متن خبر

من فکر می‌کنم که دست کم‌گرفته‌ترین ویژگی آیفون را پیدا کرده‌ام – و ممکن است از چیستی آن تعجب کنید

من فکر می‌کنم که دست کم‌گرفته‌ترین ویژگی آیفون را پیدا کرده‌ام – و ممکن است از چیستی آن تعجب کنید

شناسهٔ خبر: 783564 -




آیفون 15 پرو مکس
(اعتبار تصویر: آینده / لنس اولانوف)

در حالی که از این اتهام ناراضی هستم، هر از گاهی به عنوان یک دست و پا چلفتی معرفی شده ام. من به ندرت چیزهایی را رها می‌کردم، اما در زمان‌های اخیر متوجه شده‌ام که دارم عینک را می‌کوبم، لباس‌ها را پاره می‌کنم، و به تعداد بسیار احمقانه‌ای از تلفن‌ها آسیب می‌زنم. بیشتر اینها واحدهای آزمایشی بودند، اما هنوز.

علیرغم این تمایل برای گوشی های پرچمدار گران قیمت که از دستانم بیرون می روند یا تصمیم می گیرند جیبم را از دست بدهند، من هرگز از قاب چنین گوشی های هوشمندی استفاده نمی کنم. حتی با برخی از بهترین تلفن‌های تاشو - شکننده‌ترین گوشی‌ها - من از عمر قاب دوری می‌کنم.

آیا من یک احمق هستم؟ احتمالا. اما من دوست دارم طراحی صنعتی بهترین گوشی‌ها را ببینم، نه اینکه آنها را در پلاستیکی نه چندان دوست داشتنی بغل کنم.

به همین ترتیب، تمام افتخار کردن در مورد بهترین تلفن‌های اندرویدی که از گوریلا گلس استفاده می‌کنند، بی‌تفاوتی من را در مورد محافظت اضافی از تلفن تشویق کرده است. اما بعد یکی، یا با دست خودم یا با فیزیک محض، روی زمین می‌افتد و ترک می‌خورد، تراشه یا فرورفتگی می‌کند.

به جز آیفون 15 پرو مکس .

من در مورد مزایای تیتانیوم در تلفن ها صحبت کرده ام ، که به آیفون بزرگ کمک کرده تا در برابر هر نوع مجازات شاسی مقاومت کند. هر چند پتینه نمی شود .

اما من هنوز درخشش شیشه سرامیک شیلد اپل را ستایش نکرده ام. که با آیفون 12 معرفی شد، همیشه تصور می کردم که این پاسخ اپل به گوریلا گلس Corning است. با این حال، اکنون احساس می‌کنم که روی سپر سرامیکی خوب خوابیده‌ام.

در حدود 10 ماه استفاده، آیفون 15 پرو مکس من دچار مشکل شد. از روی مبل من لیز خورد، به میز من برخورد کرد، و روی زمین افتاد، و هر بار سالم بیرون می آمد.

سپر!

بررسی آیفون 15 پرو مکس اپل

(اعتبار تصویر: آینده / لنس اولانوف)

چشمگیرترین نمونه در ماه آگوست زمانی بود که من از لیورپول بازدید می کردم. گوشی را روی تخت هتل گذاشتم و با توجه به سنگینی آیفون 15 پرو مکس، با ذوق از لحاف پرید و از در باز حمام پرواز کرد و با صدایی تهوع‌آور روی زمین کاشی‌شده فرود آمد.

من فکر کردم "همین است، تلفن برای آن تمام شد" و از آینده نگری خود برای داشتن یک Samsung Galaxy S24 Ultra یدکی تشکر کردم.

اما همانطور که با ترس و وحشت آیفون را از روی زمین بلند کردم، دیدم که کاملاً آسیب ندیده است. من نتوانستم حتی یک ضربه یا فرورفتگی در آن پیدا کنم - حتی ماژول دوربین بیرون زده تازه و خوب به نظر می رسید.

من واقعا شگفت زده شدم. چنین سقوط هایی باعث خراب شدن گوشی های دیگری شده است که بدشانسی را داشته اند که حالت Roland ناشیانه را راه اندازی کنند.

و این باعث شد که به این فکر کنم که علیرغم علاقه‌ام به دکمه Action یا سازگاری سیستم‌های دوربین، شیشه سرامیک شیلد اپل ممکن است ویژگی مورد علاقه من در آیفون‌های اخیر باشد.

پس اگر به دنبال یک گوشی بادوام هستید که شیک هم به نظر می رسد، به جای اینکه ظاهری شبیه آجر ایجاد کند، من فقط باید مهر تاییدم را به آیفون های سرامیکی شیلد بدهم – شما به دنبال یکی از آن ها در صفحه بهترین معاملات آیفون ما باشید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

ویرایشگر مدیریت، محاسبات موبایل

Roland Moore-Colyer مدیر ویرایشگر TechRadar با تمرکز بر روی تلفن‌ها و تبلت‌ها است، اما علاقه عمومی به همه چیزهای فناوری، به‌ویژه مواردی که داستان خوبی در پشت آنها وجود دارد. او همچنین می‌تواند در مورد بازی‌ها، رایانه‌ها، و ماشین‌ها بنویسد و از اجرای روزانه TechRadar پشتیبانی کند. وقتی سر میزش نیست، رولاند را می‌توان در حال پرسه زدن در لندن، اغلب با کنجکاوی در چهره‌اش و دماغی برای بازارهای غذا پیدا کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است