Accel eyes شرطبندی تجارت الکترونیک مد جدید هند با نیوم
Accel، یک سرمایهگذار اولیه در غولهای تجارت الکترونیک هندی Flipkart و Myntra، در حال آمادهسازی یک شرطبندی جدید برای تجارت الکترونیک مد در هند است، حتی در حالی که رقابت با گسترش اخیر پلتفرم Ajio موکش آمبانی افزایش یافته است.
به گفته چهار نفر آشنا به این موضوع، Accel در حال مذاکره پیشرفته برای هدایت یک دور سرمایه گذاری 15 تا 20 میلیون دلاری به نیوم، یک استارت آپ تجارت الکترونیک هندی است که مد سریع است. یکی از منابع گفت، بودجه پیشنهادی نیوم را که برخی از حامیان آن را "شین برای هند" می نامند، در حدود 83 تا 85 میلیون دلار پس از پول ارزیابی می کند.
پشتوانه جدید بالقوه تنها یک هفته پس از آن که نیوم اعلام کرد 5.4 میلیون دلار سرمایه اولیه به رهبری Fireside Ventures جمع آوری کرده است.
نیوم خطوط لباس های خود را که به سرعت در حال تغییر هستند را به صورت آنلاین و از طریق کانال های آفلاین به فروش می رساند و مصرف کنندگان Gen Z هند را با میانگین ارزش سفارش بین 18 تا 30 دلار هدف قرار می دهد. این استارت آپ که در سال 2022 تاسیس شد، ادعا می کند که به 350000 مشتری خدمات رسانی کرده است و هر هفته 500 طرح جدید با قیمت متوسط 10 دلار ارائه می دهد.
علاقه Accel پس از آن است که قبلاً از Virgio، یکی دیگر از خردهفروشان آنلاین مد هندی که بعداً مورد توجه قرار گرفت، حمایت کرد.
فضای تجارت الکترونیکی فست مد اخیراً در هند به دست آورده است زیرا استارت آپ های محلی از پیشگامان جهانی مد سریع Zara، H&M و Uniqlo الهام می گیرند. به گفته شرکت تحقیقاتی برنشتاین، بازیکن برتر Flipkart در این رده پیشرو است، اما با رقابت فزاینده ای از Ajio آمبانی روبرو است، که حدود 30 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده است. بر اساس آگهیهای شغلی، رقیب تجارت الکترونیک آمازون نیز به دنبال ایجاد عملیات مد سریع خود است.
سال گذشته این دو شرکت اعلام کردند که شین که قبلاً توسط هند ممنوع شده بود، با سرمایه گذاری مشترک با Reliance دوباره بازگشته است.
Accel و Newme به یک درخواست برای اظهار نظر پاسخ ندادند.
ارسال نظر