متن خبر

مایکروسافت نسبت به افزایش مداخله سایبری در انتخابات آمریکا هشدار داد

مایکروسافت نسبت به افزایش مداخله سایبری در انتخابات آمریکا هشدار داد

شناسهٔ خبر: 796775 -




پرچم های ایران، چین، روسیه و کره شمالی بر روی دیوار. اتحاد چین کره شمالی ایران روسیه
(اعتبار تصویر: Shutterstock)

با نزدیک شدن به زمان نهایی انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده، تلاش های مداخله آنلاین روسیه، ایران و چین، ادعاهای تحقیقات جدید ثابت مانده است.

آخرین گزارش از مجموعه گزارش‌های مایکروسافت نشان می‌دهد که چگونه دولت‌های ملی مربوطه هر کدام حوزه‌های تمرکز خود را حفظ می‌کنند، با روسیه که تلاش می‌کند کمپین هریس-والز را تضعیف کند، در حالی که چین تلاش‌های خود را برای اعضای کنگره و نامزدهای جمهوری‌خواه با رای منفی هماهنگ کرده است. .

ایران همچنین توانایی خود را در اجرای کمپین‌های نفوذ سایبری همزمان نشان داده است و تلاش خود را برای تأثیرگذاری بر انتخابات ایالات متحده ادامه می‌دهد و همزمان با تشدید اوضاع در خاورمیانه به فعالیت‌های جدید ادامه می‌دهد.

افزایش استفاده از هوش مصنوعی و دیپ فیک

گرایش روسیه به استفاده از هوش مصنوعی و ویدیوهای دیپ‌فیک ادامه دارد و عوامل تهدید روسی سه ویدیوی جعلی جدید از کمپین هریس والز منتشر کردند.

اولی ویدیوی تغییر یافته ای از هریس است که ظاهراً در مورد رقیب خود، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، اظهارنظرهای تحقیرآمیزی می کند. دومی که توسط Storm-1516 تولید شد، ادعا می کند که هریس شکار غیرقانونی را در زامبیا انجام داده است. آخرین ویدیوی عمیق‌جعل شده و تقویت‌شده هوش مصنوعی در حال پخش اطلاعات نادرست در مورد نامزد معاون دموکرات، تیم والز، در X (توئیتر سابق) دیده شده است.

در مورد چین، تمرکز بر تقویت پیام‌های یهودستیزی و فساد علیه نامزدهای جمهوری‌خواه و اعضای کنگره که برای سیاست‌های ضد چینی فشار می‌آورند، مانند بری مور، سناتور مارشا بلکبرن و سناتور مارکو روبیو بوده است. .

ایران از تشدید تنش ها در خاورمیانه برای دامن زدن به مداخلات انتخاباتی خود، از جمله تلاش برای سازماندهی تحریم های انتخاباتی و تجمعات علیه حمایت آمریکا از اسرائیل استفاده کرده است. تمرکز اصلی این تلاش ها تلاش برای طرد بیشتر گروه های خاص و کاشتن بی اعتمادی و خشونت بین جوامع است.

مایکروسافت تاکید می‌کند که رسانه‌های دستکاری شده می‌توانند به سرعت در مواقع افزایش احساسات، درگیری و رقابت پخش شوند. اطلاعات نادرست منتشر شده توسط دولت‌های ملی اغلب به طور گسترده بین مخاطبان در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شود و قبل از تأیید یا افشای آن به عنوان حقیقت تلقی می‌شود.

کلینت واتس، مدیر کل مرکز تحلیل تهدیدات مایکروسافت، بيان کرد : «تاریخ نشان داده است که توانایی بازیگران خارجی برای توزیع سریع محتوای فریبنده می تواند به طور قابل توجهی بر ادراک عمومی و نتایج انتخابات تأثیر بگذارد.

"با تمرکز ویژه بر 48 ساعت قبل و بعد از روز انتخابات، رای دهندگان، نهادهای دولتی، نامزدها و احزاب باید مراقب فعالیت های فریبنده و مشکوک آنلاین باشند. تشخیص زودهنگام و تحلیل واقعیت برای مقابله با این تلاش ها و حفظ یکپارچگی انتخابات ضروری است. "

بیشتر از TechRadar Pro

کارمند نویسنده (امنیتی)

بندیکت بیش از 7 سال است که در مورد مسائل امنیتی می نویسد و ابتدا در دانشگاه باکینگهام بر ژئوپلیتیک و روابط بین الملل تمرکز کرده است. در این مدت او در رشته لیسانس سیاست با روزنامه‌نگاری تحصیل کرد، که برای آن موفق به دریافت رتبه دوم (بخش فوق‌العاده) شد، سپس تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد ادامه داد و در کارشناسی ارشد امنیت، اطلاعات و دیپلماسی موفق شد. بندیکت پس از پیوستن به TechRadar Pro به‌عنوان کارمند نویس، تمرکز خود را به سمت امنیت سایبری، کاوش بازیگران تهدید، بدافزار، مهندسی اجتماعی و امنیت ملی که توسط دولت حمایت می‌شوند، تغییر داد. بندیکت همچنین متخصص محصولات امنیتی B2B، از جمله فایروال، آنتی ویروس، امنیت نقطه پایانی و مدیریت رمز عبور است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است