Amplitude Command AI را می خرد تا پیشنهادات تعامل برنامه خود را تقویت کند
Amplitude، یک شرکت سهامی عام که نرمافزار تجزیه و تحلیل دیجیتال تولید میکند، Command AI را خریداری کرده است، یک راهاندازی تعامل با کاربر برنامه که قبلاً به نام CommandBar شناخته میشد.
اکثر تیم 30 نفره Command AI مستقر در سانفرانسیسکو به Amplitude خواهند پیوست. جیمز ایوانز، بنیانگذار و مدیر عامل Command AI شرایط قرارداد را فاش نکرد، اما به صراحت بيان کرد که خرید چیزی نبود که او برای آن برنامه ریزی کرده بود.
ایوانز به TechCrunch گفت: «رشد ما عالی بود و باندهای زیادی داشتیم. ما نه خودمان بیرون بودیم و نه چیز دیگری. اما زمانی که Amplitude اندکی پیش - در تابستان امسال - در مورد این ترکیب هیجانزده شدیم و متقاعد شدیم که میتوانیم سریعتر رشد کنیم و با هم به کاربران بیشتری دسترسی پیدا کنیم.
ایوانز Command AI را در سال 2021 به عنوان راهی برای توسعه دهندگان شروع کرد تا به راحتی قابلیت جستجو را در برنامه های وب خود ادغام کنند. او همراه با بنیانگذاران ریچارد فرلینگ و وینی آیالا، اولین محصول Command AI را ساخت: یک نوار جستجوی درون برنامه ای که نتایج شخصی، میانبرها و توانایی برجسته کردن پیشرفت های جدید برنامه را ارائه می کرد.
در طول سالها، مجموعه محصولات Command AI گسترش یافت و شامل یک ربات چت و AI Co-Browsing میشد که کاربر را با کنترل مؤثر ماوس، از طریق آپشن های درون برنامه راهنمایی میکند. یک ابزار جدیدتر در حال توسعه، Nudge Autopilot، بر اساس معیارها به طور خودکار به کاربران «تکانها» (مثلاً یادآوریهایی برای آزمایش برخی آپشن های برنامه) نشان میدهد.
ایوانز گفت: بیست و پنج میلیون کاربر نهایی به طور منظم با محصولات Command AI از طریق برنامه های ساخته شده توسط مشتریانی مانند Hashicorp، Gusto، Yotpo و LaunchDarkly تعامل دارند. قبل از خرید Amplitude، Command AI موفق شد ۲۳.۸ میلیون دلار از حامیانی از جمله Insight Partners، Itai Tsiddon و Thrive Capital جذب کند.
پس چگونه فناوری Command AI در نقشه راه محصول Amplitude قرار می گیرد؟ اسپنسر اسکیتز، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Amplitude او میگوید که این استارتآپ به Amplitude این امکان را میدهد تا «کمک شخصیسازی شده کاربر» را از طریق تورهای درون محصول، تجربههای ورود و غیره ارائه دهد.
به طور خاص، در اوایل سال آینده، Command AI چک فهرست ها و راهنماهایی را برای Amplitude راهاندازی میکند که به مشتریان اجازه میدهد برنامههای اقدام اپلیکیشن و وبسایت و همچنین تورهای محصول تعاملی ایجاد کنند. اعلامیهها، یکی دیگر از قابلیتهای Command AI که به Amplitude میرود، به مشتریان این امکان را میدهد تا «محرکهای هوشمند» را در برنامهها برای چیزهایی مانند بهروزرسانیها و پیشنهادهای ویژه تنظیم کنند.
ایوانز این ادغام ها را یک تکامل طبیعی برای Command AI می داند که برای مدتی کانکتورهایی را به Amplitude ارائه کرده است.
او گفت: «حلقه بسیار محکمی بین ابزارهایی وجود دارد که به شما در درک رفتار کاربر - Amplitude - و ابزارهایی که به شما کمک میکنند بر رفتار کاربر - ما کمک میکنند، درک کنید. «تصور کنید بخش کاربری را شناسایی می کنید که به نظر می رسد محصول شما را تحلیل نمی کند. خب، طبیعتاً، ممکن است بخواهید با یک نظرسنجی از آن کاربران سؤالی بپرسید، یا سعی کنید آنها را به سمت ویژگی هایی هدایت کنید که ممکن است به آن اهمیت دهند، و سپس آن بازخورد را جمع آوری کنید یا تأثیر آن تغییر را ببینید. ما همیشه این ارتباط را با ادغام حل کردهایم، اما حضور در یک تیم به ما امکان میدهد تا یک حلقه بازخورد بسیار محکمتری ایجاد کنیم.»
پس از بسته شدن قرارداد، ایوانز مدیر محصول Amplitude خواهد شد، در حالی که Ayyala مدیر مهندسی خواهد شد. آنها هر دو بر سازمان محصول جدید Command AI Amplitude نظارت خواهند داشت که تا پایان سال به مشتریان فعلی Command AI خدمات رسانی خواهد کرد.
Command AI سومین خرید Amplitude از زمان تاسیس آن در یک دهه پیش است. در سال 2020، Amplitude شرکت ClearBrain، یک شرکت تجزیه و تحلیل پیش بینی، را خریداری کرد و در سال 2021، شرکت Iteratively خط لوله داده را خریداری کرد.
Amplitude ادعا می کند که بیش از 2700 مشتری پرداخت کننده دارد، از جمله 26 مورد از 100 Fortune.
ارسال نظر