متن خبر

شرکت VC NFX 4 کارمند خود را اخراج کرد و قصد دارد سرمایه گذاران بیشتری را استخدام کند

شرکت VC NFX 4 کارمند خود را اخراج کرد و قصد دارد سرمایه گذاران بیشتری را استخدام کند

شناسهٔ خبر: 776868 -




شریک عمومی پیت فلینت به TechCrunch گفت: شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر NFX در ماه سپتامبر چهار کارمند خود را اخراج کرد زیرا شرکت به دنبال "تعادل مجدد" منابع خود از تیم های نرم افزاری و محصولات خود به تیم سرمایه گذاری خود است.

فلینت بيان کرد که این اخراج ها شامل یک رهبر محصول و سه مهندس بود. حدود یک هفته پیش، امی لین، مدیر ارشد محصولات از سال 2017، اعلام کرد که شرکت را در لینکدین ترک کرده است.

NFX نرم افزار داخلی خود را برای یافتن و ارزیابی شرکت ها ساخته و اجرا می کند، اما به گفته فلینت، این شرکت اخیراً دریافته است که می تواند از هوش مصنوعی برای انجام همان سطح خروجی با افراد کمتر استفاده کند. فلینت بيان کرد که تیم های مهندسی و محصولات شرکت همچنان بزرگ هستند و تیم سرمایه گذاری شرکت تحت تأثیر قرار نگرفته است.

در واقع، این شرکت قصد دارد از منابع آزاد شده از اخراج‌ها برای دو برابر کردن تیم سرمایه‌گذار خود استفاده کند. فلینت بيان کرد NFX به دنبال استخدام افراد جدید برای تیم سرمایه گذاری در سانفرانسیسکو و اسرائیل است.

NFX همچنین چندین عضو تیم فعلی خود را ارتقا داد. در ژوئیه، این شرکت سارای برونفلد را از مدیر به شریک ارتقا داد. برونفلد از سال 2021 با NFX کار می کرد و در تل آویو مستقر است. این شرکت همچنین دانیل موسلس را به سمت مدیر ارشد ارتقا داد. Museles در سال 2022 به عنوان یک شریک به این شرکت پیوست و در سانفرانسیسکو مستقر است.

فلینت بيان کرد که ممکن است شرکت در تیم کلی NFX تعداد بیشتری نسبت به قبل از تعادل مجدد داشته باشد.

فلینت گفت: "این تمرکز برای ما، تیم سرمایه گذاری است که واقعا خوب کار کرده است. " ما همچنان نرم افزار و محصول را انجام خواهیم داد. ما موفقیت های بزرگی داشته ایم. تیم سرمایه گذاری قرار است 20 درصد افزایش یابد، این واقعاً برای ما تمرکز دارد.

NFX مستقر در سانفرانسیسکو، که در سال 2017 تأسیس شد، در شرکت‌های مرحله اولیه و مرحله اولیه در دسته‌هایی مانند بیوتکنولوژی، بازی‌ها، هوش مصنوعی مولد و فین‌تک سرمایه‌گذاری می‌کند. این یکی از اولین VCهایی بود که به سرمایه گذاری مخاطره آمیز با استراتژی نرم افزاری و داده محور نزدیک شد. NFX نزدیک به 1 میلیارد دلار از طریق سه صندوق اولیه علاوه بر یک صندوق فرصت جمع آوری کرده است. این شرکت از استارت‌آپ‌های متعددی که تبدیل به تک شاخ یا عمومی شدند، از جمله Lyft، Mammoth Biosciences، Doordash و دیگران حمایت کرده است.

NFX تنها شرکتی نیست که منابع را تغییر ساختار داده و کارکنان را رها کرده است. همین هفته گذشته، Initialized Capital اعلام کرد که چندین شریک و کارکنان پشتیبانی سرمایه گذاری را کاهش می دهد. TechCrunch تخمین زد که Initialized کارکنان خود را 36٪ کاهش داد. گریلاک پاییز گذشته پنج سرمایه گذار را اخراج کرد. Sequoia Capital یک سوم تیم پلتفرم خود را در سال 2023 کاهش داد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است