متن خبر

برنامه پنل های YouTuber فناوری MKBHD کمی ضعیف است

برنامه پنل های YouTuber فناوری MKBHD کمی ضعیف است

شناسهٔ خبر: 762061 -




مارکز براونلی، یوتیوب‌بر فناوری، یا MKBHD، از نقش بازبین خارج شده و به ذهنیت یک سازنده می‌رود. این هفته، او یک برنامه تصویر زمینه به نام Panels را در iOS و Android راه اندازی کرد، جایی که او شخصاً تصاویر پس زمینه دیجیتال با کیفیت بالا را از هنرمندان تهیه می کند - اما البته، یک نکته وجود دارد. برای دسترسی به تصاویر پس زمینه با وضوح بالا بدون مشاهده تبلیغات، کاربران باید حدود 50 دلار در سال یا 12 دلار در ماه سرفه کنند.

براونلی با تقریبا بیست میلیون مشترک یوتیوب، قدرت زیادی در تحلیل های فنی خود دارد. او به قدری تأثیرگذار است که پس از انتشار ویدیوهای منفی در مورد محصولات آنها، او را سرزنش می کنند که شرکت های هیپ مانند Fisker و Humane را به سرقت برده است. این اتهامات نادرست هستند - اتومبیل های فیسکر دارای نقص های امنیتی جدی بودند و پین هوش مصنوعی Humane با وجود جمع آوری 230 میلیون دلار قبل از ارسال یک محصول، به سختی کار کرد، که احتمالاً بیشتر از یک ویدیوی YouTube در شکست این شرکت ها نقش داشته است. با این حال، با توجه به شهرت براونلی به‌عنوان یک منتقد با چشم تیزبین و باهوش، وقتی او اعلام کرد که برنامه‌ای را راه‌اندازی می‌کند، طرفداران انتظارات زیادی داشتند.

برنامه Panels یک فرض قوی دارد. وقتی براونلی در حال تحلیل یک تلفن، لپ‌تاپ یا ساعت هوشمند جدید است، دستگاه‌های او همیشه کاغذدیواری‌های بسیار شیکی دارند. همانطور که او هنگام اعلام این برنامه اشاره کرد، اگر "where does mkbhd..." را در گوگل تایپ کنید، یکی از اولین پیشنهادات این است که "… والپیپرهای او را دریافت کنید."

او هم نمی توانست زمان بهتری را برای راه اندازی برنامه انتخاب کند. هفته گذشته اپل آپدیت نرم افزاری آیفون iOS 18 را عرضه کرد که بر سفارشی سازی صفحه قفل و صفحه اصلی تاکید دارد. پس ، باید اشتها برای تصاویر پس زمینه شیک و با وضوح بالا وجود داشته باشد که به شما کمک می کند حداکثر بهره را از iOS 18 ببرید. اما عیب پانل ها این است که قیمت ها بسیار بال است. اگر در هر تصویر دو تبلیغ سی ثانیه‌ای را تماشا کنید، می‌توانید از این برنامه به‌صورت رایگان استفاده کنید و تصاویر با وضوح پایین‌تر را دانلود کنید - اما این نوع گرفتن پول به نظر چیزی است که خود براونلی آن را تحقیر می‌کند.

اعتبار تصویر: تصاویر پس زمینه آیفون از طریق پنل ها

یکی از آپشن های باکیفیت برنامه، تلاش آن برای باز کردن یک جریان درآمد جدید برای هنرمندان دیجیتال در زمانی است که هوش مصنوعی مولد چنین تهدیدی است. براونلی بيان کرد که پرداخت‌ها بین هنرمندان بین 50-50 تقسیم می‌شود – اگر کاربر یک کاغذ دیواری را با قیمت حدود 8 دلار بخرد و اپل 30 درصد از پرداخت را بپذیرد، هنرمند در هر خرید حدود 2.80 دلار خواهد داشت. از آنجایی که یافتن عکس های جذاب و با وضوح بالا به صورت آنلاین بسیار آسان است، Brownlee در تلاش است تا بازاری برای چیزی ایجاد کند که مردم عادت به پرداخت آن ندارند. اما، اگر کسی توانایی انجام آن را داشته باشد، احتمالاً یک تأثیرگذار فناوری خواهد بود که به اندازه Brownlee دسترسی دارد. اگر هنرمندان بتوانند درآمد اضافی و غیرفعال از برنامه کسب کنند، چه ضرری دارد؟

خوب، از نظر حریم خصوصی داده ها، ممکن است آسیبی وجود داشته باشد. طرفداران به سرعت به این موضوع اشاره کردند که طبق اپ استور، پنل ها می توانند موقعیت مکانی، داده های استفاده و شناسه های شخصی کاربران را در سایر برنامه ها و وب سایت ها ردیابی کنند. به اعتبار براونلی، او بلافاصله پس از عرضه در X پستی برای رسیدگی به این مشکل گذاشت.

"اولین کاری که ما انجام می دهیم رفع افشای اطلاعات بیش از حد است، همانطور که مردم به درستی مطرح شده اند. برای شفافیت، ما هرگز در واقع مکان، تاریخچه اینترنت، و غیره شما را نمی‌خواهیم. افشای داده‌ها (که همه در حال گرفتن اسکرین‌شات هستند) احتمالاً بسیار گسترده است و عمدتاً ناشی از آن چیزی است که شبکه‌های تبلیغاتی پیشنهاد می‌کنند. کار برای رفع این مشکل در اسرع وقت، "او گفت.

او اضافه کرد که برای نسخه رایگان این برنامه، فرکانس تبلیغات را نیز شماره گیری خواهد کرد.

با توجه به ارزشی که دارد، هنوز هم می‌توانید تصاویر پس زمینه جالب جدید را از نسخه رایگان Panels دریافت کنید. اما تصاویر با وضوح کمتر عالی به نظر نمی رسند مگر اینکه فیلترهای اپل را اضافه کنید، و تصور پرداخت هزینه اشتراک Spotify برای عبور از این مانع دشوار است.

براونلی نوشت: "بخشی از ساخت و ساز در ملاء عام بلافاصله بازخورد انبوه دریافت می کند، که بسیار بد است. " "تقریباً دقیقاً مانند انتشار یک ویدیوی YouTube."

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است