متن خبر

Osom روز جمعه تعطیل می شود، زیرا “هیچ مشتری برای تلفن همراه نداشت”

Osom روز جمعه تعطیل می شود، زیرا “هیچ مشتری برای تلفن همراه نداشت”

شناسهٔ خبر: 733660 -




راه‌اندازی یک شرکت تلفن به‌طور قابل‌توجهی کار دشواری است – حتی برخی می‌گویند احمقانه. محصولات OSOM که در سال 2020 از خاکسترهای در حال سوختن Essential برخاستند، در حال تعطیل شدن هستند. Android Authority اولین بار پس از دسترسی به اطلاعیه داخلی جیسون کیتس، مدیر عامل، این خبر را گزارش کرد.

OSOM همیشه راه دشواری داشت و برنامه‌هایی برای راه‌اندازی یک گوشی متمرکز بر حریم خصوصی داشت. و مانند Essential قبل از آن، این شرکت با مبارزات حقوقی خود - یعنی شکایتی که توسط یک کارمند سابق به اتهام سوءمدیریت مالی تنظیم شده بود، سر و کار داشت.

به نوبه خود، این شرکت موفق شد یک دستگاه تلفن همراه را عرضه کند، البته نه تلفن شخص اولی که اعلام کرده بود. در عوض، این شرکت فناوری خود را به دستگاهی مبتنی بر وب 3 از Solana قرض داد.

OSOM موفق شد محصولی را به نام خود به بازار بیاورد. کابل حریم خصوصی OSOM در واقع یک کابل USB است که انتقال داده‌های آن را می‌توان در شرایطی غیرفعال کرد که ممکن است "جکرهای آبمیوه" وجود داشته باشد.

«گزارش در Android Authority درست است، OSOM متأسفانه در حال خاموش شدن است. جیسون کیتس، مدیر عامل شرکت، در بیانیه‌ای که به TechCrunch ارائه شد، گفت: در ماه مه 2024، با وجود تلاش‌های هماهنگ، هیچ مشتری برای تلفن همراه نداشت، OSOM در آن زمان تصمیم گرفت به یک پروژه جدید بپردازد. OSOM در آن زمان مجبور شد تعدادی از کارمندان را رها کند تا میزان سوختگی ما کاهش یابد.

به نظر می رسد "پروژه جدید" به یک "دوربین مجهز به هوش مصنوعی" اشاره دارد که به عنوان دنباله ای از گوشی هوشمند منتشر نشده خود برنامه ریزی کرده است. بر اساس گزارش های اولیه، کیتس تلاش کرده بود تا شرکت را به HP بفروشد، اما نتوانست معامله ای انجام دهد.

کیتس او میگوید : «متاسفانه، با توجه به فضای تیره بازار برای جذب سرمایه برای استارت‌آپ‌های لوازم الکترونیکی مصرفی، ما نتوانستیم دور جدیدی را ایجاد کنیم. "در حالی که برخی از عملیات تعمیر و نگهداری برای اطمینان از الزامات قراردادی ادامه خواهد یافت، عملیات عمومی OSOM در 6 سپتامبر تعطیل خواهد شد."

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است