آمازون شروع به آزمایش تبلیغات در چت ربات Rufus خود می کند
Rufus، چت ربات آمازون که اخیراً راه اندازی شده و متمرکز بر خرید است، به زودی تبلیغات دریافت می کند.
آمازون او میگوید : این بر اساس گزارش تغییراتی است که این هفته توسط آمازون منتشر شد (برای اولین بار توسط AdWeek مشاهده شد)، که بیان میکند که تبلیغات حمایتشده به زودی در مکانهایی برای کاربران Rufus در ایالات متحده ظاهر میشوند که براساس جستجوی آمازون و زمینه مکالمه نشان داده خواهند شد Rufus ممکن است متنی را برای همراهی نسخه تبلیغاتی موجود در موارد خاص ایجاد کند.
سخنگو گفت: «ما به بهبود تجربه روفوس، از جمله بهبود کشف برند و محصول با معرفی تبلیغات حمایت شده مرتبط که به مشتریان کمک میکند تا انتخابهای مربوط به مکالمه خود با روفوس را کشف کنند، ادامه میدهیم.
بیشتر بخوانید
تکنیکهای تصویربرداری عمیق نشان میدهند که کهکشانها بسیار بزرگتر از تصور قبلی ما هستند
تبلیغات در تست Rufus یادآور آزمایشهای مایکروسافت برای درج تبلیغات در Copilot، ربات چت در Bing و سایر آپشن های این شرکت، از جمله ویندوز است. هوش مصنوعی تلاش پرهزینهای است که واقعاً جای تعجب نیست که شرکتها به دنبال روشهای آزمودهشده و واقعی برای ایجاد بازگشت سرمایه – یا حداقل شکستن قیمت باشند.
ارسال نظر