متن خبر

اینستاگرام برخی از مسائل مربوط به اعتدال را متوجه بازبینان انسانی می‌داند، نه هوش مصنوعی

اینستاگرام برخی از مسائل مربوط به اعتدال را متوجه بازبینان انسانی می‌داند، نه هوش مصنوعی

شناسهٔ خبر: 782329 -




آدام موسری، رئیس اینستاگرام، روز جمعه به مسائل مربوط به تعدیل که باعث از دست دادن دسترسی کاربران اینستاگرام و Threads به حساب‌های خود، ناپدید شدن پست‌ها و موارد دیگر می‌شد، پرداخت و بيان کرد که این شرکت «اشتباه‌هایی» پیدا کرده است که به مدیران انسانی نسبت می‌دهد. این شرکت در ابتدا سیستم‌های هوش مصنوعی معیوب را مقصر نمی‌دانست، همانطور که بسیاری معتقد بودند این اتفاق خواهد افتاد.

موسری در پستی در Threads به موضوعی پرداخت که طی چند روز گذشته پلتفرم‌های اجتماعی را درگیر کرده است و اضافه کرد که اشتباهاتی که تاکنون پیدا شده به دلیل بازبینی‌کنندگان محتوا - افراد، نه سیستم‌های خودکار - «برقراری تماس‌ها بدون ارائه خدمات بوده است. زمینه در مورد نحوه انجام مکالمات، که از دست رفته بود."

مدیر اجرایی بيان کرد اینستاگرام در حال رفع مشکلات است تا بازبین‌ها بتوانند تماس‌های بهتری داشته باشند و اشتباهات کمتری مرتکب شوند.

در پاسخ به یک نظر در این تاپیک، او همچنین توضیح داد که البته اینستاگرام می‌دانست که بازبین‌ها به زمینه نیاز دارند و "یکی از ابزارهایی که ما ساختیم خراب شد و پس زمینه کافی را به آنها نشان نمی‌داد."

او گفت: «این به عهده م است.

به نظر نمی‌رسد این توضیح به طور کامل طیفی از مشکلاتی را که کاربران تجربه می‌کردند توضیح دهد، زیرا برخی متوجه شدند که حساب‌هایشان به اشتباه به عنوان متعلق به یک کاربر زیر 13 سال و سپس غیرفعال شده است. مشخص نیست که چگونه یک تعدیل کننده انسانی این فرض را مطرح کرده است. علاوه بر این، طبق گزارش The Verge، حتی پس از اینکه یک کاربر شناسه خود را برای تأیید سن خود ارسال کرد، حساب کاربری آنها همچنان غیرفعال می ماند.

اینستاگرام به TechCrunch بيان کرد که همه مشکلاتی که کاربران اینستاگرام با آن‌ها مواجه شده‌اند مربوط به مدیران انسانی و اشتباهات آن‌ها نبوده است. این شرکت همچنین به شکستگی ابزار اشاره کرد و بيان کرد که مسائل مربوط به مواردی مانند پرچم‌گذاری کاربران به عنوان افراد زیر سن قانونی همچنان در حال تحلیل است.

اینستاگرام نمی‌داند که هرگز توضیح مفصلی برای همه مشکلات ارائه خواهد کرد، زیرا ممکن است چندین چیز در بازی وجود داشته باشد.

علاوه بر غیرفعال شدن حساب‌ها، سایرین مشاهده کرده‌اند که پست‌های آنها رتبه‌بندی شده یا به‌عنوان هرزنامه علامت‌گذاری شده‌اند، حتی زمانی که آنها یک شخص معتبر یا فردی با دنبال‌کنندگان زیاد بوده‌اند، نه ارسال‌کننده هرزنامه.

به عنوان مثال، والت ماسبرگ، ستون‌نویس سابق فناوری وال استریت ژورنال، اظهار داشت که تعامل او در Threads به سرعت به صفر رسیده است. او در Threads گفت، به جای اینکه بین 100 تا 1000 لایک در پست هایش داشته باشد، در عرض 24 ساعت به 0-20 کاهش یافت.

مت ناوارا، استراتژیست رسانه‌های اجتماعی، همچنین بيان کرد که کاربران علاوه بر مشکلات اعتدال، گزارش می‌دهند که نرخ رشد فالوور و تعامل آن‌ها در حال «افتادن از یک صخره» است.

Bluesky، یک استارت آپ شبکه اجتماعی که همچنین با X (توئیتر سابق) و Threads رقابت می کند، از اختلال در سایت استفاده کرد تا با ایجاد یک حساب کاربری در Threads و به اشتراک گذاری ویژگی ها و به روز رسانی های آن، کاربران ناامید را به پلتفرم خود هدایت کند.

موسری گفت: "ما در تلاش هستیم تا تجربه ایمن تری ارائه کنیم و باید بهتر عمل کنیم." او پست خود را با پیامی به پایان رساند که نشان می‌دهد ممکن است مشکل به طور کامل حل نشود، و گفت : «از شکیبایی شما متشکرم و بازخوردتان را ادامه دهید.»

به روز رسانی، 11/11/24، 1:20 بعد از ظهر و با نظر بیشتر از اینستاگرام.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است