تعداد فروش آنلاین در اوایل روز شکرگزاری با 7 درصد افزایش نسبت به سال گذشته به 15.6 میلیارد دلار رسیده است که همتراز با روندهای قبل از همه گیری است.
تعطیلات آخر هفته شکرگزاری مدتهاست که به عنوان شروع سنتی اصلی ترین دوره فروش برای خردهفروشان تلقی میشود، و تا کنون، نشانه این است که ما در فصل تعطیلات قوی برای تجارت الکترونیک هستیم. Salesforce در حال ردیابی فعالیت ها در زمان واقعی است و به تازگی اولین ارقام خود را برای روز منتشر کرد . این گزارش او میگوید که از ساعت ۲ بعد از ظهر به وقت شرقی، فروش آنلاین در سطح جهانی ۷ درصد و در ایالات متحده ۴ درصد نسبت به سال ۲۰۲۳ افزایش یافته است که به ترتیب ۱۵.۶ و ۳.۱ میلیارد دلار فروش داشته است.
برای مقایسه، سال گذشته زمانی که نوبت به خرید آنلاین رسید، شاهد یک روز شکرگزاری ضعیف بودیم. Salesforce اعلام کرد که در کل روز فروش آنلاین 31.7 میلیارد دلاری داشته و ایالات متحده فروش 7.5 میلیارد دلاری داشته است. هر کدام تنها 1 درصد افزایش داشتند.
Salesforce بيان کرد ارقام سال 2024 آن بر اساس دادههای خرید از 1.5 میلیارد مصرفکننده است که در بین مشتریانش و سایر فیدهای داده در Commerce Cloud، Marketing Cloud و Service Cloud جمعآوری شده است. بیشتر می توانید اینجا ببینید.
ما بعداً این پست را با ارقام بیشتری بهروزرسانی خواهیم کرد، از جمله اعداد از Adobe، که فروش آنلاین را نیز دنبال میکند. سال گذشته ادوبی آنالیتیکس اعلام کرد که مردم ایالات متحده در روز شکرگزاری 5.6 میلیارد دلار آنلاین خرج کردند که این رقم را تنها 5.5 درصد نسبت به سال قبل از آن محاسبه کرد.
در واقع اقتصاد هنوز در چندین بازار متزلزل است، پس خرده فروشان معامله را شیرین می کنند تا خریداران را از پول خود جدا کنند. میانگین تخفیف ها در سطح جهانی 24 درصد و در ایالات متحده 27 درصد است
روز شکرگزاری به یک روز کلیدی خرید تلفن همراه در ایالات متحده تبدیل شده است. اکثر فروشگاههای فیزیکی بسته هستند و بسیاری از مردم با دوستان و خانواده خود هستند، پس مردم بهعنوان روشی ظریفتر برای گرفتن اقلام فروش، به سراغ تلفنهای خود میروند.
Salesforce پیشبینی میکند که قویترین دوره خرید در عصر بعد از ضیافت است، با 35٪ از کل فروشها بین ساعت 7 بعد از ظهر تا نیمهشب. همچنین پیشبینی میکند که روز شکرگزاری به طور کلی بزرگترین روز خرید تلفن همراه در هفته خواهد بود و انتظار داریم که 73 درصد از کل فروشهای انجام شده امروز روی دستگاههای تلفن همراه باشد.
اینترنت باعث گسترش زیادی در هنگام خرید در تعطیلات شده است. جمعه سیاه یک پدیده منحصر به فرد خرید آمریکایی بود که درست روز بعد از روز شکرگزاری و شروع فصل خرید تعطیلات آغاز می شد.
اکنون، نه تنها میتوانید رویدادهای فروش «جمعه سیاه» را در سراسر جهان بیابید (جایی که روز شکرگزاری به جز در سندیکای ویژه تلویزیونهای آمریکایی وجود ندارد)، بلکه آن و سایر روزهای فروش تعطیلات شروع به بستهبندی به عنوان «هفته سایبری» کردهاند. ، که از روزها قبل از حک شدن بوقلمون یا کیک زدن کدو شروع می شود.
Salesforce سه شنبه این هفته را به عنوان شروع هفته سایبری در نظر گرفت و بيان کرد که فروش به ترتیب 7 و 14 درصد در سراسر جهان و در ایالات متحده افزایش یافته است.
گاهی اوقات به نظر می رسد که در تجارت الکترونیک به یک آرامش نوآوری رسیده ایم، اما هوش مصنوعی مولد ممکن است در این مورد چیزی برای گفتن داشته باشد. Salesforce بيان کرد که استفاده از عوامل دیجیتال و GenAI توسط خرده فروشان نسبت به یک هفته قبل 32 درصد افزایش یافته است.
Salesforce بدیهی است که یک فرصت تجاری در ساخت این زنگها و سوتهای هوش مصنوعی میبیند، پس به همین دلیل است که آنها این جزئیات خاص را اذیت میکنند. «افزایش 32 درصدی» به ما ن او میگوید که چه تعداد واقعاً ابزارهای هوش مصنوعی دارند - چه رسد به اینکه چقدر در تبدیلهای فروش مفید بودهاند یا اینکه منجر به فرار مردم از سایتها با ناامیدی شده است. باید ببینیم که آیا آمارهای ملموس تری در سال جاری محقق می شود یا خیر.
«شتاب خرید در تعطیلات در طول هفته سایبری با افزایش ترافیک آنلاین و فروش در حال افزایش است. Caila Schwartz، مدیر Consumer Insights، Salesforce، در بیانیهای گفت: پس از انتظار در تمام سال برای بهترین معاملات فصل، خریداران در نهایت آماده خریدهای تعطیلات خود هستند و از طریق دستگاههای تلفن همراه خود به سایتهای مورد علاقه خود میروند.
ارسال نظر