سایت خبرکاو

جستجوگر هوشمند اخبار و مطالب فناوری

Aaron Levie Box را به سومین دوره خود با تمرکز بر اتوماسیون گردش کار و هوش مصنوعی هدایت می کند

باکس تقریباً 20 سال پیش در یک اتاق خوابگاه در USC زمانی که آرون لوی یک سیستم ذخیره سازی و اشتراک گذاری فایل آنلاین را طراحی کرد، زندگی خود را آغاز کرد . چند سال بعد، ایده اولیه Levie در حال تبدیل شدن به کالا بود و او به مدیریت محتوای سازمانی در ابر تغییر داد. در آن زمان این یک مفهوم رادیکال در صنعتی بود که تحت سلطه غول‌های اولیه مانند مایکروسافت، EMC، IBM و OpenText بود. مدیریت ...

باکس تقریباً 20 سال پیش در یک اتاق خوابگاه در USC زمانی که آرون لوی یک سیستم ذخیره سازی و اشتراک گذاری فایل آنلاین را طراحی کرد، زندگی خود را آغاز کرد . چند سال بعد، ایده اولیه Levie در حال تبدیل شدن به کالا بود و او به مدیریت محتوای سازمانی در ابر تغییر داد. در آن زمان این یک مفهوم رادیکال در صنعتی بود که تحت سلطه غول‌های اولیه مانند مایکروسافت، EMC، IBM و OpenText بود.

مدیریت محتوای سازمانی سنتی، چه به صورت اولیه یا در فضای ابری، شامل ذخیره، مدیریت، ایمن سازی و مدیریت محتوای بدون ساختار است. رسیدگی به این موضوع همیشه دشوارتر از داده‌هایی است که در ستون‌ها و ردیف‌های منظم در پایگاه داده قرار می‌گیرند.

امروز، صنعت بار دیگر در حال تغییر است و باکس دوباره در تلاش است تا خود را در خط مقدم این تغییر قرار دهد. Levie همیشه در دیدن اینکه جنون به کجا می‌رود مهارت داشته است و شرکت او تغییر نرم‌افزار به سمت هوش مصنوعی و اتوماسیون گردش کار را پذیرفته است.

سال گذشته، باکس، Crooze، یک شرکت کوچک که در اتوماسیون گردش کار و مدیریت ابرداده با ادغام با Box تخصص دارد، خریداری کرد و آن را به یک هدف منطقی برای خرید تبدیل کرد. توانایی مدیریت متادیتا در بسیاری از اتوماسیون ها در مدیریت محتوا بسیار مهم است زیرا راهی را برای نرم افزار فراهم می کند تا نوع محتوا را در زمانی که ساختار دیگری وجود ندارد شناسایی و درک کند. این می تواند به جابجایی انواع محتوای مختلف - اعم از اسناد، ویدئو، تصاویر یا صدا - از طریق گردش کار خودکار کمک کند و بسیاری از کارهای یکنواخت را که قبلاً توسط انسان های خسته و آزرده انجام می شد کاهش دهد.

اما کاری که Box با Crooze و هوش مصنوعی مولد انجام می‌دهد، ممکن است بخشی از تغییر صنعت مدیریت محتوا بزرگ‌تر باشد، تغییری که می‌تواند به اندازه حرکت از on-prem به ابری باشد که Box 15 سال پیش به رهبری آن کمک کرد.

قرار دادن محتوا در کار

Levie واقعاً در مورد امکاناتی که فناوری Crooze می‌تواند به این پلتفرم بیاورد، مشتاق است. "این یک معامله بسیار بزرگ است. راه فکر کردن به آن این است که برای اولین بار در Box، می‌توانید برنامه‌های بدون کد بسازید که به شما امکان می‌دهد محتوای خود را برای هر فرآیند تجاری که می‌خواهید ارائه دهید.» Levie به TechCrunch گفت. به عبارت دیگر، کاربران می توانند برنامه های کاربردی سفارشی بسازند که فرآیندهای کسب و کار را منعکس می کند و محتوا را بسیار مفیدتر می کند.

او تشخیص می‌دهد که ساختار پوشه فقط می‌تواند شما را به این نتیجه برساند، مخصوصاً وقتی با مقادیر زیادی محتوای بدون ساختار مانند قراردادها سر و کار دارید. زمانی که در پوشه‌های مجازی می‌گردید، تلاش برای یافتن یک قرارداد، بدون توجه به جزئیات بیشتر قرارداد، خیلی سریع سخت می‌شود.

او گفت: «اما با یک محیط توسعه برنامه بدون کد، می‌توانید یک داشبورد واقعی بسازید که همه قراردادهای شما، همه داده‌های آن قراردادها را نمایش می‌دهد و به شما کمک می‌کند گردش‌های کاری پیرامون آن قراردادها را خودکار کنید.» این می تواند شامل ویرایش، تایید، امضای الکترونیکی و غیره باشد.

هوش مصنوعی مولد در اینجا نیز نقشی ایفا می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد محتوای موجود در پوشه‌ها را جستجو کنند تا آن را بهتر درک کنند یا قطعات خاصی را به روشی که جستجوی سنتی سازمانی قادر به انجام آن نبوده است، بیابند. قابلیت‌های خلاصه‌سازی به کاربران، بدون نیاز به خواندن هر خط، محتوای حافظه پنهان بزرگی از محتوا را می‌دهد. از نظر گردش کار، قابلیت‌های کدنویسی هوش مصنوعی مولد می‌تواند به ایجاد گردش‌های کاری سفارشی بر اساس نیازهای خاص به طور خودکار کمک کند.

