متن خبر

شیائومی 15، آنر مجیک 7 و گوشی‌های اندرویدی دیگر دارای اسنپدراگون 8 الیت هستند

شیائومی 15، آنر مجیک 7 و گوشی‌های اندرویدی دیگر دارای اسنپدراگون 8 الیت هستند

شناسهٔ خبر: 795250 -




Xiaomi 14 Ultra و Honor Magic 7 Pro در کنار یکدیگر
Xiaomi 14 Ultra (سمت چپ) و Honor Magic 7 Pro (راست) (اعتبار تصویر: Future / Honor)

کوالکام تراشه اسنپدراگون 8 الیت خود را در Snapdragon Summit 2024 معرفی کرد و سازندگان مختلف گوشی از آن زمان تائید کرده اند که پرچمداران آینده آنها از پلتفرم موبایلی کاملا جدید (و قدرتمند) بهره می برند. Qualcomm با TechRadar به هاوایی پرواز کرد و میزبان ما در Snapdragon Summit بود تا آخرین اخبار را بشنویم.

هر دو شیائومی و آنر به کریستیانو آمون، مدیرعامل کوالکام روی صحنه در هاوایی پیوستند تا اعلام کنند که سری Xiaomi 15 و Honor Magic 7 به ترتیب در ماه جاری (احتمالاً در چین) با چیپست Snapdragon 8 Elite عرضه خواهند شد.

ایسوس نیز تایید کرد که ROG Phone 9 آینده از اسنپدراگون 8 الیت بهره می‌برد و مدیر موبایل سامسونگ ، TM Roh نیز در Snapdragon Summit حضور یافت تا همکاری مداوم شرکت خود با کوالکام را تایید کند. رو به نام سری گلکسی اس 25 سامسونگ اشاره ای نکرد، اما می توانید شرط ببندید که بهترین گوشی های سامسونگ که در سال 2025 می بینیم با اسنپدراگون 8 الیت عرضه می شوند (سلب مسئولیت: این توصیه مالی جدی نیست).

به عبارت دیگر، بسیار محتمل است که بسیاری از بهترین گوشی های اندرویدی سال آینده از اسنپدراگون 8 الیت بهره ببرند، و سری گلکسی اس 25 سامسونگ اولین گوشی از این تعداد باشد که در ایالات متحده، بریتانیا و استرالیا عرضه می شود (ما پیش بینی می کنیم تاریخ انتشار ژانویه). این مدل‌های فوق از شیائومی، آنر و وان پلاس احتمالاً ابتدا در چین عرضه خواهند شد و سپس در سال 2025 در سطح بین‌المللی عرضه خواهند شد.

در مورد اینکه اسنپدراگون 8 الیت چگونه در برابر نسل قبلی خود یعنی اسنپدراگون 8 نسل 3 قرار می گیرد، این اولین چیپست موبایل اسنپدراگون است که از پردازنده مرکزی کوالکام نسل دوم اوریون بهره می برد و به گونه ای طراحی شده است که "پیچیدگی های هوش مصنوعی چند وجهی" را مدیریت کند. کارآمدتر

هر گوشی مجهز به جدیدترین چیپست کوالکام، راه‌اندازی سریع‌تر اپلیکیشن‌ها، چندوظیفه‌ای یکپارچه‌تر و قابلیت‌های هوش مصنوعی قدرتمندتر را نسبت به نسل قبلی مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 3 ارائه می‌کند و گیمرهای موبایل نیز از تصاویر واضح‌تر، گیم‌پلی روان‌تر و طولانی‌تر بهره خواهند برد. جلسات گیم پلی به لطف پردازنده گرافیکی پیشرفته Adreno 8 Elite.

ما در طول هفته در Snapdragon Summit در مورد آپشن های Snapdragon 8 Elite بیشتری از زمین گزارش خواهیم کرد – به عنوان مثال، گزارش ما را در مورد فناوری منبع نور مجازی و متحرک Qualcomm تحلیل کنید – پس برای اطلاع از آخرین اخبار هاوایی با TechRadar همراه باشید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

ویرایشگر گوشی ها

Axel ویرایشگر تلفن‌های TechRadar در بریتانیا است که همه چیز را از آخرین پیشرفت‌های اپل گرفته تا جدیدترین پیشرفت‌های هوش مصنوعی را به عنوان بخشی از محاسبات موبایلی سایت گزارش می‌دهد. اکسل که قبلاً برای نشریاتی از جمله Esquire و FourFourTwo نوشته بود، در کاربردهای فناوری فراتر از دسکتاپ به خوبی تبحر دارد و پوشش او از گزارش و تجزیه و تحلیل عمومی تا مصاحبه های عمیق و نظرات را شامل می شود. اکسل قبل از پیوستن به TechRadar در سال 2020 برای مدرک ادبیات انگلیسی در دانشگاه وارویک تحصیل کرد و سپس مدرک NCTJ را به عنوان بخشی از طرح آموزش دیجیتال افتتاحیه شرکت به دست آورد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است