متن خبر

اسم رمز پنج گوشی جدید گوگل پیکسل برای سال 2025 فاش شد

اسم رمز پنج گوشی جدید گوگل پیکسل برای سال 2025 فاش شد

شناسهٔ خبر: 754420 -




با اینکه سری گوشی‌های پیکسل 9 به‌تازگی معرفی شده‌اند و برخی از فروشگاه‌ها آن را موجود ندارند، یک گزارش جدید نام رمز دستگاه‌های پیکسل نسل بعدی فاش کرده است.

به گزارش اندروید هدلاینز، در سری پیکسل 10، اول از همه پیکسل 10 معمولی با اسم رمز «Frankel» مشاهده شده است. پیکسل 10 پرو و پیکسل 10 پرو ایکس‌ال نیز به ترتیب اسم رمز «Blazer» و «Mustang» را دارند. این دو گوشی ظاهراً هم‌اندازه مدل‌های نسل فعلی هستند.

در نهایت، پیکسل 10 پرو فولد با اسم رمز «Rango» وجود خواهد داشت. این گوشی قرار است مجدداً در پاییز همراه با بقیه سری پیکسل 10 عرضه شود. همانطور که انتظار می‌رفت، تنها دستگاه پیکسلی که قرار است احتمالاً قبل از پاییز 2025 عرضه شود، گوگل پیکسل 9a خواهد بود.

بااینکه هنوز موفقیت سری پیکسل 9 از نظر فروش نامشخص است، ظاهراً گوگل تصمیم دارد که برای عرضه سری بعدی برنامه‌ریزی کند و این خبر خوبی برای هواداران گوشی‌های پیکسل است.

گوشی پیکسل

اسم رمز احتمالی پیکسل 9a

قبلاً چند بار فاش شده بود که پیکسل 9a از اسم رمز «Tegu» استفاده خواهد کرد. انتظار داریم که Pixel 9a در ماه مه در حوالی رویداد Google I/O معرفی شود، همان زمانی که معمولاً سری a پیکسل از راه می‌رسند.

اپل قبلاً سعی کرده بود مانند گوگل، گوشی‌های پرچمدار خود را در ابعادی کوچک‌تر عرضه کند. برای این هدف آیفون 12 مینی عرضه شد، اما عمر باتری این گوشی ضعیف بود و نتوانست در حد یک پرچمدار عمل کند. به همین دلیل اپل مجبور شد پس از عرضه آیفون 13 مینی در سال 2021، تولید گوشی‌های جمع‌وجور را لغو کند.

سونی همچنین قبلاً یک گوشی پرچمدار کوچک را با نام «Compact» ارائه می‌ کرد. درحالی‌که سونی دیگر از نام «Compact» استفاده نمی‌کند، سری گوشی‌های کوچک Sony Xperia 5 را دارد. بااین‌حال، این یک گوشی رده‌بالا یا پرچمدار نیست و همچنین نسبتاً گران است. به‌علاوه، در بسیاری از مناطق جهان نیز عرضه نشده است.

خبرکاو

برچسب‌ها

ارسال نظر

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.


تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است