متن خبر

Airbnb و برنامه مد توسط Rotation شریک برای لباس عروسی مقصد رایگان

Airbnb و برنامه مد توسط Rotation شریک برای لباس عروسی مقصد رایگان

شناسهٔ خبر: 720794 -




استیتا کابرا همیشه می دانست که می خواهد با Airbnb کار کند. وقتی چند سال پیش برای اولین بار ایده شرکتش By Rotation را مطرح کرد، یک پلتفرم به اشتراک گذاری مد، به سایر مشاغل اقتصادی مانند Airbnb به عنوان الهام بخش نگاه کرد.

او By Rotation را در سال 2019 راه‌اندازی کرد و آن را از یک تجارت فرعی به یک کسب‌وکار اجاره لباس مد مناسب تبدیل کرد. اکنون بیش از نیم میلیون کاربر از جمله دام هلم میرن، الی گولدینگ و لیدی آملیا ویندزور، یکی از اعضای خانواده سلطنتی بریتانیا ادعای مالکیت دارد. 3.5 میلیون دلار سرمایه با حامیانی از جمله Bessemer Ventures و Cornerstone VC جمع آوری کرد، اگرچه کابرا مراقب میز کلاه خود بود. او و تیمش بیش از 70 درصد از سهام این تجارت را در اختیار دارند.

پس شاید تعجب آور نباشد که By Rotation با Airbnb شراکت داشته باشد تا به کسانی که Airbnb رزرو کرده اند اجازه دهد از By Rotation لباس اجاره ای رایگان دریافت کنند. این مشارکت ابتدا کسانی را که برای عروسی در مقصد سفر می کنند هدف قرار می دهد. برای مدتی محدود و برای کسانی که به مکان‌های مشخصی سفر می‌کنند، By Rotation به کسی اجازه می‌دهد لباسی مناسب برای عروسی اجاره کند.

کابرا گفت: «مطمئناً هنگام امضای قرارداد شراکتمان لحظه‌ای به من نزدیک شد.

مردم در ایالات متحده و بریتانیا در مورد هزینه های مالی شرکت در چنین عروسی ها استرس بیشتری دارند، اما بسیاری از آنها می ترسند به دوستان خود اطلاع دهند. این پدیده به قدری گسترده شده است که مجله New York Magazine The Cut مجموعه ای از داستان ها را به اضطراب، اختلال و گاهی اوقات شادی که مهمان عروسی است اختصاص داده است. در حال حاضر، شراکت Airbnb By Rotation فقط برای مشتریان بریتانیایی در دسترس است، اما این شرکت امیدوار است به زودی به مشتریان آمریکایی خود نیز گسترش یابد.

این مشارکت از آگوست تا دسامبر ادامه دارد. By Rotation Airbnb فهرستی از مکان‌های اجاره‌ای را ایجاد کرد که در ده مقصد برتر عروسی جهان مانند ایتالیا، آمریکای شمالی و یونان واجد شرایط هستند.

کاربران می توانند از سایت کمد لباس عروسی Airbnb دیدن کنند تا برای کوپن By Rotation که به آنها اجاره رایگان می دهد، درخواست دهند. کابرا گفت: "چشم انداز چرخش جهانی شدن است. " پس این واقعاً با افزایش آگاهی و حضور برند ما در فراتر از بریتانیا و ایالات متحده، سطح را خراش می دهد.

کابرا او میگوید که Airbnb در واقع با او در مورد یک شراکت احتمالی تماس گرفت و ایده‌ای را با در نظر گرفتن تعطیلات تابستانی ارائه کرد. آن دو سپس در مراسم عروسی مقصد فرود آمدند و برای انجام آن کار کردند.

By Rotation از آخرین باری که TechCrunch با Kabra در سال 2022 صحبت کرد، بسیار رشد کرده است. این شرکت با Bumble و Net-a-Porter در بازار ایالات متحده همکاری می کند و پیشنهادات خود را به جز لباس، مانند چمدان و مبلمان، گسترش داده است. او او میگوید که این شرکت تا کنون در سال جاری تقریباً هیچ هزینه‌ای برای جذب مشتری نکرده است، با این حال شاهد رشد ۲۵۰ درصدی درآمد بوده است. این برنامه بیش از 1 میلیون دانلود و 150000 فهرست طراح به ارزش 60 میلیون دلار دارد - برخی از مشتریان با اجاره این پلتفرم 140000 دلار درآمد دارند.

این اپلیکیشن همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تا بر اساس مکان اجاره کنند تا اجاره لحظه آخری آسان‌تر شود، و البته جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی برای کمک به کشف سریع‌تر دارد.

کابرا گفت: "پلتفرم مبتنی بر جامعه اکنون کاملاً ارگانیک و به شیوه ای مقیاس پذیر در حال رشد است، پیش از گسترش بازار جدید." "با بازار چالش برانگیز تامین مالی که تجربه کرده ایم، من و تیم من با اجرا و عملکرد دقیق و در عین حال رشد و نوآوری مداوم در بازار مبتنی بر جامعه خود به ارباب سرنوشت خود تبدیل شده ایم."

Airbnb تنها آخرین نشانه موفقیت شرکت او در میان اشتهای مصرف کنندگان برای حمایت از محیطی پاک تر است. کبرا گفت، در واقع، این مشارکت "اولین در نوع خود" در فضای اقتصاد اشتراکی است. طبق گزارش موسسه ملی استاندارد و فناوری، مد دومین صنعت آلوده کننده در جهان است و تا 85 درصد از منسوجات در ایالات متحده به محل های دفن زباله فرستاده می شود. فشار بیشتری در مد - و پس در صنعت فناوری - برای رسیدگی به این مسائل با ارائه روشی پایدارتر به مصرف کنندگان برای خرید وجود داشته است. یکی از این راه‌ها اجاره دادن و به اشتراک گذاشتن لباس است.

اقتصاد به اشتراک گذاری، که گاهی اوقات به عنوان اقتصاد دایره ای نامیده می شود، وقتی به اقلام مصرفی اشاره می شود که تمایل به ایجاد زباله دارند، بسیار بزرگ است. بر اساس تحقیقات بازار متحد، پتانسیل آن بیش از 380 میلیارد دلار ارزش دارد. پس کارا چنین مشارکت هایی را راهی برای تشویق مصرف کنندگان به امتحان راه های جدید برای خرید می داند. کبرا گفت: «دایره راه رو به جلو است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است