متن خبر

نمایش‌های One Piece و Avatar: The Last Airbender از نتفلیکس اخیراً در Geeked Week Live 2024 به‌روزرسانی‌های جدی بازیگران فصل 2 دریافت کردند.

نمایش‌های One Piece و Avatar: The Last Airbender از نتفلیکس اخیراً در Geeked Week Live 2024 به‌روزرسانی‌های جدی بازیگران فصل 2 دریافت کردند.

شناسهٔ خبر: 758097 -




تصویری کلاژ <a href= که بازیگران اصلی One Piece و شخصیت اصلی فیلم Avatar: The Last Airbender را نشان می دهد." srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/GEDgh3DX5en2FGfaWReGEK-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/GEDgh3DX5en2FGfaWReGEK-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/GEDgh3DX5en2FGfaWReGEK-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/GEDgh3DX5en2FGfaWReGEK-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/GEDgh3DX5en2FGfaWReGEK-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/GEDgh3DX5en2FGfaWReGEK-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/GEDgh3DX5en2FGfaWReGEK-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/GEDgh3DX5en2FGfaWReGEK.jpg" class="block-image-ads hero-image" data-pin-nopin="true" fetchpriority="high">
دو تا از اقتباس‌های انیمه لایو اکشن نتفلیکس بازیگران جدیدی را برای فصل دوم خود جذب کردند (اعتبار تصویر: Netflix)

نتفلیکس اعلام کرده است که چند نام بزرگ به بازیگران فصل دوم فیلم لایو اکشن خود آواتار: آخرین هوابند و اقتباس One Piece اضافه شده است.

این غول استریمینگ که به عنوان بخشی از رویداد زنده Netflix Geeked Week 2024 معرفی شد، تأیید کرد که سه بازیگر - یکی برای Avatar: The Last Airbender فصل 2 و دو نفر برای One Piece فصل 2 - برای فصل های بعدی به فهرست بازیگران این سریال ها خواهند پیوست. .

Avatar: The Last Airbender's Toph کیست؟ و چه کسی آنها را بازی می کند؟

در جبهه آواتار ، میا چک، بازیگر آمریکایی، که برخی از خوانندگان ممکن است او را از بابانوئل ها در دیزنی پلاس و/یا بیف نتفلیکس، که یکی از بهترین نمایش های سال 2023 است ، بشناسند، برای ایفای نقش شخصیت مورد علاقه طرفداران Toph استخدام شده است. در انیمیشن اصلی، زمین‌گردان کور - یکی از با استعدادترین و قدرتمندترین افراد نسل خود، به آانگ و بقیه اعضای تیم آواتار می‌پیوندد تا به تلاش ملت آتش برای تبدیل شدن پایان دهد. حاکمان ظالم جهان

استخدام چک تنها اعلان مربوط به آواتار نبود که توسط یکی از بهترین سرویس‌های استریم جهان در طول هفته Geeked Live منتشر شد. نتفلیکس همچنین تایید کرد که تولید به طور رسمی در فصل 2 آغاز شده است، و عکاسی اصلی آن تنها شش ماه پس از اینکه نتفلیکس دو فصل دیگر از آواتار خود را اعلام کرد آغاز شد: آخرین ایربندر که بازگویی لایو اکشن آن است . مشخص نیست که آیا دو قسمت پایانی سریال پشت سر هم فیلم‌برداری می‌شوند یا خیر، اما افشای اینکه فصل 2 وارد مرحله تولید کامل شده است، نشان می‌دهد که آنها این کار را نخواهند کرد.

Miss All Sunday و Mr. 0 in One Piece چه کسانی هستند؟ و کدام بازیگران آنها را به تصویر می کشند؟

در مورد One Piece ، نتفلیکس تأیید کرد که اقتباس آن از مجموعه مانگای محبوب Eiichiro Oda که به یکی از بهترین انیمیشن‌ها نیز تبدیل شده است، دو نام دیگر را به فهرست گسترده بازیگران خود اضافه کرده است. Lera Abova و Joe Manganiello، مجری برنامه Geeked Week Live، جدیدترین افراد استخدام شده آن هستند، و این زوج قرار است نقش Miss All Sunday و Mr. 0/Crocodile را در یکی از بهترین برنامه‌های نتفلیکس بازی کنند.

