متن خبر

صدای هوش مصنوعی Google Gemini Live اکنون در ده سبک دیگر ارائه می شود که از ستاره ها الهام می گیرد

صدای هوش مصنوعی Google Gemini Live اکنون در ده سبک دیگر ارائه می شود که از ستاره ها الهام می گیرد

شناسهٔ خبر: 756931 -




Google Gemini Live Voices
(اعتبار تصویر: گوگل)

دستیار هوش مصنوعی Gemini Live Google دارای طیف جدیدی از صداها برای برقراری ارتباط با کاربران اندروید است. ده صدای جدید هر کدام روش منحصر به فردی برای صحبت کردن دارند که با شخصیت ها و لهجه ها مرتبط است.

علاوه بر این، مطابق با موضوع نجومی Gemini، صداها به ترتیب برای صورت های فلکی، ستارگان، یا پدیده های مرتبط با ستاره، مانند شکارچی، Capella، و Nova نامگذاری شده اند.

این صداها در ابتدا منحصر به مشترکین Gemini Advanced بودند، اما اکنون برای همه کاربران در دسترس هستند، که آنها را در دسترس تر می کند و با تلاش های Google برای تبدیل Gemini به بخشی از تجربه هر کاربر مطابقت دارد. گوگل ادعا می‌کند که موتور گفتاری مورد استفاده برای صداها باعث می‌شود که آنها از نظر احساسی بیانگرتر باشند و بتوانند تعاملات را به گونه‌ای نزدیک‌تر به مکالمه انسانی مدیریت کنند.

صرف نظر از صدایی که انتخاب می کنید، هوش مصنوعی همچنان می تواند همزمان صحبت کند و وظایف را انجام دهد. و اگر چیزی را متوجه نشدید که هوش مصنوعی گفته است، رونوشت متنی را برای بازبینی یا حتی بازنشانی شما ذخیره می‌کند.

اکنون می توانید حداکثر 10 صدای مختلف را با Gemini Live کاوش کنید *و* انتخاب خود را در هر زمان تغییر دهید. اینجا یا در برنامه گوش دهید و در پاسخ‌ها به ما اطلاع دهید که مورد علاقه‌تان است. pic.twitter.com/ZflSi7n4NR 17 سپتامبر 2024

جوزا برای همیشه زندگی کنید

قابل توجه است که صداهای Gemini Live درست زمانی که OpenAI قصد دارد بهبودهای قابل توجهی را در حالت ChatGPT Advanced Voice Mode اعلام کند در حال پخش شدن است. ChatGPT در حالت صوتی در حال حاضر با مکالمات طولانی‌تر مشکل دارد و محدودیت‌های دیگری دارد که Gemini Live و پنجره زمینه بزرگ‌تر آن ندارند. این که آیا حالت صوتی پیشرفته به‌روزرسانی شده گزینه‌های صوتی زیادی را شامل می‌شود، هنوز مشخص نشده است.

توسعه Gemini Live توسط Google و معرفی صداهای جدید به این موضوع کمک می‌کند تا نشان دهد که چگونه Google می‌خواهد Gemini چیزی بیش از Google Assistant باشد، بلکه به عنوان یک دستیار شخصی‌شده با تنظیمات ترجیحی شما سازگار باشد. رایگان کردن آنها احتمالاً جایگاه جمینی را در زندگی افراد افزایش می دهد، به خصوص که این شرکت ادغام ها و اتصالات جدیدی را با محصولات Google ایجاد می کند. آشکار کرد

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

اریک هال شوارتز یک نویسنده مستقل برای TechRadar با بیش از 15 سال تجربه در پوشش تقاطع جهان و فناوری است. در پنج سال گذشته، او به‌عنوان سرپرست برای Voicebot.ai خدمت کرد و در زمینه گزارش‌دهی در زمینه هوش مصنوعی و مدل‌های زبان بزرگ پیشرو بود. او از آن زمان در محصولات مدل‌های هوش مصنوعی مولد، مانند ChatGPT، Anthropic's Claude، Google Gemini، و هر ابزار رسانه مصنوعی دیگر متخصص شد. تجربه او طیف وسیعی از رسانه ها را شامل می شود، از جمله رویدادهای چاپی، دیجیتال، پخش و زنده. اکنون، او به گفتن داستان‌هایی که مردم می‌خواهند و نیاز دارند در مورد فضای به‌سرعت در حال تکامل هوش مصنوعی و تأثیر آن بر زندگی‌شان بشنوند، ادامه می‌دهد. اریک در شهر نیویورک مستقر است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است