متن خبر

بنیانگذاران Career Karma OutRival را راه اندازی کردند تا به شرکت ها در ساخت عوامل هوش مصنوعی کمک کنند

بنیانگذاران Career Karma OutRival را راه اندازی کردند تا به شرکت ها در ساخت عوامل هوش مصنوعی کمک کنند

شناسهٔ خبر: 786605 -




روبن هریس و تیمور میستر، بنیان‌گذاران پلتفرم ارتقای مهارت Career Karma، امروز راه‌اندازی شرکت OutRival را اعلام کردند که خدماتی را ارائه می‌دهد که میزبانی می‌کند و به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا نمایندگی‌های خدمات مشتری خود را برای تعامل با مشتری بسازند.

شرکت‌های عامل هوش مصنوعی در حال حاضر داغ هستند و هوش مصنوعی یکی از تنها بخش‌هایی در سرمایه‌گذاری خطرپذیر است که شاهد هجوم سیل پول به سمت آن است. طبق داده‌های PitchBook گزارش شده توسط وال استریت ژورنال، تا سپتامبر، صنعت VC حداقل 64.1 میلیارد دلار به بخش هوش مصنوعی سرازیر کرده است و یک سوم کل دلار VC در سال جاری به استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی اختصاص یافته است.

طبق داده‌های PitchBook که توسط Verge گزارش شده است، استارت‌آپ‌هایی که عاملان هوش مصنوعی می‌سازند به تنهایی بیش از ۸ میلیارد دلار در سال جاری جمع‌آوری کرده‌اند.

اگرچه OutRival در حال ورود به یک میدان شلوغ است، هریس احساس می کند اکنون زمان مناسبی برای هدف قرار دادن این صنعت است. هریس بيان کرد که او و میستر از نزدیک متوجه اهمیت تعاملات شخصی شده و همچنین محدودیت های سیستم های موجود مانند تماس های تلفنی خودکار شده اند.

هریس به TechCrunch گفت: «امروزه با هوش مصنوعی، نه تنها شرکت‌ها در هر صنعتی فناوری را بخشی از عملیات اصلی خود می‌سازند، بلکه هوش مصنوعی اساساً نحوه تجارت و نحوه کار افراد را تغییر می‌دهد. ما می‌دانستیم که باید راهی برای مقیاس‌سازی تجربیات شخصی‌شده با استفاده از هوش مصنوعی وجود داشته باشد و در عین حال این فناوری را برای افرادی که نزدیک‌ترین به سفر مشتری هستند، در دسترس قرار دهیم.»

شرکت او قصد دارد با کمک - به جای جایگزینی - به تیم های مصرف کننده موجود، خود را از رقبای خود متمایز کند و آنها را تشویق کند تا به راحتی عوامل هوش مصنوعی بسازند که می توانند با ابزارها و سیستم های موجود برای کمک به مکالمه با مشتریان کار کنند. این شرکت در دو سال گذشته در حالت بتا کار کرده است و او میگوید در حال حاضر با تیم‌های پذیرش در کالج‌ها برای کمک به تسهیل گردش کار کار می‌کند. قصد دارد به سایر صنایع نیز گسترش یابد.

هریس می گوید Career Karma به عنوان یک شرکت مجزا ادامه خواهد داد که اکنون متعلق به OutRival است. (حتی در حال انتشار یک مستند نتفلیکس در 16 اکتبر با همکاری Workday و شرکت اسپرینگ هیل LeBron James درباره استخدام استعدادهای نادیده گرفته شده است). هریس به TechCrunch بيان کرد که آنها همه چیزهایی را که از ساختن Career Karma آموخته اند برداشته و آن را در راه اندازی OutRival به کار برده اند.

او گفت: «کارمای شغلی قدرت تعاملات شخصی و انسان محور را به ما آموخت و چقدر مهم است که این تجربیات را بدون از دست دادن تماس انسانی مقیاس کنیم. OutRival آنچه را که ما برای Career Karma ساخته‌ایم می‌گیرد و آن را مقیاس‌بندی می‌کند و آن را برای شرکت‌ها در سراسر صنایع قابل دسترس می‌کند.

هریس می گوید که Career Karma اکنون از فناوری OutRival برای بهبود عملیات خود استفاده می کند و پشتیبانی مبتنی بر هوش مصنوعی را برای کمک به پلت فرم آموزشی شغلی خود ایجاد می کند.

سرمایه گذاران به وضوح برای سوار شدن به این موضوع تمایل ندارند. OutRival از سرمایه باقیمانده 40 میلیون دلاری Career Karma دور سری B که در سال 2022 جمع آوری شد، استفاده می کند و می گوید سرمایه گذارانش، از جمله جک آلتمن و سرمایه اولیه، از دیدن کارهای بعدی او و میستر هیجان زده هستند.

هریس گفت: "ما هیجان زده هستیم که با شرکت های بیشتری همکاری کنیم و نشان دهیم که چگونه OutRival می تواند یک تغییر دهنده بازی در ارائه تجربیات استثنایی مشتری باشد."


TechCrunch یک خبرنامه متمرکز بر هوش مصنوعی دارد! اینجا ثبت نام کنید تا هر چهارشنبه آن را در صندوق پستی خود دریافت کنید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است