متن خبر

ازکی اولین سرویس خرید اعتباری (BNPL) بیمه بدون پیش‌پرداخت را معرفی کرد

ازکی اولین سرویس خرید اعتباری (BNPL) بیمه بدون پیش‌پرداخت را معرفی کرد

شناسهٔ خبر: 770816 -




«ازکی» نخستین سرویس خرید اعتباری بیمه بدون پیش‌پرداخت را در اختیار کاربران خود قرار داده است. با این سرویس، کاربران این پلتفرم می‌توانند ۱۰ میلیون تومان اعتبار خرید بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه دریافت کنند. ازکی او میگوید بازپرداخت اعتبار استفاده‌شده در ۴ قسط و بدون پرداخت سود و کارمزد امکان‌پذیر است.  

این پلتفرم ارزش گفت ه‌ خود را به‌عنوان تجمیع‌کننده (اگریگیتور)، ارائه امکان مقایسه بیمه‌های شرکت‌های مختلف و انتخاب آگاهانه‌تر بیمه معرفی می‌کند و او میگوید این اقدام باعث آشنایی بیشتر مردم با خدمات بیمه‌ای و ایجاد یک اکوسیستم رقابتی در این صنعت شده است. درحال‌حاضر ازکی توانسته با استفاده از مدل جدید خرید اعتباری «الان بخر، بعداً پرداخت کن» (BNPL) تجربه متفاوتی را برای مشتریان خود ایجاد کند.

مدل خرید اعتباری BNPL و تحولی در بازار بیمه

با توجه به تجربه کاربری و تلاش ازکی برای بهبود آن، ارائه مدل‌های پرداختی متنوع یکی از موارد مهم در این زمینه به شمار می‌رود که در همین راستا ازکی با تمرکز بر جدا کردن فرایند تصمیم‌گیری و خرید، راهکار پرداخت اعتباری BNPL را در اختیار کاربران قرار داده است. کاربران از بخش خرید اعتباری در ازکی می‌توانند ۱۰ میلیون تومان اعتبار برای خرید بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه دریافت کنند. در این شیوه شما در لحظه نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای ندارید و هزینه بیمه خود را می‌توانید از ماه آینده در ۴ قسط بدون هیچ کارمزد و سودی پرداخت کنید.

مزایای استفاده از مدل خرید اعتباری BNPL

به گفته راهبر تیم محصول ازکی، کاربردی بودن این مدل پرداختی با دو معیار قابل ارزیابی است. اولین مورد نرخ تبدیل مشتریانی است که به سایت می‌آیند و می‌توان تحلیل کرد نرخ تبدیل آن‌ها به خرید با وجود روش‌های پرداخت متنوع و بدون این روش‌ها چقدر است.

دومین معیار NPS یا Net Promoter Score است که میزان رضایت مشتری از سیستم را نشان می‌دهد و در این بخش بر اساس آمار و ارقام ازکی نرخ تبدیل مشتریانی که از مدل چهار قسطی بدون پیش‌پرداخت استفاده کرده‌اند، دو برابر کسانی است که نقدی خرید کرده‌اند و شاخص NPS مشتریان BNPL نسبت به خرید نقدی ۳۰ درصد بیشتر است. همین موضوع نشان‌دهنده احتمال بالای معرفی خدمات ازکی توسط آنها به دیگران است.

چشم‌انداز آینده خرید اعتباری در ازکی

ازکی قصد دارد تا سال ۲۰۲۵، سهم فروش BNPL خود را به ۲۵ درصد کل فروش برساند و معتقد است که ارائه روش‌های پرداخت انعطاف‌پذیر و بدون بهره می‌تواند به این هدف کمک کند. ازکی او میگوید با ارائه شیوه‌های پرداخت متنوع، سرویس کارآمد و پشتیبانی از مشتریان سعی در ایجاد احساس تعلق و وفاداری بیشتر در کاربران خود دارد و سرویس خرید اعتباری ازکی به عنوان یک سرویس مطلوب‌تر برای خرید بیمه و نه یک روش درآمدی، معرفی شده است. هدف اصلی این شرکت ایجاد تجربه‌ای بهتر برای مشتریان و افزایش رضایت آن‌ها است.

خبرکاو

برچسب‌ها

اخبار مرتبط :

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است