متن خبر

برنامه ارتقا آیفون: همه چیزهایی که باید بدانید

برنامه ارتقا آیفون: همه چیزهایی که باید بدانید

شناسهٔ خبر: 738825 -




بررسی آیفون 15 پرو، گوشی دستی با زاویه صاف جلو
آیفون 15 پرو (اعتبار تصویر: آینده | الکس واکر-تاد)

اکنون تنها چند روز با معرفی سری آیفون 16 در 9 سپتامبر فاصله داریم و مطمئناً این گوشی‌ها گوشی‌های بسیار گران قیمتی خواهند بود. اما اگر عضو برنامه ارتقای آیفون هستید، می‌توانید آن را «رایگان» دریافت کنید.

بدیهی است که تقریباً هیچ چیز در زندگی رایگان نیست، و مطمئناً تلفن های هوشمند هم نیستند، اما حداقل ممکن است نیازی به خرج کردن بیشتر از آنچه که هستید نداشته باشید.

در زیر، دقیقاً توضیح می‌دهیم که برنامه ارتقای آیفون چیست، چگونه کار می‌کند و آیا می‌توانید از آن برای تهیه آیفون 16، آیفون 16 پلاس ، آیفون 16 پرو یا آیفون 16 پرو مکس بدون هزینه کردن حتی یک سنت اضافی استفاده کنید.

برنامه ارتقای آیفون چیست؟

برنامه ارتقای آیفون یک قرارداد است، مانند زمانی که یک آیفون از یک اپراتور خریداری کرده باشید، اما این به طور مستقیم توسط اپل ارائه می شود.

شما به سادگی آیفون خود را انتخاب کرده و آن را در مدت 20 ماه (در بریتانیا) یا 24 ماه (در ایالات متحده) با سود 0% پرداخت می کنید - اگرچه اگر مشتری بریتانیایی هستید، 69 پوند نیز هزینه پیش پرداخت خواهید داشت.

اما هنگامی که 11 پرداخت (در بریتانیا) یا 12 پرداخت (در ایالات متحده) انجام دادید، می توانید به یک آیفون جدید ارتقا دهید. اگر این کار را انتخاب کردید، فقط آیفون فعلی خود را با اپل معامله می کنید و برنامه را دوباره با آیفون جدید خود شروع می کنید.

اگر تصمیم به ارتقا ندارید، می توانید به سادگی پرداخت آیفون فعلی خود را ادامه دهید و سپس آن را در پایان نگه دارید.

یک جعبه آیفون

(اعتبار تصویر: اپل)

کدام کشورها برنامه ارتقای آیفون را دارند؟

برنامه ارتقای آیفون در ایالات متحده و بریتانیا و همچنین چین در دسترس است.

با این حال، ویژگی های آن - مانند هزینه ها و مدت برنامه - از مکانی به مکان دیگر کمی متفاوت است. پس ، جایی که همه چیز متفاوت است، ما به اصطلاحات مختلف در ایالات متحده و بریتانیا اشاره کرده ایم.

به عنوان بخشی از برنامه می توانید به چه آیفون هایی ارتقا دهید؟

در حال حاضر تنها از طریق برنامه ارتقای آیفون می توانید مدل های آیفون 15 را دریافت کنید. این شامل خود آیفون 15، آیفون 15 پلاس ، آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس می شود. پس ، اگر یک مدل قدیمی یا پایین تر می خواهید، این برنامه برای شما مناسب نیست.

هنگامی که خط آیفون 16 راه اندازی شد، انتظار داریم که خط آیفون 15 در اینجا با آیفون 16، آیفون 16 پلاس، آیفون 16 پرو و ​​آیفون 16 پرو مکس جایگزین شود. پس ، بله، شما باید بتوانید آیفون های بسیار جدید اپل را که حتی هنوز معرفی نشده اند در برنامه ارتقاء دریافت کنید.

