متن خبر

A16z پس از انتشار توییت “حمله” بنیانگذارش، نکاتی در مورد رسانه های اجتماعی ارائه می دهد

A16z پس از انتشار توییت “حمله” بنیانگذارش، نکاتی در مورد رسانه های اجتماعی ارائه می دهد

شناسهٔ خبر: 700273 -




روز جمعه، شرکت سرمایه‌گذاری Andreessen Horowitz پیوندی به راهنمای خود در مورد چگونگی «توسعه حضور در رسانه‌های اجتماعی» در توییتر منتشر کرد، که حاوی توصیه‌هایی برای بنیان‌گذاران در مورد مواردی مانند «چگونه افراد خود را پیدا کنید» و «چند وقت یک‌بار پست کنید».

زمان انتشار این توییت با توجه به جنجالی رسانه های اجتماعی در روز جمعه پس از پستی که بن هورویتز بنیانگذار آن در X منتشر کرد، طعنه آمیز بود. او از مقاله ای در The San Francisco Standard درباره کمک های مالی سیاسی خانواده اش ناراحت شد و رقیب خود، وی سی مایکل موریتز - که صاحب The The استاندارد - تنظیم داستان. (ویراستار اجرایی استاندارد، جان استاینبرگ، بيان کرد که او این مقاله را واگذار کرده است و موریتز هیچ ربطی به آن ندارد.)

Marc Andreessen از A16z نیز رابطه ای داستانی و گاه جنگجویانه با رسانه های اجتماعی داشته است. او که یکی از اعضای هیئت مدیره متا بود، در سال 2016 توییتر را ترک کرد، زیرا برای او خیلی سمی شده بود، اما بازگشت و به سرعت دنبال کنندگان زیادی را بازسازی کرد. اوایل امسال، او و VC Vinod Khosla در مورد هوش مصنوعی در پلتفرم X (توئیتر سابق) که در آن Andreessen Horowitz سرمایه‌گذار است، دعوا کردند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است