متن خبر

iPad mini جدید از Apple Intelligence و Pencil پشتیبانی می کند

iPad mini جدید از Apple Intelligence و Pencil پشتیبانی می کند

شناسهٔ خبر: 786598 -




اپل سه‌شنبه از نسخه جدیدی از آی‌پد مینی به‌روزرسانی شده برای عصر هوشمندی اپل رونمایی کرد. این محصول جدید از تراشه A7 Pro این شرکت پشتیبانی می‌کند و با Apple Intelligence، ارائه جدید هوش مصنوعی مولد این شرکت سازگاری دارد.

ورود جدید اولین به‌روزرسانی بزرگ برای دستگاه 8.3 اینچی از سال 2021 است. A17 Pro، در همین حال، سال گذشته معرفی شد و در iPhone 15 Pro عرضه شد. آن دستگاه ممتاز، به نوبه خود، اولین گوشی اپل بود که به طور رسمی از Apple Intelligence پشتیبانی می کرد. این با یک رویداد در ماه سپتامبر تغییر کرد که این ویژگی را به خط جدید آیفون 16 معرفی کرد.

A17 Pro دارای یک CPU شش هسته ای با دو هسته عملکرد و چهار هسته کارآمد و یک پردازنده گرافیکی پنج هسته ای است. هر دو باید نسبت به A16 Bionic که با مدل 2021 عرضه شده است، بهبود عملکرد قابل توجهی داشته باشند. با این حال، خبر بزرگ در این زمینه، موتور عصبی است که از طریق iPadOS 18 به Apple Intelligence دسترسی می‌دهد.

نکات برجسته در پاسخ مدل کوچک اپل به افرادی مانند ChatGPT و Google Gemini شامل ابزارهای نوشتن و تجربه سیری کاملاً تازه شده است. با این حال، Apple Intelligence هنوز در حال پیشرفت است. ویژگی های دیگر، مانند تولید گرافیک Image Playground و ادغام ChatGPT هنوز در راه است.

آی‌پد جدید همچنین اپلیکیشن ماشین حساب اصلاح‌شده را دریافت می‌کند که به یادداشت‌های دست‌نویس پاسخ می‌دهد. در این قسمت، مینی با Pencil و Pencil Pro اپل سازگار است و انعطاف پذیری بیشتری را برای هنرمندان و کسانی که صرفاً ترجیح می دهند یادداشت بنویسند، به ارمغان می آورد.

دوربین 12 مگاپیکسلی با زاویه عریض پشتی از Smart HDR 4 برای نور متعادل‌تر در عکس‌ها پشتیبانی می‌کند.

قیمت آی‌پد جدید از 499 دلار برای 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی آغاز می‌شود که دوبرابر چیزی است که نسخه قبلی آن شروع کرده بود. در همین حال، iPad mini با اتصال سلولی از 649 دلار شروع می شود. این تبلت از امروز برای پیش‌سفارش آماده شده است و ارسال آن از 23 اکتبر آغاز می‌شود.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است