البته، هزینه ماهانه ای که می پردازید به مدل و ظرفیت ذخیره سازی آن بستگی دارد. ما هنوز قیمت خط آیفون 16 را نمی دانیم، اما به عنوان مثال، قیمت آیفون 15 از 39.50 دلار / 42.95 پوند در ماه در این برنامه است، در حالی که iPhone 15 Pro Max از 58.25 دلار / 65.45 پوند در ماه شروع می شود.

بررسی آیفون 15 پلاس با زاویه جلو

آیفون 15 پلاس (اعتبار تصویر: آینده | الکس واکر-تاد)

آیا می توانید آیفون 16 را از طریق برنامه ارتقای آیفون پیش خرید کنید؟

پیش‌سفارش‌های آیفون 16 هنوز باز نشده است، اما وقتی باز شد که بر اساس فرم گذشته، پیش‌بینی می‌کنیم در روز جمعه، 13 سپتامبر اتفاق بیفتد – به احتمال بسیار زیاد می‌توانید یکی از گوشی‌های جدید اپل را پیش‌سفارش کنید. از طریق برنامه ارتقای آیفون، همانطور که می توانید این کار را برای مدل های قبلی انجام دهید.

با برنامه ارتقای آیفون چه چیز دیگری به دست می آورید؟

علاوه بر گزینه آیفون جدید، AppleCare+ را نیز به عنوان بخشی از برنامه ارتقای آیفون دریافت می‌کنید.

این محافظت از آسیب تصادفی را فراهم می کند - به این معنی که اگر به طور تصادفی آسیب دید می توانید آیفون خود را به تعداد نامحدود به صورت رایگان (به غیر از مقدار اضافی) تعمیر کنید.

AppleCare+ همچنین به شما خدمات باتری، دسترسی به "سرویس تعویض سریع" و دسترسی اولویت 24 ساعته به کارشناسان اپل را می دهد.

شما همچنین می توانید به صورت اختیاری محافظت در برابر سرقت و از دست دادن را اضافه کنید، اگرچه این هزینه اضافی دارد.

لوگوی AppleCare

(اعتبار تصویر: اپل)

چگونه در برنامه ارتقای آیفون ثبت نام می کنید؟

در ایالات متحده، می توانید برای برنامه ارتقای آیفون به صورت آنلاین، در فروشگاه اپل یا از طریق برنامه اپل استور ثبت نام کنید. در بریتانیا، فقط می‌توانید در یک فروشگاه فیزیکی اپل ثبت‌نام کنید، اگرچه این گزینه وجود دارد که آیفون را به صورت آنلاین برای تحویل گرفتن در فروشگاه رزرو کنید و پس از جمع‌آوری آن، ثبت‌نام کنید.

سایر مواردی که باید در مورد برنامه ارتقاء آیفون توجه داشته باشید

هنگامی که یک آیفون جدید از طریق برنامه ارتقای آیفون دریافت می‌کنید، می‌توانید آن را به اپراتور فعلی خود بدون تغییر در برنامه‌ای که با آن‌ها دارید متصل کنید - قرارداد شما فقط با اپل است، نه با یک اپراتور شبکه.

اپل زمانی که برای برنامه ارتقای آیفون درخواست می دهید، یک تحلیل اعتباری انجام می دهد، پس ، بسته به رتبه اعتباری شما، احتمال رد شدن شما وجود دارد.

همچنین، در حالی که قبل از واجد شرایط بودن برای ارتقا باید مبلغ مشخصی را پرداخت کنید، می‌توانید با پرداخت باقیمانده موجودی مورد نیاز در زمان ارتقا، زودتر ارتقا دهید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

جیمز نویسنده و ویرایشگر فرعی تلفن، تبلت و ابزارهای پوشیدنی در TechRadar است. او عاشق همه چیز «هوشمند» است، از ساعت گرفته تا چراغ، و اغلب می توان او را در حال مشاجره با دستیاران هوش مصنوعی یا غرق شدن در آخرین برنامه ها یافت. جیمز همچنین در 3G.co.uk، 4G.co.uk و 5G.co.uk مشارکت دارد و برای T3، Digital Camera World، Clarity Media و دیگران، با کار بر روی وب، چاپ و تلویزیون نوشته است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است