متن خبر

بله، جانی آیو در حال کار بر روی یک راه اندازی دستگاه هوش مصنوعی با OpenAI است

بله، جانی آیو در حال کار بر روی یک راه اندازی دستگاه هوش مصنوعی با OpenAI است

شناسهٔ خبر: 759691 -




جانی آیو، طراح افسانه ای که پنج سال پیش نقش تمام وقت خود را در اپل ترک کرد، در حال کار بر روی یک استارت آپ جدید با OpenAI و مدیر عامل آن سام آلتمن است.

این همکاری اولین بار سال گذشته گزارش شد، و آیو آن را در پروفایل نیویورک تایمز در مورد آنچه که از زمان ترک اپل انجام داده است، تأیید کرد.

اگر استارت‌آپ نامی دارد، آیو آن را به اشتراک نمی‌گذارد، اما ظاهراً از شام با آلتمن در سال گذشته که آن دو درباره پتانسیل هوش مصنوعی مولد بحث کردند، ظاهر شد. با شرکت Ive LoveFrom که طراحی را رهبری می کند، پروفایل هدف را ساختن «محصولی است که از هوش مصنوعی برای ایجاد یک تجربه محاسباتی استفاده می کند که از نظر اجتماعی کمتر از آیفون مختل کننده باشد.»

پس شاید آیو و آلتمن بتوانند در جایی موفق شوند که دیگر شرکت‌های سازنده دستگاه‌های هوش مصنوعی مانند Humane با مشکل مواجه شده‌اند.

مارک نیوسون، طراح صنعتی، که با آیو کار می کند، بيان کرد که جزئیات محصول و زمان عرضه آن مشخص نشده است. علی‌رغم این ابهام، استارت‌آپ در حال جمع‌آوری کمک‌های مالی است و Emerson Collective لورن پاول جابز و خود آیو در آن مشارکت دارند. به نظر می رسد که این شرکت قصد دارد تا پایان سال یک میلیارد دلار جمع آوری کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است