متن خبر

Zoom کمک‌های سهام کارگران را کاهش می‌دهد

Zoom کمک‌های سهام کارگران را کاهش می‌دهد

شناسهٔ خبر: 761095 -




بزرگنمایی ضربه بزنید؛
استفاده از Zoom مطابق با نام آن است (اعتبار تصویر: Shutterestock)

بر اساس گزارش اخیر بلومبرگ ، زوم در حال کاهش غرامت مبتنی بر سهام است.

این حرکت در بحبوحه نگرانی‌های فزاینده در مورد رقیق شدن سهام صورت می‌گیرد که بر ارزش سهام موجود تأثیر منفی می‌گذارد و روند ادامه‌دار در سراسر صنعت را نشان می‌دهد که Salesforce و Workday اقدامات مشابهی را انجام می‌دهند.

اریک یوان، مدیر عامل زوم در یادداشتی به کارمندان بيان کرد که این تصمیم به این دلیل گرفته شده است که شرکت سهامی را با نرخی ناپایدار منتشر کرد .

بزرگنمایی کنید تا جبران خسارت مبتنی بر سهام را کاهش دهید

مدیرعامل شرکت تایید کرد: «ما هر سال مقدار قابل توجهی از سهام اعطا می کنیم که منجر به رقیق شدن بسیار بالا شده است. به زبان ساده، ما سهام بیش از حد اعطا می کنیم و باید فعالانه آن را کاهش دهیم.»

پاداش دادن به کارمندان با سهام و در دسترس قرار دادن سهام با نرخ تنزیل، برای سال‌ها در میان شرکت‌های فناوری رایج بوده است، اما اکنون به نقطه‌ای رسیده است که زنگ خطر برای سرمایه‌گذاران و رهبرانی که نگران کاهش قیمت هستند به صدا در آمده است.

پس از رسیدن به اوج 559 دلاری در اواخر سال 2020 در زمان شروع همه گیری، سهام زوم به شدت سقوط کرد. اکنون با 67.53 دلار، قیمت‌ها به همان سرعتی که افزایش یافت و ارزش‌ها در اوایل سال 2022 به زیر 100 دلار رسید، کاهش یافت.

برای مدیریت رقیق شدن ناشی از انتشار گسترده سهام، شرکت هایی مانند Zoom، Salesforce و Workday مجبور شده اند کنترل های سخت تری را در مورد غرامت مبتنی بر سهام اتخاذ کنند.

یوان اضافه کرد: «این موضوع مختص زوم نیست. گروه همسالان ما با چالش‌های مشابهی مواجه است. »

به طور گسترده‌تر، زوم با شرایط سخت اقتصادی که پس از همه‌گیری رخ داد، دست و پنجه نرم کرده است. بزرگترین اخراج شرکت ناشی از بیماری همه گیر، که حدود 1300 کارگر را تحت تاثیر قرار داد، در فوریه 2023 اتفاق افتاد. از آن زمان، مجموعه ای از اخراج های دیگر از جمله حدود 150 کارگر در اوایل سال جاری به دنبال داشت.

این شرکت به سرمایه گذاری در هوش مصنوعی ادامه می دهد تا وضعیت نام خانوادگی خود را به عنوان یک ارائه دهنده جهانی ابزارهای همکاری آنلاین حفظ کند.

TechRadar Pro از Zoom خواست تا در مورد تصمیم غرامت مبتنی بر سهام نظر دهد. هر گونه به روز رسانی در اینجا ارسال می شود.

بیشتر از TechRadar Pro

با چندین سال تجربه کار آزاد در محافل فناوری و خودرو، علایق خاص کریگ در فناوری است که برای بهبود زندگی ما طراحی شده است، از جمله هوش مصنوعی و ML، کمک های بهره وری، و تناسب اندام هوشمند. او همچنین علاقه زیادی به اتومبیل ها و کربن زدایی حمل و نقل شخصی دارد. به عنوان یک شکارچی مشتاق معامله، می‌توانید مطمئن باشید که هر معامله‌ای که کریگ پیدا می‌کند ارزش بالایی دارد!

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است