جیسون آدر، تحلیلگر ویلیام بلر، که باکس را تماشا می کند، می گوید، احساس می شود که باکس وارد مرحله جدیدی می شود. اکنون فکر می‌کنم که Box 3.0 را می‌بینیم، جایی که در حال حرکت به حوزه هوش مصنوعی و گردش کار است و واقعاً در قلب بسیاری از گردش‌های کاری صنعت عمودی قرار می‌گیرد. آدر گفت: اینها به قراردادها و دارایی های دیجیتال در انواع صنایعی که آشکارا اسناد سنگینی دارند مرتبط هستند، جایی که صادقانه بگویم هوش مصنوعی نقش بزرگی را ایفا می کند زیرا می تواند بسیاری از این کارها را خودکار کند.

در واقع، نحوه مشاهده مشتریان از محتوا در حال تغییر است. آن‌ها دیگر نمی‌خواهند آن را مدیریت کنند، بلکه می‌خواهند آن را به همان روشی که پلتفرم‌های داده مانند Snowflake و Databricks فراتر از مدیریت داده‌های خالص به ساخت برنامه‌های کاربردی روی آن حرکت کرده‌اند، به کار ببرند. فقط داشتن محتوا در مخازن ذخیره سازی دیگر کافی نیست و هوش مصنوعی فشار را برای خودکارسازی گردش کار و تولید نتایج عملی بهره وری کسب و کار هدایت می کند.

آلن پلز شارپ، بنیانگذار و تحلیلگر اصلی در Deep Analysis گفت: «در پایان روز، شرکت‌ها می‌خواهند از آن محتوا استفاده کنند - نه فقط آن را ذخیره کنند - تا اتوماسیون را پیش ببرند و نتایج تجاری را بهبود بخشند. و از این رو خریدهایی مانند Crooze ابزارهای ساده تری را برای توسعه این نتایج ارائه می دهند. Crooze احتمالاً مهم ترین خریدی است که Box تا به امروز انجام داده است.

تکامل صنعت مدیریت محتوا

Box به سختی در این فشار تنها نیست، اما همانطور که هوش مصنوعی مولد توانایی تولید محتوا و جستجو در فروشگاه محتوا را افزایش می‌دهد، شاهد ادغام مدیریت محتوا و مدیریت دانش (حافظه تجاری) با یکدیگر هستیم. علاوه بر این، توانایی تولید کد می‌تواند به شرکت‌ها اجازه دهد تا بر اساس نیازمندی‌ها و انواع محتوا، گردش‌های کاری سفارشی را در همان لحظه ایجاد کنند.

شریل مک‌کینون، تحلیل‌گر Forrester که به مدت دو دهه محتوا را برای مدیریت پوشش می‌دهد، او میگوید که کل صنعت مدیریت محتوا را در مسیری مشابه باکس می‌بیند و معتقد است که این یک پیشرفت طبیعی است. مک کینون گفت: "من می بینم که این فقط در حال حرکت به سمت منحنی بلوغ است و این تغییر به سمت گردش کار و هوش مصنوعی کاملاً جایی است که بازار در حال حرکت است. " این یک نوع نقطه عطف است که در آن اکنون فقط به ذخیره فایل‌ها و پوشه‌ها مربوط نمی‌شود، اما آیا می‌توانیم آن چیزها را به کار ببریم؟ آیا می‌توانیم به محتوا فکر کنیم، نه فقط از نقطه‌نظر ذخیره‌سازی، بلکه در زمینه کل یک فعالیت تجاری؟»

پلز شارپ او میگوید این لحظه بزرگی برای کل صنعت است. او گفت: «بخش ECM به‌عنوان یک کل (که شامل Box نیز می‌شود) اکنون بزرگ‌ترین فرصتی را دارد که در 20 سال گذشته داشته‌اند، که با علاقه و استقبال سازمان‌های بزرگ و کوچک برای استفاده از هوش مصنوعی برای آنها باز شده است.

او فکر می‌کند که شرکت‌های ECM به‌ویژه در موقعیت خوبی برای بهره‌گیری از هوش مصنوعی هستند زیرا از قبل اطمینان می‌دهند که داده‌های بدون ساختار دقیق، مرتبط، ایمن و به موقع هستند. او بيان کرد که این قطعه مهمی است که مدل‌های هوش مصنوعی به آن نیاز دارند و اغلب گم می‌شود. اما سوال اینجاست: آیا باکس و این شرکت های دیگر می توانند این لحظه را اجرا کنند و از آن بهره ببرند؟

Pelz-Sharpe گفت: «توجه به این نکته مهم است که اگرچه این پنجره فرصت واقعی است، اما هیچ تضمینی وجود ندارد که شرکت‌های ECM از آن استفاده کنند. برای مثال، شرکت‌هایی مانند Salesforce، مانند اوراکل [و دیگر غول‌های صنعت]، اهمیت مدیریت داده‌های بدون ساختار را درک می‌کنند.»

مزیت Box و امثال آن در حال حاضر این است که پلتفرم‌های اختصاصی برای انجام این کار دارند، و به همان اندازه مهم، مجموعه مهارت‌ها و تجربیات عمیقی برای ارائه به میز دارند.»

خبرکاو