است، که در آن کاربران می توانند به سادگی ربات جلسه را برای هر جلسه روشن و خاموش کنند. Rewatch همچنین دارای تعدادی ویژگی اتوماسیون است که به عنوان مثال، یادداشت های جلسه را برای هر شرکت کننده ارسال می کند. در واقع، توماس بيان کرد که در حالی که تیم Rewatch در ساخت محصول با چالش‌های زیادی روبرو بود، ساختن یکپارچه‌سازی تقویم به معنای برخورد با موارد لبه بیشتر و اصطکاک بیشتر نسبت به ساخت اکثر بخش‌های دیگر پشته Rewatch بود.

پس از تکمیل ادغام، عامل Loom AI می‌تواند به جلسات Zoom، Google Meet و Microsoft Teams بپیوندد. این یک رونوشت کامل، یادداشت‌های جلسه و موارد اقدام ایجاد می‌کند که می‌تواند به‌طور خودکار با صفحات Confluence، مسائل Jira و بلیط‌های خدمات مرتبط شود.

او بيان کرد که ماموریت لوم همچنان توانمندسازی ارتباطات موثر از طریق پیام های ویدئویی در محل کار است. Loom بیش از 31 میلیون کاربر ثبت نام کرده و 360 میلیون ویدیو به صورت زنده در این پلتفرم دارد. آنها با هم بیش از یک میلیارد بازدید داشته اند. واضح است، این چیزی است که Atlassian در تلاش است به آن متمایل شود، اما این شرکت همچنین به طرز هوشمندانه‌ای در حال گسترش فراتر از این ویژگی اصلی پیام‌های ناهمزمان با تحلیل برخی روش‌های دیگری است که ویدیوها - و رونوشت‌های آنها - در یک زمینه تجاری تولید می‌شوند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است