متن خبر

اپل ممکن است سال آینده یک هدست Vision با قیمت 2000 دلار عرضه کند

اپل ممکن است سال آینده یک هدست Vision با قیمت 2000 دلار عرضه کند

شناسهٔ خبر: 785801 -




ویژن پرو اپل دقیقاً بازار را تغییر نداده است، اما این شرکت از هدست هایی که دنیای دیجیتال و دنیای واقعی را با هم ترکیب می کنند، دست نمی کشد.

گزارش جدیدی از مارک گورمن از بلومبرگ می گوید که نسخه بزرگ بعدی واقعیت ترکیبی اپل می تواند در اوایل سال آینده با عرضه هدست Vision با قیمتی در حدود 2000 دلار عرضه شود – نه دقیقاً ارزان، اما مقرون به صرفه تر از Vision Pro با قیمت 3500 دلار. برای دستیابی به این قیمت، اپل از مواد ارزان‌تر و پردازنده‌ای با قدرت کمتر استفاده می‌کند و از ویژگی EyeSight که چشم‌های کاربر را خارج از هدست نشان می‌دهد، استفاده نمی‌کند.

نسل بعدی ویژن پرو در سال 2026 خواهد بود و سپس عینک های هوشمند بالقوه (مشابه Ray-Bans متا) و ایرپادهای مجهز به دوربین در سال 2027 خواهند بود.

همین گزارش به‌روزرسانی استراتژی خانه هوشمند اپل را ارائه می‌دهد. این شرکت در اینجا نیز موفقیت چندانی نداشته است، اما طبق گزارش‌ها، برنامه‌هایی برای یک صفحه نمایش مقرون‌به‌صرفه مانند iPad وجود دارد که می‌تواند در اطراف خانه برای تماشای تلویزیون، برقراری تماس‌های FaceTime و استفاده از برنامه‌ها قرار گیرد. به دنبال آن یک دستگاه رومیزی با بازوی روباتی ساخته می شود که می تواند حدود 1000 دلار قیمت داشته باشد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است