متن خبر

این بنیانگذار در کشور شراب بزرگ شد – اکنون او پلتفرمی برای شراب سازان ساخته است

این بنیانگذار در کشور شراب بزرگ شد – اکنون او پلتفرمی برای شراب سازان ساخته است

شناسهٔ خبر: 757266 -




میچل فاولر که در دره هانتر، منطقه ای از استرالیا که به دلیل تولید شراب خوب خود مشهور است، بزرگ شد، هرگز متوجه نشد که ممکن است روزی ایده ای را ارائه دهد که ممکن است صنعت شراب را متحول کند. اما پس از یک حرفه طولانی در امور مالی، او به این میراث بازگشته است تا پلتفرمی را راه‌اندازی کند که می‌تواند چرخه تدارکات و مشکلات مدیریت موجودی را که دهه‌ها صنعت شراب و نوشیدنی‌ها را ضعیف کرده است، حل کند.

Ferovinum هم یک پلتفرم SaaS و هم یک پلتفرم وام دهی برای تولیدکنندگان شراب است. مشکل آن‌ها این است که وام‌دهی معمولی B2B یا محصولات بانکی رشد صنعت نوشیدنی‌ها را ضعیف می‌کند، زیرا موجودی را نمی‌توان به راحتی وام داد.

در عوض، Ferovinum شراب و مشروبات الکلی تولید شده را به یک "دارایی به موقع" تبدیل می کند تا تولید کنندگان نوشیدنی بتوانند سرمایه خود را بر رشد متمرکز کنند (به جای اینکه آن را به سهام وابسته کنند)، و بودجه تولید خود را به گونه ای افزایش دهند که اگر از طریق محصولات مالی مرسوم تر انجام شود، بسیار پرخطرتر خواهد بود.

کاربران فرووینوم موجودی‌های خود را در طول دوره‌های تولید و توزیع روی پلت‌فرم قرار می‌دهند و سپس آن‌ها را خارج از پلتفرم به فروشندگانی می‌فروشند که ممکن است در آن حضور داشته باشند.

همانطور که فاولر طی تماسی به TechCrunch گفت: «از آنجایی که پلتفرم سهام را برای مشتریان از سرتاسر - در کل زنجیره ارزش حمل می‌کند - این به زنجیره تأمین مشتری نیز اجازه می‌دهد از فناوری زنجیره تأمین، اتوماسیون و دسترسی به بازار ما بهره مند شود. برای جریان‌های واردات و صادرات، و در نتیجه نزدیک‌تر شدن، به عنوان مثال، صادرات به ایالات متحده.

او او میگوید این پلتفرم «روشی جدید برای کسب‌وکارها در بخش نوشیدنی‌ها برای باز کردن رشد در مقابل مسیر سنتی افزایش سرمایه برای رشد است، جایی که شما امیدوارید در طول مسیر توسط یک شرکت بزرگ خریداری شوید.»

فاولر او میگوید این پلتفرم می‌تواند تأمین مالی تولید بادی را حتی برای تولیدکنندگان کوچک‌تر «دموکراتیک» کند.

اکنون 23.2 میلیون دلار (17.5 میلیون پوند) برای توسعه جهانی جمع آوری کرده است و در حال حاضر ادعا می کند که 114 میلیون پوند سرمایه در گردش برای صنعت شراب و مشروبات الکلی بریتانیا در نتیجه استفاده مشتریان از پلت فرم آن فراهم کرده است.

Ferovinum همچنین در حال مقابله با بازاری است که در آن رقابت کمی از نظر رقبای مستقیم وجود دارد. اغلب اوقات تولید کنندگان شراب و نوشیدنی نرم افزارهای مختلفی را برای راه اندازی کسب و کار خود ترکیب می کنند و جنبه تامین مالی آن جدا باقی می ماند.

فاولر به TechCrunch گفت: «ابزارهای SaaS مانند Unleashed وجود دارد که نرم افزار مدیریت موجودی شراب است. اما زیبایی چیزی که ما می سازیم این است که پایان به پایان است، و به بخش خاص مربوط می شود، پس از مدیریت آن در انبار تا تحویل و تکمیل به آن خرده فروشان."

این چیزی است که Notion Capital، یک شرکت سرمایه گذاری اروپایی SaaS و Cloud را جذب کرد، که شریک عمومی آن Jos White اکنون به هیئت مدیره Ferovinum خواهد پیوست. این دور همچنین از Shapers VC، Semapa Next و گروه سهامداران موجود فرووینوم مشارکت داشت.

وایت در بیانیه‌ای گفت: «پلتفرم Ferovinum از فناوری استفاده می‌کند تا به بازیگران کوچک و متوسط ​​صنعت نوشیدنی‌ها دسترسی به بودجه و مجموعه‌ای یکپارچه از خدمات زنجیره تامین را بدهد. به این ترتیب مشتریان خود را قادر می سازند تا به طور مؤثرتری با شرکت های بزرگ رقابت کنند و در نهایت، قفل رشد را باز کنند. ما نمی‌توانیم هیجان‌زده‌تر از این باشیم که در این اخلالگر صنعت سرمایه‌گذاری کنیم.»

مشتریان اکنون شامل دو کارخانه تقطیر مستقل ادینبورگ هستند. Holyrood Distillery & Port of Leith Distillery; تولید کنندگان شراب گازدار انگلیسی Ridgeview Wine Estate و Hundred Hills Winery.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است