متن خبر

اما واتسون در شرکت بهداشت باروری Hertility سرمایه گذاری می کند

اما واتسون در شرکت بهداشت باروری Hertility سرمایه گذاری می کند

شناسهٔ خبر: 776548 -




این شرکت در مصاحبه ای با TechCrunch در روز دوشنبه گفت، اما واتسون، هنرپیشه، سرمایه گذاری نامعلومی را در شرکت بهداشت زنان Hertility انجام داده است و مجموع بودجه آن را به بیش از 14 میلیون دلار رسانده است.

واتسون به خاطر علاقه اش به محیط زیست و حمایت از ابتکارات تحت رهبری زنان مشهور است. او سفیر حسن نیت زنان سازمان ملل است و به راه اندازی کمپین HeforShe کمک کرد که برابری جنسیتی را ترویج می کند.

دکتر هلن اونیل، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Hertility، بيان کرد که واتسون را از طریق یکی از سرمایه گذاران خود ملاقات کرد که احساس می کرد موضع این بازیگر در مورد حقوق زنان او را به عنوان یک سرمایه گذار مناسب می کند.

اونیل به TechCrunch گفت: «باروری توسط زنان پایه‌گذاری شد و بر سلامت زنان تمرکز دارد - منطقه‌ای که از لحاظ تاریخی توجه یا بودجه کافی دریافت نکرده است». واتسون با سرمایه گذاری در شرکتی که توسط زنان تأسیس شده و هدف آن انقلابی کردن مراقبت های بهداشتی زنان است، به توانمندسازی زنان در تجارت و سلامت کمک می کند.

عکس از Hertilty. از (LR، دیدر اونیل، دکتر هلن اونیل و دکتر ناتالی گترو)

اونیل در کنار دکتر ناتالی گترو، زیست شناس تخمدان و خواهر دوقلویش، وکیل شرکتی، دیدر اونیل، شرکت را تأسیس کرد تا به نوآوری در ابزارهای مورد استفاده برای تحقیق در مورد سلامت باروری زنان کمک کند. نتیجه Hertility بود که به دنبال ارائه آزمایش‌ها و خدمات شخصی‌تر از جمله آزمایش‌های تشخیصی، انجماد تخمک و پزشکی از راه دور برای زنان از طریق سفرهای باروری است. این شرکت در بریتانیا مستقر است، جایی که هلن می گوید زنان مراقبتی را که شایسته آن هستند دریافت نمی کنند.

به عنوان مثال، او گفت: «بیش از 600000 زن در بریتانیا منتظر یک قرار ملاقات متخصص زنان هستند.

زمان‌های انتظار زیادی برای خدمات مراقبت‌های بهداشتی در بریتانیا وجود دارد که باعث می‌شود بسیاری از مردم به دنبال پزشکی خصوصی باشند. علاوه بر این، بر اساس مطالعه اخیر Deloitte، در حال حاضر شکاف بزرگی در بازار سلامت زنان در بریتانیا وجود دارد. این نشان داد که هزینه‌های بهداشتی از جیب زنان شاغل 15 میلیارد دلار بیشتر از همتایان مردشان است، و پیشنهاد کرد که این می‌تواند «مالیات صورتی» باشد که زنان می‌پردازند، زیرا بسیاری به دنبال درمان‌هایی هستند که از لحاظ تاریخی به راحتی در دسترس نیستند. . این مطالعه به طور مشخص نشان داد که زنان 250 درصد بیشتر از مردان برای سلامت باروری هزینه می‌کنند، اما حتی مردان به طور متوسط ​​سالانه بیش از 1000 پوند هزینه می‌کنند که نشان‌دهنده تأثیر سلامت باروری بر برنامه‌ریزی و هزینه‌های کلی خانواده است.

پس جای تعجبی نیست که هم در ایالات متحده و هم در بریتانیا فشار زیادی برای قابل دسترس کردن و مقرون به صرفه کردن سلامت زنان برای افراد معمولی صورت گرفته است تا تنظیم خانواده کمتر با مشکل مواجه شود.

در بریتانیا، شرکت‌های دیگر در این فضا عبارتند از Fertifa، Apricity و Vira Health. TechCrunch قبلاً گزارش داده بود که گزارش سال 2023 توسط بانک سیلیکون ولی نشان می‌دهد که از سال 2018، دلارهای سرمایه‌گذاری شده به شرکت‌های سلامت زنان افزایش یافته است. و متخصص زنان می تواند 319 میلیون پوند برای اقتصاد تولید کند.

اونیل نمی‌خواست بنیان‌گذار باشد، اما او گفت: «دانشمند بودن به این معناست که کنجکاوی بی‌پایانی و میل به حل برخی از بزرگترین سؤالات زندگی دارید». سوابق او در زمینه ژنتیک باروری و مولکولی است و او مدرک کارشناسی ارشد در ژنتیک پیش از تولد و پزشکی جنین و همچنین دکترا در زیست شناسی سلول های بنیادی از دانشگاه کالج لندن دریافت کرد.

او بيان کرد که بین یک محقق و یک مؤسس همپوشانی وجود دارد: او به دنبال فرضیه ها و بودجه برای تلاش و یافتن راه حل است. در مورد تحقیقات دانشگاهی موانعی وجود دارد و یافتن بودجه برای پروژه ها می تواند زمان بر باشد.

اونیل تنها محققی نیست که راه بنیانگذار را در پیش گرفته است. TechCrunch قبلاً در مورد دانشگاهیان که برای تأمین مالی بهتر یافته‌های خود و به اشتراک گذاشتن تحقیقات خود به کارآفرینی روی می‌آورند نوشت. او گفت: «بنیان‌گذار شدن به این معنی بود که مقیاس تحقیقات من می‌تواند به سطح جدیدی برسد و سریع‌تر به دست کسانی برسد که به آن نیاز دارند.

این شرکت که در سال 2019 راه اندازی شد، Local Globe و Sequoia Scout Fund را از دیگر سرمایه گذاران خود می داند. اونیل بيان کرد که آخرین دور رسمی شرکت تحت رهبری جامعه بود و تابستان گذشته با بیش از 1000 سرمایه گذار انفرادی بسته شد و حدود 7.5 میلیون دلار جمع آوری کرد. بعد، Hertility چشمش به گسترش است. این با برندهای زیبایی مانند Cult Beauty همکاری می کند و جلسات آموزشی را برای شرکت هایی مانند Channel 4 و Edelman ارائه می دهد. اونیل بيان کرد که هدف این است که زنان را در صندلی راننده قرار دهیم.

"همه چیز این است که تا حد امکان زنان در مورد هورمون ها و باروری خود صحبت کنند و آنها را در جایی که هستند برای تغییر رفتار در سطح جهانی ملاقات کنند."

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است