متن خبر

اعلام داوران بیشتر برای Startup Battlefield 200 در TechCrunch Disrupt 2024

اعلام داوران بیشتر برای Startup Battlefield 200 در TechCrunch Disrupt 2024

شناسهٔ خبر: 782332 -




Startup Battlefield 200 یک نقطه برجسته در هر Disrupt است، و ما بسیار هیجان زده هستیم که بفهمیم کدام یک از هزاران متقاضی استارتاپ این شانس را خواهند داشت که در TechCrunch Disrupt 2024 به VCهای رده بالا وارد شوند. به ما در Moscone West در سانفرانسیسکو بپیوندید. از 28 تا 30 اکتبر تا شاهد مسابقه حماسی باشیم که در آن هر رقیب قرار است تأثیر قابل توجهی داشته باشد.

با ارائه بازخورد دقیق در مورد معیارهای ارزیابی خود، دیدگاه خودی را در مورد آنچه که داوران در یک شرکت بادوام به دنبال آن هستند، دریافت کنید. فقط در Disrupt 2024 فرصت یادگیری از بینش های متخصص آنها و کشف ویژگی های حیاتی که منجر به موفقیت استارت آپ می شود را از دست ندهید.

ما هیجان‌زده هستیم که مجموعه بعدی سرمایه‌گذاران خود را معرفی کنیم که استارت‌آپ‌ها را ارزیابی می‌کنند و با یک جلسه پرسش و پاسخ کامل و کاوشگر در هر زمینه‌ای فرو می‌روند. منتظر آخرین گروه داوران ما باشید که به زودی معرفی می شود!

TechCrunch Disrupt 2024 Startup Battlefield Judges
Galym Imanbayev، شریک، Lightspeed Venture Partners

گالیم ایمانبایف یکی از شرکای Lightspeed Venture Partners است که در آنجا بر سرمایه‌گذاری‌های فناوری و خدمات سلامت تمرکز دارد. علاقه گالیم به سلامت ریشه در تجربیات دوران کودکی او دارد که در قزاقستان به دنبال پدرش در سفرهای پزشکی روستایی بزرگ شد. Galym به عنوان عضو هیئت مدیره یا ناظر هیئت مدیره در Abridge، Aledade، Ancora، Fathom، Soda Health و Wheel خدمت می کند. گالیم همچنین مدتی را به عنوان سرمایه گذار در Martis Capital گذراند. او مدرک کارشناسی، دکترا و MBA خود را در دانشگاه استنفورد به پایان رساند و در آنجا به عنوان نماینده فارغ التحصیل در هیئت امنای دانشگاه استنفورد خدمت کرد.

روهان گانش، شریک، سرمایه گذاری آشکار

روهان یک شریک در Obvious Ventures است، جایی که او در شرکت‌هایی در تقاطع علم، فناوری و مراقبت‌های بهداشتی سرمایه‌گذاری می‌کند. او از چندین شرکت به عنوان مدیر یا ناظر هیئت مدیره پشتیبانی می کند، از جمله Inceptive، Inato، Pi Health، Gandeeva Therapeutics، Anagenex و LabGenius. قبل از پیوستن به Obvious، او سرمایه‌گذاری‌های مخاطره‌آمیز را در فناوری مراقبت‌های بهداشتی، بیوتکنولوژی و تشخیص در Verily Life Sciences، یکی از شاخه‌های Google، و Northpond Ventures، یک شرکت سرمایه‌گذاری علمی چند میلیارد دلاری، رهبری کرد. او به عنوان مدیر محصول برای CompuGroup Medical (شرکت پیشرو EMR در اروپا) و در تیم تشخیص بیماری و یادگیری ماشین به کمک کامپیوتر Verily کار کرد.

Lisa Morales-Hellebo، بنیانگذار و مدیر GP، REFASHIOND Ventures

لیزا 28 سال تجربه در زمینه فناوری، طراحی و تفکر سیستمی، کارآفرینی و ایجاد جامعه دارد و اخیراً VC را به عنوان موسس و مدیر عمومی GP در REFASHIOND Ventures: The Industrial Transformation Fund - مستقر در نیویورک، به فهرست عناوین خود اضافه کرده است. صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر که به‌عنوان اولین تحلیل نهادی در استارت‌آپ‌های اولیه سرمایه‌گذاری می‌کند که زنجیره‌های ارزش صنعتی را در میان داده‌ها و هوش مصنوعی، مواد پیشرفته، تولید پیشرفته و تدارکات نسل بعدی بازسازی می‌کنند. از طریق خندق های اقتصادی قابل دفاع است. لیزا به عنوان مدیر عامل و بنیانگذار REFASHIOND OS (rOS) که در حال استقرار یک لایه داده و برج کنترل یکپارچه در سراسر زنجیره ارزش تولیدی است، تغییر پارادایم به زنجیره های تقاضای محلی را تسریع می کند. او همچنین بنیانگذار فدراسیون جهانی زنجیره تامین است، سازمانی که در حال تغییر نحوه یادگیری، همکاری و پذیرش نوآوری زنجیره تامین اولیه در سراسر جهان توسط متخصصان زنجیره تامین است.

اندرو شوئن، شریک، NEA

اندرو شوئن در سال 2014 به NEA پیوست و در حال حاضر یک شریک در تیم سرمایه‌گذاری فناوری متمرکز بر هوش مصنوعی/ML، فین‌تک، فناوری مرزی، نرم‌افزار زیرساخت، SaaS متمایز فنی و امنیت است. اندرو در هیئت مدیره Aigen، Clarifai، Dandelion، Super، ThreatQ و Wispr خدمت می کند. او همچنین با چندین شرکت پرتفوی دیگر NEA همکاری نزدیک دارد و نقش مهمی در رویه سرمایه‌گذاری آسیایی شرکت دارد. قبل از NEA، او عضو گروه M&A Blackstone بود. قبل از Blackstone، او Flicstart را تأسیس کرد، یک استارت آپ رسانه دیجیتال که نمایش فیلم های درخواستی را ارائه می کرد.

کریستوفر وان، معاون رئیس، شرکای سرمایه گذاری Bessemer

کریستوفر وان معاون رئیس جمهور در دفتر سانفرانسیسکو است، جایی که او در درجه اول بر روی فناوری های عمیق در مراحل اولیه تمرکز دارد. قبل از پیوستن به Bessemer، کریس در In-Q-Tel و Tusk Ventures بود و در شرکت‌هایی در تلاقی فناوری و دولت سرمایه‌گذاری می‌ کرد. کریس همچنین بخشی از انستیتوی استنفورد برای هوش مصنوعی انسان محور بود که در آنجا به تحقیق و نوشتن پیشنهادهای سیاستی در مورد هوش مصنوعی پرداخت. او کار خود را به عنوان مهندس نرم افزار در تیم News Credibility در فیس بوک آغاز کرد.

نبرد در Disrupt 2024 را از دست ندهید!

برنده Startup Battlefield که با یک جایزه 100,000 دلاری بدون سهام کنار خواهد رفت، در Disrupt 2024 - مرکز استارت آپ ها اعلام خواهد شد. به 10000 شرکت کننده بپیوندید تا شاهد این لحظه پیشگامانه باشید و موج بعدی نوآوری در فناوری را ببینید.

اینجا ثبت نام کنید و صندلی خود را ایمن کنید تا شاهد این نبرد حماسی استارت آپی باشید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است