متن خبر

شرایط فروش دیگنیتی پرایم و پرستیژ اعلام شد [مهر 1403]

شرایط فروش دیگنیتی پرایم و پرستیژ اعلام شد [مهر 1403]

شناسهٔ خبر: 760404 -




گروه بهمن شرایط فروش دیگنیتی پرایم و پرستیژ را برای متقاضیان منتخب سامانه یکپارچه اعلام کرد. این بخشنامه فروش از ساعت 10 صبح روز سه‌شنبه سوم مهرماه 1403 در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت. این بخشنامه فروش به روش نقدی است که تمامی مبلغ خودرو در یک مرحله از متقاضیان دریافت خواهد شد.

شرایط فروش دیگنیتی پرایم و پرستیژ، مهر 1403:

خودروقیمت (ریال)رنگمدلطرح رینگتریم داخلیسود انصرافجریمه تاخیرموعد تحویل
دیگنیتی پرایم15.468.060.000سفید یا مشکی1403براساس موجودیمشکی یا قرمز0%3% ماهانههفته آخر دی 1403
دیگنیتی پرستیژ17.820.720.000

درحال‌حاضر قیمت دیگنیتی پرایم در بازار آزاد حدود یک میلیارد و 714 میلیون تومان است. این قیمت اختلاف 167 میلیون تومانی میان نرخ بازار آزاد و کارخانه این خودرو را نشان می‌دهد. در مورد دیگنیتی پرستیژ، باید بيان کرد که این خودرو با قیمت دو میلیارد و 210 میلیون تومان در بازار آزاد به فروش می‌رسد. این قیمت 427 میلیون تومان با نرخ کارخانه اختلاف دارد!

شرایط فروش دیگنیتی پرایم و پرستیژ

دیگنیتی پرایم همانند بسیاری دیگر از کراس‌اوورهای چینی، به موتور 1.5 لیتری توربوشارژر مجهز است. این پیشرانه قدرت و گشتاور معقولی را در اختیار راننده قرار می‌دهد. بااین‌حال استفاده از گیربکس CVT با ذات اسپرت دیگنیتی پرایم هماهنگی چندانی نداشت. ازاین‌رو در نسخه جدیدتر یعنی پرستیژ، مجموعه موتور و گیربکس به‌طور کامل تغییر کرده است.

دیگنیتی پرستیژ اکنون از پیشرانه دولیتری توربوشارژر به همراه گیربکس شش سرعته اتوماتیک بهره می‌برد. این ترکیب نسبت به مشخصات فنی نسخه پرایم، عملکرد بسیار بهتری دارند. همچنین سطح امکانات رفاهی نسخه پرستیژ در مقایسه با تیپ پرایم افزایش یافته است. شارژر بی‌سیم، کلاستر دیجیتالی صفحه کیلومتر، نورپردازی داخلی با هفت رنگ، صندلی برقی 10 حالته راننده، سیستم صوتی پایونیر با 8 بلندگو و آمپلی‌فایر 150 واتی از آپشن‌های جدید نسخه پرستیژ در مقایسه با نسخه پرایم هستند. بااین‌حال تعویض سپر جلو در دیگنیتی پرستیژ باعث شده است تا سنسورهای پارک جلو و همچنین سیستم دستیار پارک از این خودرو حذف شوند.

خبرکاو

ارسال نظر

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.


تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است