متن خبر

سام بنکمن-فرید از محکومیت خود تجدیدنظر می کند و از تصمیمات «نامتوازن» قاضی انتقاد می کند

سام بنکمن-فرید از محکومیت خود تجدیدنظر می کند و از تصمیمات «نامتوازن» قاضی انتقاد می کند

شناسهٔ خبر: 750526 -




وکلای مدافع سام بنکمن-فرید، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران FTX که در اواخر سال گذشته به اتهام کلاهبرداری و پولشویی محکوم شد، به دنبال محاکمه جدیدی هستند.

پس از سقوط صرافی کریپتو FTX، Bankman-Fried در هر هفت اتهام مجرم شناخته شد، سپس به ۲۵ سال زندان محکوم شد و به پرداخت ۱۱ میلیارد دلار محکوم شد. او دوران محکومیت خود را در بروکلین می گذراند.

بلومبرگ گزارش می دهد که درخواست تجدید نظر بانکمن-فرید بر رفتار قاضی منطقه ای ایالات متحده، لوئیس کاپلان متمرکز است، و مدعی است که احکام کاپلان "نه تنها اشتباه بلکه نامتعادل" بوده و قاضی "در طول محاکمه به طور مداوم بنکمن-فرید را مورد تمسخر قرار می دهد، مکررا از رفتار او انتقاد می کند و به او پیام می دهد." ناباوری او به شهادت بانکمن-فرید.

درخواست تجدیدنظر همچنین ادعا می‌کند که کاپلان «مکرراً وکیل مدافع را مسخره می‌کرده» در حالی که به دولت کمک می‌کرد تا پرونده‌اش را مطرح کند، و او «به‌طور نامناسبی» اعضای هیئت منصفه را تشویق می‌کرد تا به یک رأی سریع برسند.

وکلای بانکمن-فرید به دنبال محاکمه جدیدی تحت یک قاضی جدید هستند. دفتر دادستانی ایالات متحده که این پرونده را تحت تعقیب قرار داد بيان کرد که قصد ندارد در مورد این پرونده اظهار نظر کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است