ابووا که در سریال کمدی Peacock Pitch Perfect: Bumper در برلین بازی کرد، تمام یکشنبه را بازی خواهد کرد که نام اصلی او نیکو رابینز است و نایب رئیس Baroque Works است، یک سندیکای جنایتکار مخفی که تنها با هدف بی ثبات کردن و سپس ایجاد شده است. فتح پادشاهی آراباستا Manganiello، که طیف فیلم‌های او شامل فیلم مرد عنکبوتی محصول 2002، True Blood ، How I Met Your Mother ، و یک نقش کوتاه کوتاه در نقش Deathstroke در DC Extended Universe ( DCEU ) است که در حال حاضر منقرض شده است، نقش رئیس اوباش/جنگ سالار باروک ورکز را بازی خواهد کرد.

از قضا، طرفداران از قبل می دانستند که Abova و Manganiello بخشی از بازیگران فصل 2 خواهند بود. دیروز (19 سپتامبر)، تیم روابط عمومی نتفلیکس به طور تصادفی استخدام این زوج را در وب سایت داخلی خود در Tudum فاش کرد. این اطلاعات مدت کوتاهی پس از مشاهده خطا حذف شد، اما نه قبل از اینکه What's on Netflix متوجه شود و در مورد Faux-pas گزارش شود.

با این حال، این تنها رونمایی‌های متمرکز بر One Piece نبودند که طرفدارانش را در گیکد ویک لایو و در خانه به راه انداختند. بر اساس ویدیوی یوتیوب بالا، نتفلیکس همچنین یک ضبط پشت صحنه از اولین جدول خواندن فصل 2 منتشر کرد که ورود شخصیت محبوب Chopper را کنایه می زد. از آنجایی که نتفلیکس قویاً پیشنهاد می کند که فصل 2 از فصل 2 One Piece ، حماسه آراباستا را از همان مانگای خود پوشش می دهد ، ما قبلاً تصور می کردیم که Chopper در مقطعی ظاهر می شود. با این حال، این تایید می کند که این هیبرید نیمه گوزن شمالی و نیمه انسان در فصل آینده وارد بزرگ او خواهد شد.

به عنوان بخشی از افشاگری قبلی Geeked Week، جف وارد، که نقش بدجنس باگی دلقک را بازی می‌کند، طرفداران را به یک تور کوتاه پشت صحنه از مجموعه‌های مختلف فصل دوم One Piece نیز دعوت کرد، قبل از اینکه اشاره کرد که سریال زمانی در آینده باز خواهد گشت. 2025. اگر هر دو نمایش در سال آینده بازگردند، می تواند یک دوره 12 ماهه موفق دیگر برای نتفلیکس در جبهه اقتباس انیمیشن نمادین باشد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

گزارشگر ارشد سرگرمی

به عنوان گزارشگر ارشد سرگرمی TechRadar، تام تمام آخرین فیلم‌ها، نمایش‌های تلویزیونی و اخبار سرویس استریم را پوشش می‌دهد که باید در مورد آنها بدانید. شما مرتباً او را خواهید دید که در مورد دنیای سینمایی مارول، جنگ ستارگان، نتفلیکس، پرایم ویدیو، دیزنی پلاس و بسیاری از موضوعات مورد علاقه دیگر می نویسد.

تام که یک روزنامه‌نگار معتبر NCTJ است، همچنین نقدها، مقالات تحلیلی، نظرات و آپشن های مصاحبه‌ای را در مورد بزرگترین فرنچایزها، بازیگران، کارگردانان و دیگر رهبران صنعت می‌نویسد. ممکن است نقل قول های او را در ویدیوی رسمی عجیب و غریب استودیو مارول نیز مشاهده کنید، مانند این برنامه تلویزیونی شوالیه ماه .

دور از کار، تام را می‌توان در حال تماشای جدیدترین بازی‌های ویدیویی، غوطه‌ور شدن در سرگرمی‌های ورزشی مورد علاقه‌اش فوتبال، خواندن بسیاری از کتاب‌های خوانده‌نشده در قفسه‌اش، تناسب اندام در باشگاه، و نوازش هر سگی که می‌بیند، پیدا کرد. در مورد جدیدترین اخبار سرگرمی اطلاعاتی دارید، داستان جالبی دارید یا نگاهی جذاب دارید؟ با خیال راحت به او خط بزنید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است