متن خبر

تلگرام بی سر و صدا به کاربران این امکان را می دهد که پس از دستگیری موسس، چت های خصوصی را به مدیران گزارش دهند

تلگرام بی سر و صدا به کاربران این امکان را می دهد که پس از دستگیری موسس، چت های خصوصی را به مدیران گزارش دهند

شناسهٔ خبر: 734059 -




تلگرام بی سر و صدا سیاست های خود را به روز کرده است تا کاربران بتوانند چت های خصوصی را به ناظران خود پس از دستگیری بنیانگذار پاول دوروف در فرانسه در ماه گذشته به دلیل "جرایم ارتکابی توسط اشخاص ثالث" در این پلتفرم گزارش دهند.

این اپلیکیشن پیام رسانی که به حدود ۱ میلیارد کاربر فعال ماهانه خدمات رسانی می کند، مدت هاست که به دلیل حداقل نظارت بر تعاملات کاربران شهرت خود را حفظ کرده است.

پنجشنبه شب، تلگرام اعمال تغییراتی را در سیاست تعدیل خود آغاز کرد. این شرکت در صفحه پرسش‌های متداول به‌روزرسانی شده خود او میگوید : «همه برنامه‌های تلگرام دارای دکمه‌های «گزارش» هستند که به شما امکان می‌دهند محتوای غیرقانونی را برای مدیران ما پرچم‌گذاری کنید - فقط با چند ضربه.

این پلتفرم همچنین یک آدرس ایمیل برای درخواست‌های حذف خودکار ارائه کرده است که به کاربران دستور می‌دهد پیوندهایی را به محتوایی که نیاز به توجه ناظر دارند اضافه کنند.

مشخص نیست این تغییر چگونه و آیا بر توانایی تلگرام در پاسخگویی به درخواست‌های سازمان‌های مجری قانون تأثیر می‌گذارد یا خیر. این شرکت قبلاً با احکام دادگاه برای به اشتراک گذاشتن برخی اطلاعات در مورد کاربران خود همکاری کرده است.

TechCrunch برای نظر دادن با تلگرام تماس گرفته است.

این تغییرات سیاست به دنبال دستگیری دوروف توسط مقامات فرانسوی در ارتباط با تحقیقات در مورد جنایات مربوط به تصاویر سوء استفاده جنسی از کودکان، قاچاق مواد مخدر و معاملات متقلبانه صورت گرفت.

دوروف در واکنش به بازداشت خود در کانال تلگرامی خود با انتقاد از این اقدام نوشت: «استفاده از قوانین مربوط به دوران پیش از گوشی‌های هوشمند برای متهم کردن یک مدیر عامل به جرایم ارتکابی توسط اشخاص ثالث در پلتفرمی که او مدیریت می‌کند، رویکردی نادرست است. »

او استدلال کرد که رویه ایجاد شده برای کشورهایی که از خدمات اینترنتی ناراضی هستند این است که به جای مدیریت آن، علیه خود سرویس اقدام قانونی کنند.

دوروف هشدار داد که اگر کارآفرینان مسئول سوء استفاده احتمالی از محصولاتشان شناخته شوند، "هیچ مبتکری هرگز ابزار جدیدی نخواهد ساخت."

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است