متن خبر

متا کوئست 3 اس را معرفی کرد، ارزان ترین هدست واقعیت ترکیبی آن

متا کوئست 3 اس را معرفی کرد، ارزان ترین هدست واقعیت ترکیبی آن

شناسهٔ خبر: 767190 -




نکات فنی آنلاین توسط خواننده پشتیبانی می شود. ممکن است هنگام خرید از طریق پیوندهای موجود در سایت ما، کمیسیون دریافت کنیم. بیشتر بدانید.

متا چندین محصول را در رویداد Meta Connect 2024 خود در کالیفرنیا معرفی کرد، اما Quest 3S به دلایل بسیاری برجسته شد. این ارزان‌ترین هدست واقعیت ترکیبی این شرکت است که دارای چیپست مشابه (Snapdragon XR2 Gen 2 کوالکام) و عملکردهای نرم‌افزاری قدیمی‌تر و گران‌تر Meta Quest 3 است.

Meta Quest 3S دارای سیستم عامل Meta Horizon به روز شده است که از برنامه های دو بعدی بهتر پشتیبانی می کند. متا می گوید سیستم عامل جدید همچنین صدای فضایی بهبود یافته و کنتراست و رنگ Passthrough بهتر را ارائه می دهد.

فهرست مطالب

Quest 3S جدید با تمام برنامه ها و بازی های موجود در فروشگاه متا سازگار است. همچنین، این هدست با بازی‌های انحصاری (مانند Batman: Arkham Shadow) و به‌روزرسانی‌های عملکرد خاص Quest 3 همراه است.

علیرغم اینکه Quest 3S و Quest 3 دارای یک فاکتور مشابه هستند، کیفیت نمایشگر، لنزهای نوری و تنظیمات دوربین متفاوتی دارند. Quest 3S جدید دارای حسگرها و لنزهای Fresnel است که در خوشه‌های مثلثی چیده شده‌اند، در حالی که لنزها و سنسورهای پنکیک Quest 3 دارای تنظیمات قرصی شکل هستند.

Meta Quest 3S (سمت چپ) و Meta Quest 3 (راست) | منبع: متا

علاوه بر این، Quest 3 نمایشگر بهتری دارد (2064 x 2208 پیکسل در هر چشم) و گرافیک واقعی تر و ویدیوهای واضح تری نسبت به Quest 3S (1832 x 1920 پیکسل در هر چشم) ارائه می دهد.

Quest 3 همچنان قدرتمندترین هدست واقعیت ترکیبی متا است. با این حال، Quest 3S جدید به نظر یک نسخه ضعیف به نظر نمی رسد، به خصوص از نظر مشخصات.

Quest 3S از 299.99 دلار برای نسخه پایه (128 گیگابایت) و 399.99 دلار برای 256 گیگابایت شروع می شود، در حالی که نسخه 512 گیگابایتی با قیمت 499.99 دلار به فروش می رسد. خریداران علاقه مند می توانند Quest 3S را قبل از عرضه در 15 اکتبر از وب سایت متا پیش خرید کنند.

در اخبار دیگر، قیمت خرده فروشی 512 گیگابایتی Meta Quest 3 از 649.99 دلار به 499.99 دلار کاهش می یابد. متا همچنین Quest 2 و Quest Pro را متوقف می کند. این شرکت می گوید هر آنچه از هر دو مدل باقی مانده است را تا پایان سال 2024 یا تا زمانی که موجودی آنها تمام شود، به فروش خواهد رساند. به گفته متا، Quest 3S جدید ارزش فوق‌العاده‌ای را هم برای کسانی که در VR تازه کار می‌کنند و هم برای کسانی که به دنبال ارتقا از Quest یا Quest 2 هستند، ارائه می‌کند.

پست های مرتبط

خبرکاو

برچسب‌ها

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است