متن خبر

Atlassian’s Jira مشکلات شما را حل کرده است

Atlassian’s Jira مشکلات شما را حل کرده است

شناسهٔ خبر: 778387 -




Atlassian اخیراً برنامه‌های خود را برای ترکیب ابزارهای Jira Software برای توسعه دهندگان و ابزار Jira Work Management برای تیم‌های تجاری در یک محصول واحد اعلام کرده است. Jira در ابتدا برای توسعه دهندگان و تیم هایی بود که مستقیماً از آنها پشتیبانی می کردند، اما به مرور زمان در بین تیم های تجاری نیز محبوب شد. این روندی است که Atlassian با عرضه نسخه‌های مختلف Jira که نیازهای این تیم‌ها را برآورده می‌کند، به سرعت روی آن سرمایه‌گذاری کرد. اما اکنون، بیش از هر زمان دیگری، توسعه دهندگان و تیم های تجاری نیاز به همکاری دارند و Jira جدید قرار است این سیلوهای قدیمی را حذف کند.

در رویداد Team '24 Europe، این شرکت روز چهارشنبه مراحل بعدی Jira جدید، از جمله ظاهر جدید و گزینه های سفارشی سازی جدید را اعلام کرد. اما آنچه ممکن است بزرگ‌ترین شوک باشد این است که Atlassian «مسائل» را به‌عنوان نام پیش‌فرض برای اثری که در Jira دنبال می‌شود، بازنشسته می‌کند. در حالی که «مشکلات» هنوز یک گزینه است، کاربران اکنون می‌توانند انتخاب کنند که کار خود را چه نامی بگذارند، چه «وظیفه»، «فرعی»، «مسدودکننده» یا «راه‌اندازی». برخی از آن‌ها ممکن است هنوز مشکلات زیادی را به همراه داشته باشند، اما دیگر نیازی نیست که آنها را اینطور صدا کنید.

اعتبار تصویر: Atlassian

با این نسخه، Jira همچنین یک تجربه ناوبری ساده شده جدید دریافت می کند که به کاربران اجازه می دهد نوار ناوبری سمت چپ را مطابق میل خود سفارشی کنند. و صحبت در مورد سفارشی‌سازی، درست مانند Trello، مردم اکنون می‌توانند رنگ‌های پس‌زمینه، تصاویر و جلد کارت را در Jira به هر چیزی که ترجیح می‌دهند تغییر دهند.

اعتبار تصویر: Atlassian

برای مدیران برنامه، Jira یک ویژگی را فقط برای آنها اضافه می کند: تابلوهای برنامه. این تابلوها جایی بین تابلوهای کانبان متمرکز بر جزئیات و تقویم تیمی قرار می‌گیرند، با تابلوی جدید، آیتم‌های اصلی کار را در چندین تیم بر اساس یک آهنگ قابل تنظیم، بسته به نحوه کار تیم‌های شرکت، نمایش می‌دهد.

همچنین قالب‌های پروژه جدید در Jira هستند که به شرکت‌ها اجازه می‌دهند فرآیندهای خود را در سازمان‌های مختلف مقیاس کنند.

البته، این روزها هیچ محصولی بدون چند ویژگی جدید مجهز به هوش مصنوعی کامل نمی شود. در مورد Jira، این به معنای دو ویژگی جدید است: Loom، پلتفرم پیام‌رسانی ناهمزمان Atlassian، اکنون می‌تواند به طور خودکار یک موضوع کاری را بر اساس رونوشت ویدیو ایجاد کند، و خود Jira اکنون می‌تواند به طور خودکار یک کار کاری بزرگ‌تر را به وظایف فرعی کوچک‌تر تقسیم کند. . البته باید دید که همه اینها در عمل چقدر خوب عمل می کنند.

اعتبار تصویر: Atlassian

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است