متن خبر

دوربین توالت Throne از مدفوع شما عکس می گیرد

دوربین توالت Throne از مدفوع شما عکس می گیرد

شناسهٔ خبر: 793675 -




Throne یک استارتاپ سلامت مستقر در آستین است. دوربین می فروشد. که به کناره کاسه توالت می چسبد. از مدفوع شما عکس می گیرد. در حال حاضر در نسخه بتا، این سیستم از هوش مصنوعی برای تحلیل کیک شما به عنوان راهی برای تعیین مواردی مانند سلامت روده و هیدراتاسیون استفاده می کند.

معلوم شد که ما مقدار شگفت انگیزی برای یادگیری از سیاهه هایمان داریم.

Throne فناوری زیربنایی خود را "هوش روده مصنوعی" می نامد. به گفته این شرکت، هوش مصنوعی «توسط پزشکان آموزش دیده است تا به شما کمک کند بفهمید زباله‌هایتان در مورد سلامتی‌تان چه چیزی به شما می‌گویند». پزشکان به دنبال نشانه‌های مختلف سلامتی هستند که در مواد زائد یافت می‌شوند، از جمله «تغییرات ظریف» در ادرار برای تعیین سطح هیدراتاسیون.

این شرکت سریعاً متذکر شد که این تصاویر "ناشناس" هستند. TechCrunch با این شرکت تماس گرفت تا ایده بهتری از آنچه Throne برای مقابله با پرچم قرمز اجتناب‌ناپذیر امنیت و حریم خصوصی انجام می‌دهد که هنگام بحث در مورد دوربین توالت به وجود می‌آید به دست آورد.

اعتبار تصویر: تاج و تخت

به دستور TechCrunch، این شرکت در روز جمعه صفحه "حریم خصوصی و امنیت" را منتشر کرد که برخی از این اقدامات را تشریح کرد. در بالای این فهرست ، بدون شک، سؤالات مشترک این است که Throne دقیقاً چه چیزی را ضبط می کند و چگونه از این تصاویر استفاده می کند. دوربین با مهربانی در کاسه آموزش داده شده است.

ترون می نویسد: «ما فقط از محتویات کاسه توالت شما عکس می گیریم. هر داده دیگری به ماموریت ما بی ربط است و می تواند توانایی ما را برای ارائه بینش های بهداشتی دقیق به خطر بیندازد. ما از فناوری تشخیص تصویر برای حذف خودکار تصاویر غیر مرتبط استفاده می کنیم. این تضمین می کند که فقط داده های مربوط به توالت حفظ می شود."

کاربران می‌توانند درخواست دسترسی کامل به داده‌های خود را داشته باشند تا ببینند که Throne در حال جمع‌آوری چه چیزهای مزخرفی است. شرکت همچنین در صورت درخواست همه چیز را حذف خواهد کرد. تمام داده ها توسط TLS 1.2 یا بالاتر در سرورهای شرکت رمزگذاری می شوند.

ترون می افزاید: «ما به داده های یک فرد دسترسی نداریم. "تیم ما فقط داده های ناشناس و انبوه را تجزیه و تحلیل می کند، به این معنی که داده ها را نمی توان به کاربر اصلی - به شما ردیابی کرد!"

تعداد کمی از ما انتظار داریم وارد تجارت دوربین توالت شویم. در مورد بنیانگذاران تاج و تخت می توان بسیار گفت. مدیر عامل شرکت اسکات هینکل به TechCrunch می گوید که این استارت آپ زندگی خود را به عنوان بازاری برای کارکنان مراقبت های بهداشتی آغاز کرد، اما تقریباً بلافاصله متوجه شد که وارد یک حوزه شلوغ شده است.

اعتبار تصویر: تاج و تخت

اندکی پس از جمع آوری 1.2 میلیون دلار اولیه از سرمایه گذاران، از جمله Night Capital، Rief Ventures و Hustle Fund، شرکت خود را در دوراهی دید.

هینکل او میگوید : «در عرض شش هفته به این درک دردناک رسیدیم که بازار اشباع شده است و نه جعبه‌ای که می‌خواهیم در آن بازی کنیم، پس ما چرخیدیم و سرمایه‌گذاران ما به طرز تکان‌دهنده‌ای با سخت‌افزار مصرف‌کننده برخورد خوبی داشتند.»

تاج و تخت فقط چرخش نداشت. به مدفوع چرخید. این شرکت بر روی جمعیت سالخورده و افرادی که دارای بیماری‌های گوارشی مزمن، از جمله بیماری کرون، کولیت اولسراتیو و IBS هستند، متمرکز است.

اگر به نظر شما می رسد - و می توانید از ایده نصب دوربین در توالت خود عبور کنید - سیستم Throne پس از یک نسخه بتا محدود برای پیش خرید آماده است. قیمت اصلی یک دوربین توالت هوشمند 499 دلار است، هرچند که اگر بخواهید زودتر آن را خریداری کنید، شرکت آن را با قیمت 299 دلار در دسترس قرار می دهد.

خبرکاو


تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است