متن خبر

برنامه دوربین macOS Boom به شما امکان می دهد ظاهر تماس ویدیویی خود را سفارشی کنید

برنامه دوربین macOS Boom به شما امکان می دهد ظاهر تماس ویدیویی خود را سفارشی کنید

شناسهٔ خبر: 732353 -




به عنوان فردی که با افراد زیادی خارج از منطقه زمانی خود صحبت می کنم، اغلب حداقل چند دقیقه را صرف یک تماس ویدیویی می کنم و مکان، زمان و آب و هوای خود را توضیح می دهم. انتقال این اطلاعات با یک برنامه مک به نام Boom که اکنون به عنوان یک محصول فریمیوم در دسترس است، آسان تر شد.

Boom یک شرکت بوت استرپ است که توسط کارمندان سابق Shopify Robleh Jama و Krishna Satya ساخته شده است. این برنامه با همه برنامه‌های کنفرانس ویدیویی از جمله زوم، Google Meet و تیم‌های مایکروسافت کار می‌کند. پس از نصب، می‌توانید تم‌های سفارشی‌شده را به ظاهر تماس ویدیویی خود اضافه کنید، از جمله نام، نام، مکان، زمان و آب و هوا.

به‌علاوه، به شما امکان می‌دهد از طریق جلوه‌های روی صفحه، استیکرها و GIF در حین تماس واکنش نشان دهید. می توانید ظاهر خود را نیز با کنترل هایی مانند روشنایی، کنتراست، اشباع، سایه، رنگ و نوردهی تغییر دهید. از پیش تنظیم های مختلفی برای ظاهرهای مختلف نیز وجود دارد.

علاوه بر این، کاربران می توانند یک صفحه نمایش خارج از دوربین طراحی کنند تا یک طراحی سفارشی شده را به جای صفحه نمایش خالی نشان دهد.

این شرکت همچنین در حال ارائه یک ویژگی جدید برای ردیابی زمان جلسات است

بنیانگذاران به TechCrunch گفتند که کار روی این ایده را در روزهای دور کاری در Shopify شروع کردند.

ما متوجه شدیم که دیگر فقط کارگر دانش نیستیم - ما اکنون همه پخش کننده بودیم. ما سخت‌افزار داشتیم: دوربین‌های خوب، میکروفون‌ها، دفاتر خانگی ما دو برابر استودیوهای پخش بود. اما نرم افزار؟ هنوز هم فقط وانیلی Zoom، Meet، و Teams. این ناامیدی از ابزارهای موجود همان چیزی است که جرقه Boom را زد.

بنیانگذاران بوم تاکید کردند که این محصول باعث می‌شود تماس‌های ویدیویی با برنامه‌های مختلف سرگرم‌کننده‌تر و جذاب‌تر شود.

این استارتاپ بیش از یک سال است که این محصول را آزمایش می کند و در ماه آوریل عرضه عمومی می شود. این شرکت قبلاً یک محصول فقط پولی ارائه می کرد، اما در تابستان امسال مدل قیمت گذاری خود را تغییر داد تا به یک سرویس فریمیوم تبدیل شود.

کاربران می توانند از دوربین مجازی، تم ها و واکنش ها به صورت رایگان استفاده کنند. با این حال، کنترل‌های دوربین پیشرفته تم‌های ممتاز، نام تجاری سفارشی و آپشن های اشتراک‌گذاری صفحه نمایش مانند پوشش ارائه‌دهنده و ذره‌بین برجسته مکان‌نما برای شما ۸ دلار در ماه، ۸۰ دلار در سال، یا ۲۱۹ دلار برای مجوز مادام العمر هزینه دارد.

اواخر این ماه، این استارت‌آپ ویژگی تایم‌باکسینگ را برای محدود کردن موضوعات بحث خاص راه‌اندازی می‌کند.

برای چرخه انتشار بعدی، Boom روی آپشن های ی مانند ردیاب دستور کار، نظرسنجی‌های پویا و آزمون‌ها کار می‌کند.

بنیانگذاران بوم فکر می کنند که می توانند محصول را به صورت ارگانیک بدون پشتوانه سرمایه گذاری رشد دهند.

ما کاملاً در حال انتخاب مسیر مستقل تری هستیم و مسیر VC را نمی رویم. هدف ما این است که بوم را آنقدر مفید کنیم که به مدت 10 سال به صورت ارگانیک و سودآور رشد کند. اگر بتوانیم این کار را در حالی که مستقل می‌مانیم انجام دهیم، این رویا است.

این داستان با ردیف های قیمت گذاری جدیدی که بوم این هفته منتشر شد به روز شده است .

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است