متن خبر

این ویژگی مخفی iOS 18، ماشین حساب آیفون شما را به یک مبدل ارز آسان تبدیل می کند

این ویژگی مخفی iOS 18، ماشین حساب آیفون شما را به یک مبدل ارز آسان تبدیل می کند

شناسهٔ خبر: 762124 -




رابط برنامه ماشین حساب در iOS 18
(اعتبار تصویر: آینده)

iOS 18 به‌روزرسانی‌های عمده‌ای را برای برنامه‌های اصلی آیفون از جمله پیام‌ها، عکس‌ها و نقشه‌ها به ارمغان می‌آورد، اما مسلماً یکی از مفیدترین پیشرفت‌ها به ماشین‌حساب داخلی آیفون شما می‌رسد.

قبل از این، برنامه Calculator فقط یک ماشین حساب بود (البته یک ماشین حساب پایه و علمی)، اما در iOS 18، به عنوان یک ابزار تبدیل برای تبدیل واحدها و ارزها دو برابر می شود، که باید سوالاتی مانند "آیا می توانم 100 یورو را برای اینها هزینه کنم؟" کفش؟» راحت تر جواب دادن

مثلاً اگر می‌خواهید بدانید که پنج پوند انگلیس معادل دلار آمریکا است، به سادگی عدد 5 را در قسمت عدد وارد کنید (مثلاً که یک جمع ریاضی را وارد می‌کنید)، روی نماد ماشین حساب در گوشه سمت چپ پایین ضربه بزنید. روی صفحه، ضامن تبدیل را انتخاب کنید، سپس ارز مورد نظر خود را انتخاب کنید. و voilà! اکنون می دانید که 5 پوند برای خرید یک لاته Iced Matcha از Blank Street Coffee بسیار زیاد است (حتی اگر در لندن باشید ).

برای تبدیل واحدها، روی نام اختصاری ارز ضربه بزنید، سپس برای یافتن واحد مورد نظر خود، در امتداد حرکت کنید. آن مرحله را برای شکل پایین تکرار کنید، و شما آماده هستید.

در اینجا یک TikTok است که موارد فوق را به صورت بصری توضیح می دهد:

@techradar ♬ صدای اصلی - TechRadar

اتفاقاً، برنامه Calculator اکنون همچنین دارای یک کلید برای Math Notes (با نام تجاری Maths Notes در بریتانیا) است که به شما امکان می دهد معادلات را مداد کنید، متغیرها را اختصاص دهید، نمودارها را ترسیم کنید و نمودارها را ترسیم کنید. آیفون شما با نوشتن یا تایپ علامت تساوی معادلات گفته شده را به صورت خطی حل می کند، پس ماشین حساب آیفون علاوه بر تبدیل ارز برای جیب شما، یک همراه مفید برای تکالیف در iOS 18 نیز می باشد.

برای توضیحات بیشتر مربوط به iOS 18، راهنمای ما در مورد نحوه استفاده از آپشن های برنامه‌های قفل شده و مخفی iOS 18 را تحلیل کنید – و چرا باید . یا اگر هنوز iOS 18 را دانلود نکرده اید، راهنمای نحوه دانلود iOS 18 ما می تواند مفید باشد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

ویرایشگر گوشی ها

Axel ویرایشگر تلفن‌های TechRadar در بریتانیا است که همه چیز را از آخرین پیشرفت‌های اپل گرفته تا جدیدترین پیشرفت‌های هوش مصنوعی را به عنوان بخشی از محاسبات موبایلی سایت گزارش می‌دهد. اکسل که قبلاً برای نشریاتی از جمله Esquire و FourFourTwo نوشته بود، در کاربردهای فناوری فراتر از دسکتاپ به خوبی تبحر دارد و پوشش او از گزارش و تجزیه و تحلیل عمومی تا مصاحبه های عمیق و نظرات را شامل می شود. اکسل قبل از پیوستن به TechRadar در سال 2020 برای مدرک ادبیات انگلیسی در دانشگاه وارویک تحصیل کرد و سپس مدرک NCTJ را به عنوان بخشی از طرح آموزش دیجیتال افتتاحیه شرکت به دست آورد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است