متن خبر

رئیس DHS ایالات متحده – وقتی صحبت از هوش مصنوعی به میان می‌آید، دولت باید به همان سرعتی که کسب‌وکارها حرکت کند

رئیس DHS ایالات متحده – وقتی صحبت از هوش مصنوعی به میان می‌آید، دولت باید به همان سرعتی که کسب‌وکارها حرکت کند

شناسهٔ خبر: 758537 -




Dreamforce 2024
(اعتبار تصویر: آینده / مایک مور)

رئیس وزارت امنیت داخلی ایالات متحده (DHS) از سازمان‌های دولتی خواسته است که در توسعه و کار با ابزارهای هوش مصنوعی سریع‌تر و زیرک‌تر عمل کنند.

الخاندرو ان. مایورکاس، وزیر DHS ایالات متحده، طی سخنانی در رویداد Dreamforce 2024 در سانفرانسیسکو، بيان کرد که تمایل به انجام کارهای بیشتر با هوش مصنوعی در دولت وجود دارد، اما برخی موانع همچنان وجود دارد.

در پاسخ به سوال مارک بنیوف، مدیرعامل Salesforce ، بزرگترین شگفتی در کار با غول های صنعت فناوری چیست، Sec. مایورکاس بيان کرد ، "احساس مشارکت در تحقق فرصت باورنکردنی که هوش مصنوعی ارائه می دهد."

تحقق پتانسیل

بنیوف در طول مکالمه مایورکاس را برانگیخت: «فناوری هوش مصنوعی شگفت‌انگیز است، اما می‌تواند به سمتی حرکت کند که ممکن است ما نخواهیم حرکت کند».

مایورکاس در پاسخ بيان کرد که بسیاری از مردم معتقدند آژانس او ​​دارای ذهنیت اعمال محدودیت‌هایی بر توسعه و نوآوری هوش مصنوعی است - اما اینطور نیست.

او پاسخ داد: «کاری که ما می‌خواهیم انجام دهیم این است که فضایی را برای تحقق پتانسیل آن ایجاد کنیم.» «ما همچنین می‌خواهیم تأثیری را که کسب‌وکار می‌تواند در پیشرفت جهان ما داشته باشد را نشان دهیم - و من می‌خواهم نشان دهم که دولت می‌تواند در این زمینه حرکت کند. سرعت کسب و کار، که ما بتوانیم از هوش مصنوعی برای پیشبرد ماموریت خود استفاده کنیم و در عین حال از ایمنی و امنیت زیرساخت های حیاتی کشورمان محافظت کنیم."

سطح مشارکت و همکاری، و احساس امید از نظر معنایی که این فناوری برای جهان می تواند داشته باشد، به نظر من شگفت انگیز است.

Dreamforce 2024

(اعتبار تصویر: آینده / مایک مور)

مایورکاس همچنین به دنبال تشریح نقش هیئت ایمنی و امنیت هوش مصنوعی DHS بود، جایی که به گفته او کلید توسعه چارچوبی است که کل اکوسیستم را شامل می‌شود - توسعه‌دهندگان، محاسبات ابری، نهادهایی که از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند.

او بيان کرد : «کلید این است که چارچوبی ایجاد کنیم، که فقط توسعه‌دهندگان مدل را هدف قرار نمی‌دهد، بلکه واقعاً کل اکوسیستم را شامل می‌شود و شامل توسعه‌دهندگان مدل، محاسبات ابری، موجودیت‌های زیرساختی می‌شود که قرار است ایجاد شوند. گرفتن هوش مصنوعی و استفاده از آن در عملیات خود."

کاری که ما می‌خواهیم انجام دهیم این است که کل اکوسیستم را به تصرف درآوریم و با آنها صحبت کنیم، با چارچوبی که نقش‌ها و مسئولیت‌ها را تعریف می‌کند، جایی که همه باید نقشی را ایفا کنند، و هر کس مسئولیت‌هایی برای اجرای آن دارد، به شیوه‌ای بسیار مسئولیت‌پذیر اجتماعی. یا این تکنولوژی شگفت انگیز.."

مایورکاس می افزاید: «جادوی این است که همه را گرد هم می آورد - در همکاری و اقدام جمعی قدرت وجود دارد. من فکر می کنم بسیار مهم است که همه را دور میز جمع کنیم و برای رسیدن به یک هدف مشترک تلاش کنیم."

بیشتر از TechRadar Pro

معاون سردبیر، TechRadar Pro

مایک مور معاون سردبیر TechRadar Pro است. او نزدیک به یک دهه به‌عنوان روزنامه‌نگار فناوری B2B و B2C کار کرده است، از جمله در یکی از روزنامه‌های ملی برجسته بریتانیا و عنوان Future ITProPortal، و زمانی که او آخرین روندهای سازمانی و محل کار را دنبال نمی‌کند، به احتمال زیاد می‌توان آن را پیدا کرد. تماشا کردن، دنبال کردن یا شرکت در نوعی ورزش.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است