متن خبر

Volta، یک Shopify برای تراکنش‌های B2B، بزرگ‌ترین دور اولیه ایتالیا را افزایش می‌دهد

Volta، یک Shopify برای تراکنش‌های B2B، بزرگ‌ترین دور اولیه ایتالیا را افزایش می‌دهد

شناسهٔ خبر: 819742 -




ولتا، یک استارت‌آپ جدید با تیمی که بین دو دفتر مرکزی در میلان و پاریس تقسیم شده است، مبلغ ۶ میلیون یورو (۶.۳ میلیون دلار) را برای توسعه یک پلتفرم نرم‌افزاری عمودی جدید با تمرکز بر فروش B2B تضمین کرده است.

به بیان عملی تر، تیم Volta محصول خود را به عنوان معادل Shopify معرفی می کند، اما بر معاملات B2B متمرکز است. در حالی که Shopify، غول تجارت الکترونیک که به مردم کمک می کند یک فروشگاه آنلاین ایجاد کنند و به راحتی اقلام را به مصرف کنندگان بفروشند، یک پلت فرم تجارت B2B ارائه می دهد، ولتا فکر می کند ایجاد یک شرکت به طور خاص بر معاملات B2B ارزش دارد.

به گفته ولتا، اکثر شرکت های عمده فروشی و توزیع متوسط ​​در سراسر اروپا هنوز از کاتالوگ های کاغذی استفاده می کنند و به پردازش سفارشات دستی متکی هستند.

این شرکت‌ها وقتی به نمایشگاه‌های تجاری می‌روند و با مشتریان بالقوه در دفاتر خود ملاقات می‌کنند، تمایل دارند بین چندین نسخه از کاتالوگ‌های کاغذی خود دستکاری کنند. بسته به مشتری و زمینه، آنها نمی خواهند فهرست یکسانی از اقلام و قیمت ها را نشان دهند.

به همین دلیل ولتا می خواهد فرآیند مدیریت کاتالوگ را ساده کند. با این حال، این شرکت نمی‌خواهد سیستم برنامه‌ریزی منابع سازمانی قدیمی را جایگزین کند. هنگامی که یک سفارش خرید امضا می شود، تراکنش از طریق ERP پردازش می شود.

اما هر چیزی که قبل از معامله اتفاق می افتد به طور بالقوه توسط ولتا مدیریت می شود. شرکت ها می توانند کاتالوگ موجود خود را از فایل های اکسل یا سیستم ERP خود آپلود کنند. آنها می توانند تحلیل کنند که طبقه بندی ستون درست است و سپس همه چیز را به ولتا وارد کنند.

پس از آن، کارمندان می‌توانند کاتالوگ‌هایی را از رابط ولتا ایجاد کنند، آن‌ها را با مشتریان بالقوه به اشتراک بگذارند، مذاکرات جاری را پیگیری کنند و سفارش‌ها را در لحظه به‌روزرسانی کنند. داده های قیمت گذاری و موجودی با ERP همگام می ماند.

بخش B2C به سرعت تکامل یافته است و پلتفرم های دیجیتال جایگزین کاتالوگ های کاغذی شده و راه حل های یکپارچه تجارت الکترونیک را ارائه می دهند. در همین حال، عملیات B2B تقریباً 15 سال عقب مانده است و هنوز درگیر فرآیندهای دستی و منسوخ شده است. "

Volta همچنین به شما امکان می دهد مشتریان را مستقیماً از رابط پلت فرم مدیریت کنید. کاربران می توانند پروفایل های شرکت ایجاد کنند، دسته بندی ها را ایجاد کنند و مشتریان را در دسته های مختلف گروه بندی کنند. Guillemin به TechCrunch گفت: «این تنها 20 درصد از کارهایی را که می‌توانید با Salesforce انجام دهید را پوشش می‌دهد، اما هنوز برای اکثر شرکت‌ها به اندازه کافی خوب است.

در آینده، می توانید محصولات و ویژگی های بیشتری را تصور کنید که می تواند برای این شرکت های عمده فروشی و توزیع متوسط ​​مفید باشد. ولتا می تواند یکپارچه سازی لجستیک و حتی گزینه های تامین مالی را اضافه کند. ایده این است که وقتی شرکت‌ها شروع به استفاده از Volta کردند، ارزش مدیریت کاتالوگ‌ها در پلتفرم SaaS را می‌بینند و شروع به استفاده از Volta برای آپشن های بیشتر می‌کنند.

این دور اولیه نشان‌دهنده بزرگ‌ترین دور اولیه برای یک استارت‌آپ ایتالیایی است. و بخشی از دلایلی که استارتاپ توانست 6 میلیون یورو را از دروازه خارج کند به خاطر تیم موسس است.

Guillemin، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت، قبلا Fretlink را تأسیس کرد، یک استارت آپ حمل و نقل جاده ای که ده ها میلیون یورو جمع آوری کرد، اما آن طور که انتظار می رفت مقیاس نداشت. این شرکت پس از یک فرآیند ورشکستگی مجبور به انحلال به حکم دادگاه شد.

ماریو پارتلی، یکی دیگر از بنیانگذاران و یکی از مدیران عامل، قبلا Abiby را تاسیس کرده بود، یک شرکت جعبه اشتراک برای لوازم آرایشی و اقلام زیبایی. او 15 سال در صنعت فناوری در Facile.it، Rocket Internet و غیره کار کرده است. این دو قصد دارند به اولین موفقیت بزرگ خود با Volta دست یابند.

Emblem، یک شرکت اروپایی VC نسبتاً جدید، با سایر صندوق‌ها و ده‌ها سرمایه‌گذار فرشته نیز مانند Robin Capital، Founders Future، Sequoia و a16z از طریق برنامه‌های پیشاهنگی خود، شرکت‌های سرمایه‌گذاری برلوسکونی، پیشتاز دور اولیه خود است. خانواده یا خانواده آنیلی و دیگران.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است