متن خبر

مایکروسافت ورد به جای ذخیره کردن اسناد، به طور تصادفی آنها را حذف می کند

مایکروسافت ورد به جای ذخیره کردن اسناد، به طور تصادفی آنها را حذف می کند

شناسهٔ خبر: 777046 -




زنی <a href= از خرابی لپ تاپ عصبانی شد" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/ZisDVKPDVTQ779upUURnbY-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/ZisDVKPDVTQ779upUURnbY-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/ZisDVKPDVTQ779upUURnbY-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/ZisDVKPDVTQ779upUURnbY-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/ZisDVKPDVTQ779upUURnbY-970-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/ZisDVKPDVTQ779upUURnbY-970-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/ZisDVKPDVTQ779upUURnbY-970-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/ZisDVKPDVTQ779upUURnbY.jpg" class="block-image-ads hero-image" data-pin-nopin="true" fetchpriority="high">
(اعتبار تصویر: Shutterstock.com / Butsaya)

کاربران Microsoft Word برای ویندوز ممکن است در هنگام ذخیره کار خود به دنبال یک مشکل نسبتاً ناخوشایند برای نرم افزار، مراقبت بیشتری داشته باشند.

واژه پرداز پرکاربرد باگی را تایید کرده است که به جای ذخیره فایل ها، در واقع به حذف آنها ختم می شود.

این مشکل روی همه نسخه‌های مایکروسافت ورد تأثیر نمی‌گذارد، اما به کاربران هشدار داده می‌شود که هنگام ذخیره کار خود مراقب باشند.

مایکروسافت ورد در حال حذف فایل ها

مایکروسافت در یک صفحه پشتیبانی که این مشکل را تشریح می‌کند، بيان کرد : "کاربران ممکن است با مشکلی مواجه شوند... در صورتی که عنوان حاوی پسوند فایل با حروف بزرگ (DOCX، RTF.) یا # باشد، فایل آنها پس از ذخیره حذف می‌شود.

مشکلی که بر Word برای مایکروسافت 365 نسخه 2409، بیلد 18025.20104 تأثیر می گذارد، زمانی رخ می دهد که کاربر پس از ویرایش فایل Word را می بندد و زمانی که از شما خواسته می شود ذخیره می کند. انجام این کار ممکن است باعث شود که فایل به سادگی ناپدید شود - اگرچه ممکن است به سطل بازیافت ختم شود، جایی که می توان آن را بازیابی کرد.

توصیه مایکروسافت به کاربرانی که با این اشکال دست و پنجه نرم می کنند، اعتماد زیادی را القا نمی کند - به کاربران توصیه می شود قبل از خروج از Word اسناد خود را به سادگی ذخیره کنند.

صفحه پشتیبانی خاطرنشان می‌کند: "تست‌های فعلی ما نشان می‌دهد که این مشکل پس از ذخیره‌سازی زمانی رخ می‌دهد که با کلیک روی X برای بستن Word از شما خواسته می‌شود. در حال حاضر هنگام ذخیره دستی قبل از بسته شدن بازتولید نمی‌شود."

کاربران همچنین می‌توانند گزینه «در هنگام باز کردن یا ذخیره فایل‌ها با میانبرهای صفحه‌کلید نشان داده نشود Backstage» را فعال کنند، که می‌تواند با رفتن به File > Options > Save > Don't show the Backstage ، هنگام باز کردن یا ذخیره فایل‌ها با میانبرهای صفحه کلید

مایکروسافت او میگوید که کاربران می‌توانند در حین تحلیل و کار بر روی یک تعمیر، به نسخه قبلی Word برگردند.

از طریق Bleeping Computer

بیشتر از TechRadar Pro

معاون سردبیر، TechRadar Pro

مایک مور معاون سردبیر TechRadar Pro است. او نزدیک به یک دهه به‌عنوان روزنامه‌نگار فناوری B2B و B2C کار کرده است، از جمله در یکی از روزنامه‌های ملی برجسته بریتانیا و عنوان Future ITProPortal، و زمانی که او آخرین روندهای سازمانی و محل کار را دنبال نمی‌کند، به احتمال زیاد می‌توان آن را پیدا کرد. تماشا کردن، دنبال کردن یا شرکت در نوعی ورزش.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است