متن خبر

23000 دلار اضافی دارید؟ Devialet به تازگی یک تقویت کننده جریان فوق العاده باریک راه اندازی کرده است، و فوق العاده است

23000 دلار اضافی دارید؟ Devialet به تازگی یک تقویت کننده جریان فوق العاده باریک راه اندازی کرده است، و فوق العاده است

شناسهٔ خبر: 796781 -




Devialet Astra با ورقه طلا، در زمینه بژ اجرا می شود
(اعتبار تصویر: Devialet)

آیا می خواهید یک آمپلی فایر استریم شیک که برای تمام دنیا به نظر برسد، مانند آن که توسط خدای یونانی Chrysus تراشیده شده است - آمپی که بیشترین ارتباط را با فلزات گرانبها دارد؟ Devialet می تواند با Astra کاملا جدید خود (که در اصل نام خدای تیتان ستارگان، سیارات و غیره است) کمک کند.

نسخه Astra Opéra de Paris در ورق طلای 23 عیار توسط صنعتگران آتلیه گوهارد به پایان رسیده است. اما تحت نمای بیرونی خیره کننده اش، البته بر اساس عظمت گذشته ساخته شده است. در این مورد، Devialet لزوماً شما را به سمت Devialet Mania کروی خود (همچنین در رنگ 'sunset rose' موجود است) یا نوار صوتی فوق‌العاده Dione این شرکت که دارای رانندگانی مشابه صندلی‌های ممتاز در پرواز است، راهنمایی نمی‌کند. نه، Astra تکامل اولین ساخته Devialet، تقویت کننده Devialet Expert است که 15 سال پیش رونمایی شد - بله، اکنون من نیز به اندازه خدایان احساس پیری می کنم.

Devialet او میگوید Astra «پیشرفته‌ترین سیستم صوتی یکپارچه ما تاکنون» است و علیرغم نسبت‌های آن فقط 38.6 در 38.6 در 4.7 سانتی‌متر - تقریباً به اندازه یک جعبه پیتزای بسیار پیشرفته - و وزن بسیار باریک 7.2 کیلوگرمی. ، توان آن 2x300 وات است. Wi-Fi 6 برای Airplay، Google Cast، Spotify Connect، Tidal Connect، UPnP و Roon Ready نیز وجود دارد. بلوتوث 5.3؟ بله، اینجاست، اگرچه تنها با پشتیبانی از کدک‌های SBC و AAC، احتمالاً می‌خواهید به جریان Wi-Fi بپیوندید.

Astra یک پیش تقویت کننده، تقویت کننده، DAC، استریمر و فونو استیج در یک واحد تک و فوق فشرده است. شما می توانید تا 8 دستگاه را به زنجیر متصل کنید، فونو استیج داخلی با میزهای گردان کارتریج MM و MC کار می کند، پیش تقویت کننده خروجی را می توان روی مونو یا استریو تنظیم کرد و Devialet می گوید فناوری اختصاصی Speaker Active Matching (SAM) Astra را با بیش از 1200 پروفایل اسپیکر غیرفعال سازگار می کند.

اتصال؟ اترنت، USB-C 2.0 (درگاه داده)، ورودی‌های کواکسیال دیجیتال (تا 4 برابر RCA 75Ω) ورودی‌های اپتیکال دیجیتال (2 برابر Toslink) ورودی‌های آنالوگ (تا 2 برابر استریو RCA، به‌علاوه آن مرحله فونو MM/MC با 13 منحنی برابری) هستند. همه در اینجا - و اگر بخواهید دو تا از آنها را برای دو برابر قدرت روی هم قرار دهید، Devialet او میگوید که این کار نیز بدون درز خواهد بود، با برنامه کنترل Devialet.

مجموعه Hi-Fi Devialet به شکلی غیرقابل انکار شیک – و ممتاز…

من محصولات Devialet را از زمانی که این شرکت سیستم‌های صوتی لوکس هواپیماهای روی صندلی خود را اعلام کرد، دوست داشتم – که متعاقباً خبر رسید آنها در کلاس تجاری در هواپیمایی ژاپن در سال گذشته.

برای من، Devialet Astra بی شباهت به بلندگوی بی‌سیم Beosound Level که ساخت Bang & Olufsen من است، نیست – اما از یک بلوک آلومینیومی ماشین‌کاری شده، سپس آنودایز شده، حکاکی شده با لیزر، برس خورده و با ورق طلای 23 عیار پوشانده شده است. از ظاهر بافت چوب Hygge محصول B&O.

شما همچنین یک کنترل از راه دور USB-C باطراحی مجدد در جعبه دریافت می کنید. دستگیره بزرگ مرکزی طراحی آن مرا به یاد سیستم تقویت‌کننده گران‌تر Moon North 761 و 791 می‌اندازد که سال گذشته یک شب شادی را در آن لذت بردم، که فقط می‌تواند یک چیز بسیار خوب باشد.

هر Devialet Astra Opéra de Paris به صورت جداگانه شماره گذاری شده است - پس بدانید که ارزان نخواهد بود. آماده است؟ Devialet Astra Opéra de Paris اکنون در دسترس است، با قیمت 18000 پوند، که حدود 23، 340 یا 35،070 دلار استرالیا، قبل از هر گونه وظیفه مرتبط است.

برای خون کمی غنی است؟ اشکالی ندارد، Devialet همچنین Astra را با رنگ برنز روشن تنها با قیمت 14000 پوند یا حدود 18150 دلار عرضه می کند. من دوتا میگیرم…

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

ویرایشگر صدا

بکی در سال 2024 ویرایشگر صوتی در TechRadar شد، اما در سال 2022 به عنوان نویسنده ارشد، با تمرکز بر همه چیزهای hi-fi، به تیم پیوست. قبل از این، او سه سال را در What Hi-Fi گذراند؟ آزمایش و تحلیل همه چیز، از هدفون های بی سیم مناسب کیف پول گرفته تا سیستم های صوتی بسیار پیشرفته. قبل از اینکه بکی کارشناسی ارشد خود را در روزنامه نگاری در سال 2018 بگیرد، به عنوان یک منتقد هنری در کنار 22 سال فعالیت حرفه ای به عنوان یک رقصنده و هوانورد حرفه ای فعالیت می کرد - هر عشق به رقص با عشق به موسیقی شروع می شود. بکی قبلا در Stuff، FourFourTwo و The Stage همکاری داشته است. وقتی نمی نویسد، هنوز هم می توان او را در حال پرتاب اشکال در یک استودیوی رقص یافت، این روزها با درجات مختلف موفقیت.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است