متن خبر

Automattic به کارمندان فرصت دیگری برای استعفا داد – این بار با 9 ماه انفصال

Automattic به کارمندان فرصت دیگری برای استعفا داد – این بار با 9 ماه انفصال

شناسهٔ خبر: 789527 -




چند روز پس از اینکه 159 نفر پیشنهاد مت مولنوگ، مدیرعامل اتوماتتیک را مبنی بر یک بسته جدایی 6 ماهه به کارمندانی که می خواستند ترک کنند، پذیرفتند، این شرکت اواخر 16 اکتبر پیشنهاد جدیدی مبنی بر یک بسته 9 ماهه انفصال را به هرکسی که فوراً ترک می کرد ارائه کرد. کارمندان چهار ساعت فرصت داشتند تا تصمیم بگیرند که آیا می خواهند این معامله را انجام دهند یا خیر.

در یک پیام Slack که توسط TechCrunch مشاهده شد، Mullenweg پست کرد که افرادی که این پیشنهاد را پذیرفتند نه تنها به Automattic بلکه به WordPress.org نیز دسترسی ندارند. این به طور مؤثر به این معنی است که افرادی که ترک می‌کنند نمی‌توانند در پروژه منبع باز مشارکت کنند - حداقل تحت شناسه فعلی خود. این همچنین به این معنی است که آنها به طور موثر از جامعه وردپرس منع می شوند. خبر این معامله قبلا توسط 404 Media گزارش شده بود.

Mullenweg علاوه بر مدیر عامل Automattic، مالک و کنترل سایت منبع باز WordPress.org نیز هست.

مولن‌ویگ فقط چهار ساعت قبل از آن اخطار داد و بيان کرد افرادی که می‌خواهند این پیشنهاد را بپذیرند باید به او پیام دهند، "من استعفا می‌دهم و می‌خواهم از پیشنهاد خرید 9 ماهه استفاده کنم."

لازم نیست دلیل یا چیز دیگری بگویید. من پاسخ خواهم داد "متشکرم." Automattic استعفای شما را می پذیرد، می توانید وسایل اداری و لپ تاپ کاری خود را نگه دارید. مولنوگ گفت: دسترسی به Automattic و Worg را از دست خواهید داد.

او گفت: «حدس می‌زنم برخی از مردم ناراحت بودند که آخرین پنجره را از دست داده‌اند» و این پنجره کوتاه جدید را ارائه کرد.

Automattic تا زمان انتشار در مورد این داستان اظهار نظری ن کرد. مشخص نیست که آیا کارمندانی پیشنهاد جدید را پذیرفته اند یا خیر. بر اساس وب سایت آن، تعداد کارکنان این شرکت در حال حاضر 1731 است. چند ساعت پیش به 1732 رسید.

اولین پیشنهاد بنیانگذار وردپرس برای افرادی بود که با نظرات او در مورد مبارزه Automattic با ارائه دهنده میزبانی WP Engine همسو نبودند. اولین دسته از افرادی که Automattic را ترک کردند شامل افراد برتر شرکت، از جمله رئیس WordPress.com (بازوی میزبانی تجاری وردپرس Automattic)، دانیل باخوبر، رئیس برنامه‌ها و تجربه مشارکت‌کننده، نائوکو تاکانو، معمار اصلی هوش مصنوعی، دانیل بود. والمسلی و مدیر اجرایی WordPress.org، جوزفا هادن چامفوسی.

این نبرد تقریبا یک ماه پیش پس از آن شروع شد که مولن‌ویگ WP Engine را «سرطان وردپرس» خواند و شرکت مستقل را متهم کرد که به اندازه کافی در پروژه منبع باز وردپرس مشارکت نمی‌کند. در چند هفته گذشته، این مبارزه شامل نامه‌های توقف و توقف، Automattic موتور WP را به نقض علائم تجاری متهم می‌کرد، شکایت WP Engine و WordPress.org مسدود کردن دسترسی WP Engine و تصاحب افزونه‌ای که آن را حفظ می‌ کرد. .

اوایل این هفته، TechCrunch گزارش داد که طبق یک پست داخلی که در اوایل سال جاری توسط مدیر ارشد حقوقی وقت این شرکت منتشر شد، Automattic برای دفاع از علائم تجاری خود با درگیر کردن وکلای "خوب و نه خوب" آماده شده است.

می توانید با این خبرنگار به آدرس im@ivanmehta.com یا در سیگنال: @ivan.42 تماس بگیرید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است