متن خبر

مجوز لحظه آخری Expo+ 2-for-1 برای TechCrunch Disrupt 2024 در دسترس است

مجوز لحظه آخری Expo+ 2-for-1 برای TechCrunch Disrupt 2024 در دسترس است

شناسهٔ خبر: 785971 -




زمان در حال تیک تیک است! تنها دو هفته تا باز شدن درهای TechCrunch Disrupt 2024 باقی مانده است. برای اطمینان از اینکه هیچ کس این رویداد مورد انتظار را از دست نخواهد داد، ما مجوزهای Expo+ 2-for-1 را برای روزهای پایانی منتهی به Disrupt 2024 ارائه می دهیم.

یک دوست، همکار یا یکی از اعضای خانواده را از 28 تا 30 اکتبر به Moscone West در سانفرانسیسکو بیاورید. دو مجوز Expo+ را با نصف قیمت یکی دریافت کنید. این پیشنهاد محدود تا 27 اکتبر ساعت 11:59 بعد از ظهر PT در دسترس است. تمامی قیمت‌های بلیط در اولین روز Disrupt 2024 افزایش می‌یابد.

دو مجوز Expo+ با تخفیف خود را از اینجا دریافت کنید.

آنچه در Expo+ Pass گنجانده شده است

دسترسی کامل به سالن پرجنب‌وجوش اکسپو : با 10000 شرکت‌کننده ارتباط برقرار کنید، نوآوری‌های استارت‌آپ‌ها را کشف کنید و در Pitch Showcase Stage را تماشا کنید.

در جلسات برک آوت شرکت کنید : در جلسات پرسش و پاسخی که اول می آیند و توسط کارشناسان صنعت میزبانی می شوند، شرکت کنید.

به جلسات Braindate بپیوندید : از طریق بحث‌های حضوری، چه 1:1 یا در گروه‌های کوچک، با شرکت‌کنندگان و رهبران صنعت در مورد موضوعاتی که در برنامه Braindate ارسال شده است، ارتباط برقرار کنید.

زنانی که در پذیرایی صبحانه اختلال ایجاد می کنند: مهارت های رهبری خود را تقویت کنید و با توصیه مؤسسان زن بر سندروم فریبنده غلبه کنید. در 29 اکتبر از ساعت 8 الی 10 صبح در کافه Deal Flow (واقع در طبقه سوم) با ما همراه باشید. فضای محدود - اولین حضور، اولین خدمت. این یک رویداد انحصاری زنان است.

رویدادهای جانبی: اولین کسی باشید که رویدادهای جانبی میزبان شرکت را در طول هفته اختلال کاوش و ثبت نام می کند. هیجان را فراتر از رویداد اصلی نگه دارید.

Disrupt 2024 را از دست ندهید

Disrupt 2024 نزدیک است! آخرین فرصت خود را برای پس انداز واقعی قبل از پایان پیشنهاد در 27 اکتبر در ساعت 11:59 بعد از ظهر PT از دست ندهید. برای مجوزهای Expo+ 2-for-1 در اینجا ثبت نام کنید.

TechCrunch Disrupt 2024

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است