متن خبر

اپل 250 دلار از Masimo در آزمایش ثبت اختراع ساعت برنده شد

اپل 250 دلار از Masimo در آزمایش ثبت اختراع ساعت برنده شد

شناسهٔ خبر: 800757 -




یک هیئت منصفه فدرال روز جمعه رای داد که ساعت‌های هوشمند Masimo حق ثبت اختراعات اپل را نقض می‌کنند، اما اپل حقوق زیادی دریافت نمی‌کند.

قانون بلومبرگ گزارش می دهد که این شرکت تنها به دنبال حداقل 250 دلار قانونی بود و این تمام چیزی بود که به آن اعطا شد. جان دزمرایس، وکیل اپل به هیئت منصفه گفت: «ما برای پول اینجا نیستیم.» در عوض، او بيان کرد که این شرکت امیدوار است که Masimo را مجبور کند که "کپی کردن طرح ما را متوقف کند."

ممکن است این شرکت در این زمینه ناامید شده باشد. هیئت منصفه متوجه شد که طراحی اصلی ماژول W1 Freedom and Health Masimo و همچنین شارژر اصلی آن، حق ثبت اختراعات طراحی اپل را نقض کرده است و این نقض عمدی بوده است.

با این حال، در بیانیه ای، Masimo بيان کرد که این یافته ها فقط در مورد "یک ماژول و شارژر متوقف شده" اعمال می شود، نه محصولات فعلی آن.

شرکت تجهیزات پزشکی گفت: "اپل در درجه اول به دنبال صدور حکم علیه محصولات فعلی ماسیمو بود و رای هیئت منصفه یک پیروزی برای ماسیمو در این مورد است. "

این محاکمه ناشی از دعوای متقابل اپل در نبرد حقوقی مداومش با Masimo بود، که با ادعای Masimo مبنی بر نقض پتنت های آن توسط ویژگی پالس اکسیمتری اپل واچ، که به دارندگان ساعت اجازه می دهد تا سطح اکسیژن خون خود را اندازه گیری کنند، آغاز شد. اپل این ویژگی را در Apple Watch Series 9 و Ultra 2 غیرفعال کرد و همچنین در سری 10 جدید وجود ندارد. این محدودیت‌ها فقط در ایالات متحده اعمال می‌شوند، زیرا اپل برای ممنوعیت واردات مدل‌هایی با ویژگی مورد بحث درخواست تجدید نظر کرده است.

گزارش شده است که دزمرایس به هیئت منصفه گفته است که ویژگی پالس اکسیمتری «هیچ ربطی به این پرونده ندارد».

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است