متن خبر

Chrome می‌خواهد مطمئن شود که برگه‌ها و گروه‌های شما در همه دستگاه‌ها قابل دسترسی هستند

Chrome می‌خواهد مطمئن شود که برگه‌ها و گروه‌های شما در همه دستگاه‌ها قابل دسترسی هستند

شناسهٔ خبر: 744228 -




Google Chrome با اطمینان از دسترسی شما به گروه‌های برگه و برگه‌هایی که اخیراً در همه دستگاه‌های خود باز کرده‌اید، سعی می‌کند مرورگر خود را چسبناک‌تر کند.

این شرکت در حال اضافه کردن گروه های تب به دستگاه های iOS است. در برنامه Chrome، می‌توانید روی یک برگه از نمای تغییرگر برگه برای ایجاد یک گروه برگه جدید یا اضافه کردن آن به یک گروه برگه موجود، به مدت طولانی فشار دهید. همچنین می توانید یک کد رنگ را به یک گروه برگه اختصاص دهید. کروم اولین بار در سال 2020 گروه بندی برگه ها را به دسکتاپ آورد و بعداً آن را به اندروید اضافه کرد. قابل ذکر است که سافاری از قبل دارای ویژگی گروه برگه است، پس گوگل با این عرضه به دنبال برابری ویژگی ها است.

اکنون که آیفون‌ها و آی‌پدها دارای گروه‌های تب هستند، گوگل اعلام کرد به زودی آن‌ها را بین دستگاه‌ها همگام‌سازی می‌کند. این زمانی مفید است که در حال برنامه ریزی سفر هستید یا صفحاتی را برای دستور العمل های شام 15 دقیقه ای روی دسکتاپ خود ذخیره کرده اید و می خواهید بعداً در آشپزخانه به آنها در تلفن خود دسترسی داشته باشید.

اعتبار ویدئو: گوگل

گاهی اوقات، هنگامی که یک برگه باز روی دسکتاپ خود دارید اما آن را نشانک نکرده اید، ممکن است هنگام باز کردن آن در تلفن خود، در به خاطر سپردن URL آن مشکل داشته باشید. Google در حال آزمایش یک ویژگی است تا به شما پیشنهاد کند در حال حاضر برگه‌ها را در یکی از دستگاه‌های دیگر باز کنید.

به عنوان مثال، اگر یک مقاله طولانی را روی دسکتاپ خود باز کرده اید، اما مجبور شده اید برای گرفتن یک تاکسی یا اتوبوس عجله کنید، Google آن برگه را از طریق ویژگی "ادامه با این برگه" نمایش می دهد.

در حالی که همگام‌سازی گروه برگه‌ها و پیشنهادهای URL خوب به نظر می‌رسند، اما هنوز عرضه نشده‌اند. ما باید منتظر بمانیم تا شرکت واقعاً آن را عرضه کند تا بفهمیم آیا فاصله بین دستگاه ها به خوبی کار می کند یا خیر.

اعتبار ویدئو: گوگل

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است