متن خبر

DJI Osmo 360 لو رفته بدترین خبری است که GoPro Max 2 در طول سال داشته است.

DJI Osmo 360 لو رفته بدترین خبری است که GoPro Max 2 در طول سال داشته است.

شناسهٔ خبر: 795207 -




تصویری <a href= از پشت دوربین اکشن 360 درجه GoPro Max به همراه صفحه نمایش آن" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/fXrEArkwjGsMZmuQHvSsci-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/fXrEArkwjGsMZmuQHvSsci-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/fXrEArkwjGsMZmuQHvSsci-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/fXrEArkwjGsMZmuQHvSsci-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/fXrEArkwjGsMZmuQHvSsci-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/fXrEArkwjGsMZmuQHvSsci-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/fXrEArkwjGsMZmuQHvSsci-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/fXrEArkwjGsMZmuQHvSsci.jpg" class="block-image-ads hero-image" data-pin-nopin="true" fetchpriority="high" crossorigin="anonymous">
(اعتبار تصویر: TechRadar)

فاش‌های جدید DJI Osmo 360 اطلاعات بیشتری در مورد اکشن دوربین دریافتی نشان می‌دهد

ماکت های مبتنی بر شماتیک به ما ایده ای از طراحی بالقوه می دهند

GoPro Max 2 هنوز یک سال از تایید رسمی راه اندازی نشده است


به نظر می رسد نبرد عالی DJI و GoPro به زودی وارد فصل جدیدی شود، با پرونده های نظارتی اخیراً نشان می دهد که DJI Osmo 360 جدید در راه است . و اکنون برخی مدل‌های جدید از دوربین 360 نشان می‌دهند که این می‌تواند دردسر بزرگی برای GoPro Max 2 باشد.

در حالی که کشف فایل DJI Osmo 360 از کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده (FCC) اولین اشاره ما را از وجود این دوربین به ما داد، رندرهای ساخته شده توسط فن (بر اساس شماتیک ها) نشان می دهد که چرا می تواند جایگزین قدرتمند GoPro و Insta360 باشد.

به عنوان مثال، در X (توئیتر سابق) @hakasushi، که قبلاً اندازه دقیق پهپادهای منتشر نشده DJI را مقایسه کرده است، تصاویر زیر را بر اساس شماتیک های فاش شده ایجاد کرده است که نشان می دهد DJI Osmo 360 تا چه حد می تواند به GoPro Max 2 هنوز منتشر نشده به نظر برسد. مقایسه اندازه نیز نشان می دهد که چگونه می تواند با DJI Osmo Action 5 Pro و Insta360 X4 مقایسه شود.

این تفاوت اندازه نشان می‌دهد که DJI Osmo 360 می‌تواند شباهت‌های بیشتری با دوربین‌های Max GoPro داشته باشد تا رویکرد طولانی‌تر X4 پنج ستاره. همچنین به این معنی است که دوربین 360 DJI می‌تواند یک صفحه‌نمایش افقی زیر دو لنز خود را با میکروفون، دکمه پاور و محفظه باتری در کناره‌اش انتخاب کند.

در روزهای اولیه شایعات Osmo 360 است، اما تصویر زیر نیز مورد تایید بزرگترین افشاکننده DJI، @Quadro_News ، در X (توئیتر سابق) قرار گرفت. DJI همچنین مانند دوربین‌های اکشن Osmo خود، چیزی بهتر از مربع کردن مستقیم با GoPro دوست ندارد – پس انتظار داشته باشید که به‌زودی شاهد شروع آخرین دور این کشمکش باشید.

از آنجایی که پرونده‌های FCC معمولاً چند هفته قبل از عرضه رسمی می‌رسند، اولین دوربین 360 DJI می‌تواند قبل از کریسمس با ما باشد.

GoPro Max 2 کجاست؟

با توجه به شماتیک های فاش شده #dji #osmo360 اینگونه تصور می کنم (تقریبا). @DroneXL1 نظر شما چیست؟ pic.twitter.com/u8WPFbnDeT 22 اکتبر 2024

قبل از افشای این DJI Osmo 360 ترس از GoPro Max 2 را داشتیم. GoPro Max اصلی در اکتبر 2019 فرود آمد، اما سپس در سپتامبر 2023 GoPro در یک تماس درآمد تایید کرد که یک جانشین در نهایت "در کار" است. یک سال دیگر سریع به جلو بروید و هنوز هیچ نشانه ای از آن وجود ندارد.

از آن زمان، Insta360 به سلطان بی‌تردید اکشن کم‌های 360 درجه تبدیل شده است. مزیت مدل‌هایی مانند Insta360 X4 این است که می‌توانید در تمام جهات به‌طور هم‌زمان، بدون دردسر قاب‌بندی عکس، فیلم‌برداری کنید و سپس ویدیوی خود را در نرم‌افزار هدایت کنید.

این همچنین انواع جلوه های خلاقانه را باز می کند و بهترین دوربین های 360 را به سرگرم کننده ترین دوربین های عکاسی تبدیل می کند. سوال اینجاست که آیا DJI می‌تواند در اولین تلاش خود با Osmo 360، بخش نرم‌افزار دوربین‌های 360 را که شامل دوخت و ویرایش پیچیده می‌شود، ثابت کند.

تاریخ نشان می دهد که بعید است، به این معنی که Insta360 مطمئن است که عنوان خود را حفظ می کند، از آنجایی که چندین سال است که این دوربین های اکشن را می سازد. اما DJI از تکرار سریع نمی ترسد و داشتن یک بازیگر اصلی دیگر در این فضا خبر خوبی برای مصرف کنندگان خواهد بود به خصوص اگر GoPro همچنان در حاشیه بایستد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

سردبیر ارشد خبر

مارک سردبیر ارشد اخبار TechRadar است. مارک که به مدت 17 سال در روزنامه‌نگاری فناوری کار کرده است، اکنون در تلاش است تا رکورد جهانی تعداد کیف‌های دوربین احتکار شده توسط یک نفر را بشکند. او قبلاً ویرایشگر دوربین‌ها در TechRadar و Trusted Reviews، ویرایشگر بازیگری در Stuff.tv، و همچنین ویرایشگر ویژگی‌ها و ویرایشگر نظرات در مجله Stuff بود. او به عنوان یک فریلنسر، در عناوینی از جمله The Sunday Times، FourFourTwo و Arena مشارکت داشته است. و در زندگی قبلی، او همچنین برنده جایزه ورزشی نویس جوان سال روزنامه دیلی تلگراف شد. اما این قبل از آن بود که او متوجه لذت های عجیب بیدار شدن در ساعت 4 صبح برای عکاسی در میدان مایل لندن شود.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است