Artifact با ویژگی جدید Posts X و Threads را می گیرد
آرتیفکت، پلتفرمی که توسط بنیانگذاران اینستاگرام ساخته شده است، قابلیت ارسال پست را برای کاربران راه اندازی می کند. تا کنون، این پلتفرم یک جمعآوری کننده اخبار و لینکها بوده است، اما اکنون با اجازه دادن به کاربران برای ایجاد پست، بیشتر به یک شبکه اجتماعی تبدیل شده است. مایک کریگر، یکی از بنیانگذاران و مدیر ارشد فناوری Artifact، راه اندازی این ویژگی جدید را در کنفرانس کد امروز اعلام کرد.
با استفاده از این ویژگی جدید، کاربران میتوانند محتوای خود را مستقیماً بدون نیاز به گفت ن لینک در Artifact ارسال کنند. این شرکت در یک پست وبلاگ نوشت که این ویژگی جدید بر اساس راهاندازی اخیر لینکها ساخته شده است، که به هر کسی اجازه میدهد URLی را که معتقد است به اندازه کافی قابل توجه است به اشتراک بگذارد تا با سایر خوانندگان طنینانداز شود. این همچنین به الگوریتمهای شخصیسازی وارد میشود و به افراد کمک میکند محتوای جدیدی را که ممکن است در غیر این صورت نداشته باشند کشف کنند.
این شرکت در یک پست وبلاگ نوشت: «پستها بر اساس راهاندازی اخیر پیوندها ایجاد میشوند و به هر کسی اجازه میدهند تا افکار، نظرات، ایدهها یا هر چیزی را که مفید میدانند در فید محتوای جامعه به اشتراک بگذارند». «پستها، همراه با پیوندها، مواردی را که امکان کشف، اشتراکگذاری و ایجاد در Artifact وجود دارد، گسترش میدهند.
کاربران میتوانند با ضربه زدن روی نماد «+» در گوشه سمت راست بالای برگه پیوندها، با ویژگی جدید شروع کنند. از آنجا می توانید تصاویر، عنوان و متن خود را اضافه کنید. Artifact خاطرنشان می کند که می توانید هر آنچه را که می خواهید پست کنید، از جمله نظرات رستوران، راهنماهای نحوه تهیه، دستور العمل های خانوادگی، جزئیات برنامه ها، طراحی inspo و موارد دیگر.
Artifact توضیح می دهد که پست های شما درست مانند پیوندها در فید بصری محتوای به اشتراک گذاشته شده توسط جامعه ظاهر می شود. پستها بین دنبالکنندگان شما توزیع میشود و به هر کسی در Artifact که در مورد موضوعات مشابه مطالعه کرده است نشان داده میشود. همه پست ها دارای یک URL منحصر به فرد هستند که می تواند با هر کسی به اشتراک گذاشته شود، که اشتراک گذاری آنها را در پلتفرم های مختلف آسان تر می کند.
این ویژگی اکنون در آخرین نسخه برنامه های اندروید و iOS در دسترس است.
این راهاندازی نشان میدهد که Artifact فراتر از صرفاً یک سرویس جمعآوری اخبار است و این شرکت علاقهمند به رقابت با شرکتهایی مانند X (توئیتر سابق) و Meta's Threads است. اگرچه Artifact با راهاندازیهای اخیر که نظرات خود را در مورد مقالهها و ابزارهایی برای ادعای پروفایل خود و ردیابی خوانندگان خود اضافه میکرد، به کندی وارد میشد، ویژگی جدید Posts Artifact را در رقابت مستقیم با شبکههای اجتماعی قرار میدهد.
اعلامیه امروز یک هفته پس از آن صورت می گیرد که کوین سیستروم، بنیانگذار و مدیر عامل Artifact در TechCrunch Disrupt 2023 روی صحنه صحبت کرد. مدیر اجرایی بیان کرد که Artifact همچنان در حال تحلیل تناسب محصول با بازار است و او معتقد است که یادگیری ماشین، LLM (مدل های زبان بزرگ) و تلفن همراه هستند. کلید موفقیت بالقوه برنامه است، اما این استارتاپ هنوز در تلاش است تا چگونگی دستیابی به مقیاس را بیابد.
سیستروم همچنین در مورد اینکه چگونه به نابودی هوش مصنوعی اعتقادی ندارد، حتی زمانی که در حال توسعه یک برنامه جدید است که از فناوری های جدید هوش مصنوعی استقبال می کند، صحبت کرد. این مدیر اجرایی بیان کرد که اگرچه خوب است که مردم تأثیرات بالقوه هوش مصنوعی را زیر سوال ببرند، اما او احساس میکند که به دلیل این فناوریها به احتمال زیاد مردم «فوققدرت» شوند.
ارسال نظر