Adobe اخیراً شرایط استفاده خود را به روز کرده است و اگرچه شرکت ها همیشه این کار را انجام می دهند، این تغییرات جدید باعث ایجاد اختلاف و بحث قابل توجهی در بین کاربران شده است.
شرایط استفاده به روز شده به ادوبی امکان دسترسی به هر شکلی از رسانه های آپلود شده در سرویس های Creative Cloud و Document Cloud را می دهد، تغییری که بلافاصله باعث واکنش شدید حریم خصوصی شد و منجر به درخواست بسیاری از کاربران برای تحریم شد. به قدری از پرداخت پول به مشتریان آزرده خاطر شده بود که ادوبی مجبور شد بیانیه ای صادر کند و توضیح دهد که اصطلاحات به روز شده چه معنایی دارند و چه چیزی را پوشش می دهند.
تغییراتی که Adobe انجام داده شامل تغییر عبارت از «ما فقط به روشهای محدود به محتوای شما دسترسی خواهیم داشت، مشاهده میکنیم یا به آن گوش میدهیم» به « ممکن است به محتوای شما دسترسی پیدا کنیم، مشاهده کنیم یا به آن گوش دهیم» و گفت ن عبارت «از طریق هر دو روش خودکار و دستی» است. . در بخش Content، Adobe تغییراتی در نحوه اسکن دادههای کاربر ایجاد کرد و ذکر دستی را اضافه کرد.
تحلیل دستی (انسانی).
Adobe در توضیح خود در مورد تغییرات شرایط گفت: "برای روشن بودن، Adobe برای دسترسی به محتوا صرفاً به منظور عملکرد یا بهبود سرویس ها و نرم افزارها و برای اجرای شرایط ما و مطابقت با قانون، مانند محافظت، به مجوز محدود نیاز دارد. علیه محتوای توهین آمیز.»
این شرکت همچنین توضیح داد که برنامهها و سرویسهای Adobe ممکن است برای انجام نقشی که برای آن طراحی شدهاند و اعمال افکتها و فیلترهای مبتنی بر ابر به محتوا دسترسی داشته باشند. سپس گفت: «برای محتوای پردازش شده یا ذخیره شده در سرورهای Adobe، Adobe ممکن است از فناوریها و فرآیندهای دیگر، از جمله تشدید برای بازبینی دستی (انسانی)، برای تحلیل انواع خاصی از محتوای غیرقانونی (مانند مطالب سوء استفاده جنسی از کودکان)، یا موارد دیگر استفاده کند. محتوا یا رفتار توهین آمیز (به عنوان مثال، الگوهای فعالیتی که نشان دهنده هرزنامه یا فیشینگ است).
دیگر اخبار
ویجیاتو: Dota 2 و League of Legends: شباهتها و تفاوتها
بیشتر بخوانید
مایکروسافت روی فناوری جدیدی برای کاهش نور نمایشگر با قابلیت کنترل جداگانه پیکسلها کار میکند
در حالی که اهداف پشت این تغییرات ممکن است افزایش کیفیت خدمات و اطمینان از انطباق با استانداردهای قانونی باشد، اجازه دادن به شرکت برای دسترسی گسترده به محتوای شخصی و بالقوه حساس به وضوح برای بسیاری از کاربران مزاحم است. تغییر از یک محدودیت صریح به یک مجوز بازتر برای دسترسی به محتوا می تواند به عنوان یک گام به عقب از نظر کنترل کاربر و محافظت از داده ها تلقی شود و نگرانی هایی را در مورد حفظ حریم خصوصی و اعتماد کاربر ایجاد می کند، که بیانیه Adobe به طور کامل به آن رسیدگی نمی کند.
نکته مثبت این است که Adobe از این فرصت استفاده کرد و توضیح داد که از محتوای مشتری برای آموزش مدلهای هوش مصنوعی نسل Firefly خود استفاده نمیکند و هرگز مالکیت کار مشتری را بر عهده نخواهد گرفت.
ارسال نظر