متن خبر

رمزارز XRP در یک ماه 10 درصد رشد کرد/ پیش بینی رشد قیمت بیش از 1 دلار است؟

رمزارز XRP در یک ماه 10 درصد رشد کرد/ پیش بینی رشد قیمت بیش از 1 دلار است؟

شناسهٔ خبر: 769163 -




به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران،  در تاریخ ۲۹ سپتامبر (8 مهر)، قیمت رمزارز ایکس‌آرپی (XRP) با 5 درصد افزایش به ۰.۶۲۷۸ دلار رسید که بخشی از روند بهبود قیمتی محسوب می‌شود که از 6 سپتامبر (16 شهریور) آغاز شده است.

به نوشته کوین تلگراف، این رمزارز طی 30 روز گذشته بیش از 10 درصد رشد کرده است؛ اتفاقی که ناشی از افزایش علاقه سرمایه‌گذاران به این ارز دیجیتال است. قیمت ایکس‌آرپی از ۰.۵۰۲۷ دلار در 6 سپتامبر به سقف ۰.۶۳۳۵ دلار در ۲۹ سپتامبر رسید و به سومین ارز دیجیتال با بیشترین رشد در بین 100 رمزارز برتر تبدیل شد.

تحلیل‌گران و معامله‌گران پیش‌بینی می‌کنند قیمت ایکس‌آرپی در آینده بیشتر افزایش یابد و اهداف قیمتی از 2 دلار تا حتی حدود 10 دلار را مطرح کرده‌اند. الگوهای نموداری صعودی، از جمله شکست الگوی مثلث متقارن و گلدن کراس، نشان‌دهنده قدرت روند صعودی برای این ارز دیجیتال است. شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز یک سیگنال صعودی نادر را نشان می‌دهد که از این چشم‌انداز مثبت پشتیبانی می‌کند.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو امروز یکشنبه ۸ مهر 1403/ کاهش قیمت طلا و سکه+جدول

علاوه بر این، سود باز ایکس‌آرپی طی امروز 67 درصد افزایش یافت و به 932/3 میلیون دلار رسید که بالاترین سطح از آوریل 2024 است. این افزایش علاقه، همراه با تقاضای بیشتر برای پوزیشن‌‌های لانگ، نشان می‌دهد که معامله‌گران انتظار دارند روند صعودی قیمت ادامه یابد. نرخ تأمین مالی قراردادهای آتی این رمزارز نیز نشان‌دهنده احساسات صعودی است که به افزایش احتمالی قیمت اشاره دارد.

تازه‌ترین قیمت بیت‌کوین و اتریوم

بر اساس داده‌های سایت اینوستینگ، قیمت بیت‌کوین در روز یکشنبه (8 مهر) از 65 هزار و 436 دلار تا 65 هزار و 980 دلار نوسان داشته است. این رمزارز در ساعت 17:58 به وقت ایران، 65 هزار و 723 دلار معامله شده است. قیمت بیت‌کوین در 24 ساعت گذشته تغییر چندانی نداشته است.

ارزش معاملات بزرگ‌ترین ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته 13/94 میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته قبل حدود 5 درصد رشد داشته است.

همچنین قیمت اتریوم در همین روز از 2 هزار و 634 دلار تا 2 هزار و 683 دلار نوسان داشته است. این رمزارز در ساعت 17:58 به وقت ایران، 2 هزار 653 دلار معامله شده است. ارزش معاملات دومین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار در 24 ساعت گذشته 10/18 میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته قبل حدود 3 درصد افزایش یافته است.

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز یکشنبه ۸ مهر 1403+جدول

خبرکاو

برچسب‌ها

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است