شما می توانید در یک فیلم عاشقانه که یک خط هوایی و سفر جهانی را تبلیغ می کند، پیشرو باشید، یا حداقل چهره شما به لطف کمپین جدید قطر ایرویز می تواند این کار را انجام دهد. این ایرلاین یک کمپین ماجراجویی هوش مصنوعی جدید دارد که یک فیلم کوتاه و ابزارهای دیپ فیک را ترکیب می کند تا به معنای واقعی کلمه خود را در حال داشتن یک سفر هیجان انگیز در سراسر جهان ببینید.
شما می توانید آن را برای خودتان در اینجا امتحان کنید. شما فقط باید یک عکس از صورت خود آپلود کنید و یک صحنه از فیلم را که توسط شرکت هواپیمایی تهیه شده است انتخاب کنید. سرب نر و ماده وجود دارد. برخی از صحنهها فقط یک یا هر دو دارند، اگرچه اگر بخواهید دو چهره را آپلود نکنید، لازم نیست. پس از تایید تصویر، باید رنگ پوست خود را انتخاب کنید تا مطمئن شوید که نتیجه تا حد ممکن شبیه شما است.
این فیلم بی کلام داستان بازیگری را روایت می کند که در حال تکمیل فیلمی در لندن است که با مردی برخورد می کند و گوشواره های او را می اندازد. مرد سعی می کند آنها را به او بازگرداند و به مکان های دور از هم مانند کیپ تاون، توکیو و نیویورک سفر می کند و به سختی او را از دست می دهد. در نهایت، او موفق می شود آنها را در فرودگاهی در دوحه پس دهد و آنها سفر عاشقانه خود را دارند، با یک هواپیمای قطری که بالای سرشان پرواز می کند.
تیری، مدیر ارشد بازرگانی قطر ایرویز، گفت: «با قابلیتهای پیشگام هوش مصنوعی که در سایر نقاط صنعت هواپیمایی دیده نشده است، آخرین کمپین ما نه تنها روح نوآورانه را نشان میدهد، بلکه رویکرد مشتری محور ما را نیز در بر میگیرد و به تبدیل هر سفر به یک ماجراجویی کمک میکند.» آنتینوری گفت. از این گذشته، هیچ محدودیتی برای اینکه یک رویا شما را تا کجا میتواند ببرد وجود ندارد.»
شما می توانید فیلم اصلی و چند نمونه از کلیپ های ویرایش شده را در زیر مشاهده کنید.
AI Ad Magic
فیلم های تغییر یافته از نظر کیفیت ترکیب شده اند. حالات صورت و ظاهر اولیه به طرز شگفتآوری صاف هستند، اما این واقعیت که موها ثابت میمانند کمی نگرانکننده است، اگرچه نه به اندازه دیدن چهرهتان با تیپ بدنی که با آنچه در آینه میبینید آشنا نیست. قابل توجه است که قوانین در مورد چهره هایی که می توانید آپلود کنید چقدر سختگیرانه است.
شرکت هواپیمایی به صراحت نمی گوید نمی توانید از عکس های شخص دیگری استفاده کنید، فقط به این دلیل است که آنها نمی توانند نامناسب باشند. با این حال، پس از چندین آزمایش، وب سایت به وضوح از استفاده از چهره افراد مشهور جلوگیری کرد. تنها نقطه ضعف این بود که عکس با وضوح خیلی بالا نباشد. دلیل آن احتمالاً نحوه مالکیت محتوایی (تصویر) که با وب سایت به اشتراک می گذارید است.
به عبارت دیگر، شما باید ستاره باشید. احتمالاً به این دلیل است که شرایط و ضوابط بیان میکند که در حالی که شما برخی از حقوق را حفظ میکنید، قطر ایرویز میتواند ویدیو را به دلخواه خود استفاده و تغییر دهد.
این تنها آزمایش هوش مصنوعی قطر ایرویز نیست. این شرکت هواپیمایی همچنین یک انسان دیجیتال مجهز به هوش مصنوعی به عنوان خدمه کابین به نام Sama 2.0 ارائه می دهد. این موجود مجازی برای کمک به مسافران با پرس و جوهای اولیه در پرواز طراحی شده است و یک دستیار برای تکمیل خدمه کابین انسانی ارائه می دهد.
این تبلیغات قطعاً از نظر فنی یک پله بالاتر از جنیفر لوپز است که توسط ویرجین ویاژز به کار گرفته شده است. در آن صورت، تبلیغات شخصیسازیشدهای که میتوانستید ایجاد کنید، فقط در نامها و جنبههای شرکتی که لوپز ذکر کرده بود، تغییر می کرد.
اینکه آیا این آغاز عصر جدیدی در بازاریابی و تبلیغات است، مشخص نیست، اما میتوانید شرط ببندید که حداقل چند تلاش دیگر با بهتر شدن و ارزانتر شدن فناوری ویدیویی هوش مصنوعی انجام خواهد شد.
ارسال نظر