متن خبر

ارتقاء هوش مصنوعی اسنپ چت شما را به اندازه ویژگی‌ها پیر نشان می‌دهد

ارتقاء هوش مصنوعی اسنپ چت شما را به اندازه ویژگی‌ها پیر نشان می‌دهد

شناسهٔ خبر: 756529 -




لنز هوش مصنوعی اسنپ چت

(اعتبار تصویر: Snap Inc.)

آزمایش‌های هوش مصنوعی اسنپ چت در حال رسیدن به سطح جدیدی از بلوغ هستند، به عنوان نمونه لنز هوش مصنوعی جدید که به شما امکان می‌دهد ببینید در آینده چگونه خواهید بود. پیر شدن ظاهر شما تنها طعمی از هوش مصنوعی ارتقا یافته در اسنپ چت است، زیرا به نظر می رسد این شرکت مشتاق به نمایش گذاشتن چگونگی ادغام هوش مصنوعی در پلتفرم خود، از جمله آخرین نسخه Spectacles است.

قابل توجه ترین ویژگی جدید «سلفی من» است که از هوش مصنوعی و عکس های شما برای تولید یک آواتار دیجیتال بر اساس سلفی های شما استفاده می کند. سپس می‌توانید از اپلیکیشن رسانه‌های اجتماعی بخواهید تصاویری را ایجاد کند که با هوش مصنوعی تولید شده‌اند و خود مجازی‌تان را در آن‌ها قرار دهید.

این بسیار شبیه ویژگی «تصور کنید» متا است، که همچنین باعث می‌شود نسخه‌ای از شما که توسط هوش مصنوعی تولید شده است در تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی جاسازی شود. امتیاز نسخه اسنپ چت این است که می توانید تصاویری از خود و همچنین دوستانتان ایجاد کنید، اگر آواتار هوش مصنوعی ساخته باشند و در برنامه شرکت کرده باشند.

اگر در Snapchat+ مشترک شوید، تجربیات واقعی شما با دوستان نیز ارتقاء هوش مصنوعی دریافت می کند. اسنپ ​​چت ویژگی Memories را برای همه کاربران با کلاژ و ویدیو تقویت کرده است. اما با Snapchat+، اطلاعات بیشتری را که توسط هوش مصنوعی تولید می‌شود به شکل زیرنویس‌ها و لنزهای انتخاب‌شده برای عکس‌های قدیمی خواهید داشت که همگی جزئیات را اضافه می‌کنند و تصاویر را به روش‌های جدیدی کار می‌کنند.

زندگی لنز هوش مصنوعی

اطلاعات همچنین کلید چت ربات ارتقا یافته My AI اسنپ چت است که از مدل های مبتنی بر ChatGPT برای مکالمه استفاده می کند. اسنپ ​​اعلام کرد که در حال بهبود قابلیت حل مشکل چت بات با پردازش بصری است. این بدان معناست که ربات اکنون می تواند تصاویر را تفسیر کند، به سؤالات مربوط به قوانین پارکینگ بر اساس تصویر یک تابلو پاسخ دهد، گیاهان را از عکسی که می گیرید شناسایی کند و حتی متن را از زبان دیگری ترجمه کند. مانند آواتار هوش مصنوعی، اگر از آپشن های تصویر ChatGPT یا لنز Google مجهز به Gemini استفاده کرده باشید، ممکن است این ویژگی نیز آشنا به نظر برسد.

اگر احساس خلاقیت می‌کنید اما از طرفداران لنزهایی نیستید که شما را پیر به نظر می‌رساند، در ابزارهای جدید مبتنی بر هوش مصنوعی در Lens Studio فرصت‌های زیادی برای شما وجود دارد. ابزار جدید Easy Lens به شما امکان می دهد با نوشتن یک پیام متنی لنز طراحی کنید که از نظر تئوری می تواند هر کاری را که ممکن است از فیلتر اسنپ چت تصور کنید انجام دهد.

برای سازندگان پیشرفته‌تر، GenAI Suite چندین ابزار جدید دارد، از جمله Body Morph، که شخصیت‌ها و لباس‌های سه بعدی را بر اساس پیام‌های متنی یا تصاویر آپلود شده تولید می‌کند. همچنین ویژگی جدید Animation Blending وجود دارد که چندین کلیپ انیمیشن را برای حرکت روان ترکیب می کند.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید …

مشارکت کننده

اریک هال شوارتز یک نویسنده مستقل برای TechRadar با بیش از 15 سال تجربه در پوشش تقاطع جهان و فناوری است. در پنج سال گذشته، او به‌عنوان سرپرست برای Voicebot.ai خدمت کرد و در زمینه گزارش‌دهی در زمینه هوش مصنوعی و مدل‌های زبان بزرگ پیشرو بود. او از آن زمان در محصولات مدل‌های هوش مصنوعی مولد، مانند ChatGPT، Anthropic's Claude، Google Gemini، و هر ابزار رسانه مصنوعی دیگر متخصص شد. تجربه او طیف وسیعی از رسانه ها را شامل می شود، از جمله رویدادهای چاپی، دیجیتال، پخش و زنده. اکنون، او به گفتن داستان‌هایی که مردم می‌خواهند و نیاز دارند در مورد فضای به‌سرعت در حال تکامل هوش مصنوعی و تأثیر آن بر زندگی‌شان بشنوند، ادامه می‌دهد. اریک در شهر نیویورک مستقر است.

خبرکاو

برچسب‌ها

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است